• lol, ik vudn dus zo'n CD'tje op mijn bureau met kamp van groep 8..
    Iedereen had zo'n ding meegekregen dus ik dacht; Eens even kijken.
    En wtf, ik sta op iedere foto net zó dom ;'D En ik zag er niet uit.
    Hahaha, echt erg, dan te bedenken dat iedereen zo'n ding meeheeft.

    Maar écht, die foto's dat ik zeg maar net leip kijk, hofod beweeg
    zodat je zo'n raar effect krijg etc. etc.

    Hebben jullie dat ook? Dat als je foto's van vroeger ziet je
    je echt schaamt? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De foto's van groep 8 daar schaam ik me dood voor, maar ik kan er wel om lachen


    Me so good.

    Ja, ontzettend. Ik vraag me af hoe mijn ouders me ooit zoiets aan hebben kunnen trekken. Met dit soort dingen denk ik meteen aan mijn totale groene outfit wat bestond uit een -jawel- groen rokje, groene leging, groen shirtje en bruine laarzen. En dat was in groep 7. Vreselijk!


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik schaam me ook voor sommige foto's van de basisschool, maar wel leuk om die oude foto's weer es terug te zien :)

    hahahaha. Geniaal.

    maar ik stond elke keer ook zo dom ofzo, kromme rug enzo ^o)
    En dan denk ik van; wtf.. Waarom stond ik zo dom? :P

    Maar idd, compleet groene outfit is ook wel bagger xD
    Ik houdt niet van outfits die uit 1 kleur bestaan ^-^
    maar gelukkig viel dat bij mij wel mee, van wat
    ik aanhad. Alleen mijn bril was wel.. vreemd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaaaaa ik heb ook eens zo een cd gevonden! (baby)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Die hebben wij nooit gekregen/te zien gekregen :8


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik schaam me voor elke foto van vroeger o.o Behalve dan de schattige, lol.

    Ja, dat heb ik ook altijd, maar volgens mij schaamt iedereen zich dood om oude foto's. Het is iig altijd wel leuk om ze te bekijken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik sta op een zangfilmpje...... groep 8 koor... :')

    ik deed mijn best om op de camera te lachen, maar nee hoor, staar ik daar als een depri kindje.

    neej, hield niet van zingen , dat was zeker :X


    Ligt and Darkness are both very different..

    xSnoepjex schreef:
    De foto's van groep 8 daar schaam ik me dood voor, maar ik kan er wel om lachen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jaaa! Mijn moeder vond het 'mooi' als ik mijn haar kort had (echt té kort gewoon..) en als ik die foto's zie, kan ik wel janken, haha,


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik bewaar mijn foto van de brugklas dat geeft je altijd zo'n goed gevoel van: ieeeuw wat was ik toen lelijk, maar nu is beter.
    weetje wel zo XD


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    xSnoepjex schreef:
    De foto's van groep 8 daar schaam ik me dood voor, maar ik kan er wel om lachen


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik schaam me zelf voor sommige foto's van dit jaar x'D Dus voor die van groep 8 zou ik me vast rot schamen. Het is maar goed dat ik niet zo'n cd heb. Alleen mijn babyfoto's zijn wel schattig, maar verder ben ik dus totaal niet fotogeniek >.<


    To live would be an awfully big adventure

    xSnoepjex schreef:
    De foto's van groep 8 daar schaam ik me dood voor, maar ik kan er wel om lachen


    Shoganai i ne~