• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Daar kan ik inderdaad wat mee, dank je." glimlachte ik. Ik trok haar wat dichter naar me toe en concentreerde me.
    Ik sloot mijn ogen en liet mijn hersenen werken als een soort superscanner. Ok, Griekenland, Kreta, verlovingsring...
    En toen had ik het te pakken. Ik bleef me concentreren.
    "Hier gaan we." mompelde ik nog en liet ons toen daar verschijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare Eastwood.

    Ik knikte toen ik het smsje las maar bedavht me dat het vrijweinig zin had. See you there x smste ik en Nathan had als gewoonlijk niet meer gereageerd. Ik gromde en hrt was een beetje irritant, maar het zou wel zo ingwwikkeld zijn. Ik liep alvast naar de kantine toe en wachtte daar op Timo. Ik had een capuchon op en keek uit het raam.

    Rosali Chevonez.

    Hij gaf me een speelse duw en ik grinnikte, maar toen hij verder liep sprong ik op zijn rug. 'Dan zal je me maar verder moeten rondleiden. ' zei ik simpel en sloeg mijn srmen om zijn nek. 'Maar vertel eens iets meer over jezelf aangezien ik nu wel op je rg zit maar ik niet weet wie je bent, of ik weet nirt veel van je. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik was na een tijdje in slaap gevallen in de zetel. Ik word wakker door hoofdpijn en zucht. Misschien was wodka toch niet zo'n goed idee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Wat had jij ingevult?' Vraag ik haar vervolgens, door haar had ik tenminste ook een keer gewonnen, niet dat het geld me veel kon schelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons

    Ik zucht en kijk hem aan. Hij denkt dat het onzin is, maar ik ga er verder niet op in. 'Hmm oke kan. ' mompel ik dan en trek hem mee naar links. 'Laten we dan maar die simkaart gaan kopen. ' zeg ik en laat zijn hand even los en verstop mijn gezicht haadt in mijn sjaal.
    Ik had een hekel aan stiltes..maar vandaag vond ik ze wel fijn. 'John, kan je me even zeggen waar we nasrtoe gaan? Ik heb namelijk geen flauw idee waar we zijn. ' zeg ik dan met een klein grinnikje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Amare Eastwood.

    Het lag ingewikkeld? Serieus het lag ingewikkeld?! Ik gromde even en keek naar mijn mobiel. Misschien moest ik het laten varen....maar dat was iets waar ik te koppig over was. Lekker dan, meer details mnr. Mysterieus? X verstuurde ik toen en ik kreeg er gewoon koppijn van. Timo had nog niet gereageerd en ik liep regelrecht het eerste muzieklokaal in.


    Nathan
    "Waarom is het zo belangrijk als het niets betekende?" Stuurde ik na een tijdje terug, ze had een vriendje en meer dan een kus was het niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick vraagt wat ik ingevuld heb. 'Macy op nummer 1. Dan flower en op drie Pennywater.' En ik kijk Nick aan en glimlach dan kleintjes. Wat moet ik anders? Ik wil geen ruzie en ik wil geen boze Nick. 'Hoeveel rondes doen we nog?' Vraag ik dan aan hem. Ik heb altijd geluk met kansspelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Eastwood.

    Omdat je me had kunnen tegenhouden Nate. Gewoon daarom.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    'Nog 1' Andwoord ik nadat ik naar de lijst had gekeken. Ik moest iets bedenken om die glimlach terug op haar gezicht te krijgen.. Nu nog bedenken wat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Oke, dan staan we nu gelijk. Eens zien wie van ons beter kan gokken,' zeg ik dan met een knipoog. Ik dus. Ik voel me nog steeds niet helemaal opgeladen, het verplaatsen met mijn gave kost me altijd gewoon heel veel energie, en ondanks dat ik bloed van Jake heb gedronken, is het nog niet optimaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik reageer zo met John. Me laptop is bijna opgestart :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik pak het laatste lijsje en kijk vervolgens naar de namen.. Ik had zo mijn goede en slechte momenten, 'Heb je dorst?' vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jonathan Fields
    Ik hoor haar zuchten en kijk terug naar haar. Dan stemt ze in en zegt dat het kan. Ze laat mijn hand los en doet haar sjaal beter. Dan vraagt ze me of ik haar kan zeggen waar we naar toe gaan. Ik haal mijn schouders op. 'Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee waar we heen gaan,' zeg ik. 'Maar we komen er vanzelf wel.... denk ik tenminste.' en ik grinnik dan ook. En als we zouden verdwalen kan ik ons toch zo weer naar de auto verplaatsen. Zo simpel is dat. Maar dan zie ik toch winkeltjes. 'Aha, kijk, winkeltjes,' zeg ik dan alsof ik wist dat we al die tijd al goed liepen, wat niet zo was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk even naast me naar Nick als hij vraagt of ik dorst heb. 'Hm ja, doe maar iets,' zeg ik dan met een kleine glimlach. 'maakt niet uit wat.' misschien niet iets met alcohol, maar dat zal hij heus niet bestellen. Dan richt ik me weer op het lijstje en deze keer kies ik voor op nummer 1 Rainbow, en Juniper volgt. En dan als derde Yellow. Wie noemt een paard nou Yellow? Apart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Okay' Andwoord ik, ik had mijn lijst al ingevult. Juniper, Rainbow en vervolgens Nikki. Om vervolgens op te staan en eerst naar beneden te lopen, ik wist aangezien ik hier vaker ben geweest dat er hier ergens ook nog een cadeau shop was en kocht daar iets voordat ik met twee glazen wijn weer terug liep naar Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling