• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vraag me af of Jake ooit wel echt om me gegeven heeft. Of dat dit gewoon een spel op hoger niveau was. Iemand zo ver kunnen krijgen dat ze zelfs zelfmoord voor je zou plegen zolang ze maar bij je zou kunnen zijn. Als dat echt zo is, ben ik knap stom geweest. De tranen blijven weer eens veel te veel komen, en willen weer eens niet gaan. Ik vraag me af wanneer ze op zijn. Ik heb zoveel tranen vergoten de afgelopen dagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik heb Les nodig, gewoon om haar stem te horen en een knuffel te geven en ... Ik spring recht en ren de richting uit waarin ze verdwenen is. Ik zie haar zitten en trek haar in mijn armen. Ze mag me slaan hiervoor maar ik heb een knuffel nodig en zoals zij nu aan het huilen is, zij blijkbaar ook.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik zucht en wreef over mijn buik. 'Als we zo door gaan wordt dit kind echt een kind geboren uit de hel van eigenwijsheid en koppigheid. ' zeg ik dan met een kleine grinnik.
    Ik zucht, ik had John niet verteld wat voor gevolgen dit voor mij kon hebben en daar liet ik het liever op. Dat was gewoon mijn probleem.
    'Wil je weer teruggaan? Of weet jij nog iets of ergens waar we naartoe konden gaan ?' Ik glimlach even en ik trek hem nog even in een knuffel. 'Dankjewel. Serieus. Ik ben een bitch, een kreng geweest. Je bent echt geweldig. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( so much drama..ITS ALL OVER THE PLACE Ö)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ineens is Jake bij me. En dan voel ik armen om me heen. Ik realiseer me niet helemaal in eerste instantie wat er gebeurt. Dat Jake mijn tranen kan zien. Ik lijk waarschijnlijk zwak. Maar ik laat het gebeuren. Ik heb geen kracht meer om me te verzetten. Tegen niets niet. Ik ben er gewoon klaar mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik houd haar stevig vast en fluister lieve woordjes als doel om haar te kalmeren en het huilen te stoppen. 'Ik ben een eikel, ik weet het. Maar de grootste fout die ik ooit heb gemaakt is jouw laten gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik vind Jeslie leuker dan Juna...dus C'MON JESLIE.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze vraagt of ik weer terug wil gaan of wat anders wil doen. Ik heb werkelijk geen flauw idee over dingen die we nog anders kunnen doen. 'Ik denk dat we maar beter terug kunnen gaan. Ik weet toch niets beters te doen,' zeg ik eerlijk. En dan vertelt ze dat ze een bitch is, een kreng. Maar dat ik geweldig ben. 'Dat valt wel mee,' zeg ik dan. 'Je hebt gewoon gezegd wat je wilde zeggen, en dat is nu uitgesproken.' En ik haal simpel mijn schouders op en sta dan weer op en trek haar mee overeind en begin terug te lopen naar mijn auto.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha, waarom wil niemand Niclie? ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ik ga jullie verlaten ben kapot..ik schrijf morgnen wst voor al mijn perso's. Zo sleepwell lovelys <3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Neslie is ook leuk. I prefer Neslie btw xd dan vind ik Neslie en Juna leuker hahah)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hhaha, Elvish zal blij met je zin Amparo :Y)

    En slaap lekker <33]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik houd haar stevig vast en fluister lieve woordjes als doel om haar te kalmeren en het huilen te stoppen. 'Ik ben een eikel, ik weet het. Maar de grootste fout die ik ooit heb gemaakt is jouw laten gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik probeer te stoppen met huilen, echt waar. Maar ik kan het gewoon niet stoppen. Ik kan me er niet tegen verzetten. 'Je hoeft die dingen niet uit medelijden te zeggen,' zeg ik met verstrikte stem. 'Je mag best zeggen dat het allemaal een spel voor je was. Well, you won the game.' En ik snik nog steeds door en voel me slap. Ik heb geen kracht meer over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar verschrikt aan. 'Denk je echt dat alles een spel was?' Je kan de pijn in mijn stem horen. 'Ik zeg dit niet uit medelijden. Ik meen het Les.' zeg ik en bij mij rollen er nu ook tranen over mijn wangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'