• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik liep de gang in, en sluitte de woonkamer deur, waarna ik mijn moeder en Melissa nog even wat hoorde smoezen. Ik liep langzaam de trap op, en uiteindelijk kwam ik in mijn kamer. Ik liet mezelf op mijn bed vallen, en pakte mijn mobiel erbij. Ik zou Alex nog even een smsje sturen. Ik ging gewoon, maakte niet uit of er al wat gepland stond. 'Het is wel goed, ik kan morgen. X' stuurde ik naar Alex.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R. Jozephs
    Ik hoorde mijn gsm trillen,dat betekende dat ik een berichtje had.Een glimlach sierde mijn lippen bij het lezen van het berichtje.'Oke Ik zie je mogen dan ; ) x' stuurde ik terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Mijn mobiel trilde, wat bekent dat ik een smsje had. Ik glimlachte toen ik Alex naam zag staan, en las het smsje. 'Waar zullen we afspreken? X' reageerde ik weer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R. Jozephs
    Weer trilde mijn mobielte en ik las het berichtje.Eingelijk had ik daar nog niet over nagedacht.'Bij het parkje? xx'smste ik terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik had een smsje terug. 'Ja, dat is goed. Zie je morgen. :') X' reageerde ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R. Jozephs
    Ik kreeg weer een berichtje en ik glimlachte.'Oke tot morgen en slaap zacht xx ; )'smste ik terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik kreeg weer een smsje. 'Goodnight, babe x' stuurde ik terug. Waarna ik mijn telefoon uitzette en op mijn nachtkastje legde.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 13:08 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [mijn topics :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    RememberYoux schreef:
    [mijn topics :3]


    [Reageer je even? (:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leeyum Payne
    Ik knik en zeg tegelijkertijd ''ja. Maar ik heb geen idee wat.'' Ik denk diep na. ''Misschien...dit''zeg ik twijfelend. Zachtjes druk ik mijn lippen op haar voorhoofd.


    Mary Carter
    Ik glimlach als hij zijn lippen op mijn voorhoofd drukt. ''En dit'' Ik druk kort mijn lippen op de zijne en trek me dan weer terug. Ik voel me goed bij hem... Waarom?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    []


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik zette mijn gsm op slaapstand en ging gaan slapen ofja ik probeerde,maar ik dacht te veel aan Louis.Na zo'n half uur te liggen woelen besluit ik naar beneden te gaan en een kop lindethee te drinken.Bij mij hielp het wel om moe te geraaken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Celine Adams
    'Oh. Ehm... Nou, ik ben 18, ik kom uit Bronx, ik houd van tekenen, cupcakes bakken, ik heb een spierziekte-' toen ik dat laatste zei werd ik rood. Dat vertelde ik normaal nooit aan iemand, tenzij ik diegene heel goed kende. 'Ehm, sorry...' mompelde ik. Ik keek naar mijn schoot.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Ik lag inmiddels al in mijn bed, klaar om te gaan slapen. Maar ik kon het maar niet vatten. Mijn hoofd was te veel bij alle dingen die deze avond waren gebeurd. Ik staarde een lange tijd na mijn telefoon alsof die ineens af kon gaan, wat natuurlijk onmogelijk was. Na een klein uurtje wakker te hebben gelegen viel ik toch in slaap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    "Je hoeft je daar echt niet om te schamen hoor," zei ik terwijl ik haar kin een stukje optilde en haar in d'r ogen aankeek. "Wat heb je precies?"

    [Lol, jullie zijn thuis, wij zitten daar nog. x'D]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.