• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij verstopt zich snel in mijn nek. "Hmm, je bent veel te lief." fluistert hij zacht en hij snuift zacht mijn geur op. "Zullen we gaan lopen? Jouw geur maakt mij slap." fluistert hij vervolgens, nog zachter dan net.
    "Ja, natuurlijk. Ik wil je nog niet dood hebben." grinnik ik, waarna ik me los maak uit zijn omhelsing. "Kom slaapkop." zeg ik plagerig waarna ik van zijn schoot af spring en mezelf eens flink begin uit te rekken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, natuurlijk. Ik wil je nog niet dood hebben,' grinnikte ze, waarna ze zichzelf losmaakte uit mijn omhelzing. Met tegenzin liet ik het toe. 'Kom slaapkop,' zei ze plagerig, waarna ze van mijn schoot af en zichzelf flink begon uit te rekken. Bewonderend keek ik toe met wangen die langzaam rood werden.
    'Je bent ook zo mooi he,' fluisterde ik zachtjes. Ik stond op, liep naar haar toe en drukte haar eventjes tegen mij aan. 'Waar zullen we eigenlijk heenlopen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie hoe bewonderend hij me aan kijkt, met wangen die langzaam rood worden.
    "Je bent ook zo mooi hé." fluistert hij zacht, waar door mijn wangen nu ook rood worden. Hij staat op, loopt naar mij toe en drukt me eventjes tegen zich aan. "Waar zullen we eigenlijk heen lopen?" vraagt hij dan. Ik haal mijn schouders lichtjes op.
    "Geen idee. Ik vind buiten wel fijn. Dan kan ik tenminste eventjes roken." glimlach ik. Ik duw hem iets van mij af en pak zijn hand dan vast. "Goed idee, of had jij nog iets anders in je hoofd?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Geen idee. Ik vind buiten wel fijn. Dan kan ik tenminste eventjes roken,' glimlachte ze en ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ze duwde mij iets van zich af en pakte daarna mijn hand vast. 'Goed idee, of had jij nog iets anders in je hoofd?' vroeg ze daarna aan mij en ik schudde weer lichtjes mijn hoofd. Ik verstrengelde mijn vingers met die van haar en begon al langzaam te lopen.
    'Het enige wat ik in mijn hoofd heb ben jij en daar ben ik al. Ik weet niet je daar iets aan heb?' vroeg ik met een klein lachje en liet mijn duim zachtjes haar hand strelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud weer langaam met zijn hoofd, waarna hij onze vingers verstrengeld en al langzaam begint te lopen. Ik loop gewillig met hem mee, de woonkamer uit.
    "Het enige wat ik in mijn hoofd heb ben jij en daar ben ik al. Ik weet niet je daar iets aan heb?" vraagt hij met een klein lachje en ik voel zijn dat zijn duim mijn hand zacht streelt. Ik glimlach licht.
    "Nee, daar heb ik weinig aan." grinnik ik. "Naar buiten dan, samen met mij en zo." zeg ik plagerig en trek hem mee de goede kant uit, om met hem naar buiten te lopen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, daar heb ik weinig aan,' grinnikte ze. 'Naar buiten dan, samen met mij en zo,' zei ze wat plagerig en trok mij daarna mee de goede kant op. Ik lachte zachtjes en trok haar wat dichter tegen mij aan zodra wij buiten waren.
    'Hmm, samen met jou. Dat klinkt wel leuk,' zei ik met een glimlachje. Ik liet haar hand los en sloeg mijn arm zachtjes rond haar middel. Zachtjes streelde ik over heup heen. 'Maar niet teveel gaan roken, oké?' vroeg ik daarna zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en trekt me iets dichter tegen zich aan als we buiten zijn.
    "Hmm, samen met jou. Dat klinkt wel leuk." zegt hij met een glimlachje. Hij laat mijn hand los en slaat mzijn arm zachtjes rond mijn middel. Zachtjes streelt hij over mijn heup heen. "Maar niet teveel gaan roken, oké?" vraagt
    hij daarna zacht.
    "Hum, vooruit dan maar." glimlach ik. "Ik hou het bij één of twee sigaretten, dat is niet zoveel toch?" Nu ik mijn handen vrij heb, kan ik gemakkelijk een sigaretje uit mijn pakje vissen en die aansteken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hum, vooruit dan maar,' glimlachte ze. 'Ik hou het bij één of twee sigaretten, dat is niet zo veel toch?' vroeg ze en ze haalde een sigaretje uit haar pakje, die ze daarna ook gelijk aanstak. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Nee, voor jou is dat niet veel,' zei ik met een glimlachje. 'Je mag er twee hebben en voor elk sigaret die jij nu meer neemt, dan moet je er mij ook één geven,' zei ik en ik keek haar toen aan. 'Dan ga ik met jou mee roken en dat wil jij niet, dus... Ik zal maar zuinig zijn op je twee sigaretten.' Ik glimlachte vriendelijk naar haar en drukte een vluchtig kusje op haar wang.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en schud lichtjes met zijn hoofd.
    "Nee, voor jou is dat niet veel." zegt hij met een glimlachje. "Je mag er twee hebben en voor elk sigaret die jij nu meer neemt, dan moet je er mij ook één geven." zegt hij en als hij mij aankijk, kijk ik wat verbaasd terug. "Dan ga ik met jou mee roken en dat wil jij niet, dus... Ik zal maar zuinig zijn op je twee sigaretten." Hij glimlacht vriendelijk en drukt een vluchtig kusje op mijn wang. Ik giechel zacht.
    "Goed dan, dat is afgesproken. Lijkt me een hele eerlijke deal." grinnik ik. "Denk maar niet dat jij ook maar één sigaret krijgt van mij." Ik steek erna mijn tng uit. "Ik ga er dus mooi niet meer roken dan 2." Traag neem ik een trekje van mijn sigaret om te laten zien dat ik het serieus meen en zuinig doe met mijn sigaret.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Goed dan, dat is afgesproken. Lijkt me een eerlijke deal,' grinnikte ze. 'Denk maar niet dat jij ook maar één sigaret krijgt van mij,' zei ze en stak vervolgens haar toch uit. 'Ik ga er dus mooi niet meer roken dan 2.' Traag nam ze een trekje waardoor ik zachtjes lachte. Ik drukte haar iets tegen mij aan en drukte een klein kusje op haar hoofd.
    'Wat ben je toch geweldig,' zei ik met een glimlachje en drukte nog een kusje op haar hoofd. 'Zou het mij ook lukken om je helemaal van het roken af te krijgen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht, drukt me iets tegen zich aan en drukt dan een klein kusje op mijn hoofd.
    "Wat ben je toch geweldig." zegt hij met een glimlachje en drukt nog een kusje op mijn hoofd, waar door ik moet giechelen. "Zou het mij ook lukken om je helemaal van het roken af te krijgen?" Nu schud ik gelijk met mijn hoofd.
    "Never nooit." lach ik hard op. "Roken ga ik niet opgeven en als jij het toch probeert door middel van chantage, hou je niet echt van me." verklaar ik luid.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gelijk schudde ze met haar hoofd waardoor ik zachtjes grinnikte.
    'Never nooit,' lachte ze hard op. 'Roken ga ik niet opgeven en als jij het toch probeert door middel van chantage, hou je niet echt van me,' verklaarde ze luid. Mijn mond zakte een stukje open van verbazing en schudde toen gelijk mijn hoofd.
    'Dat is niet waar!' ging ik er tegenin. 'Natuurlijk hou ik van je. Misschien ben ik dan gewoon erg gesteld op je gezondheid en wil ik daarom dat je stopt met roken,' vervolgde ik rustig met een glimlachje. 'Maar ik laat je niet stoppen met roken, ik vroeg het mij gewoon af of ik het kon.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mond zakt een stukje open van verbazing en hij schud gelijk met zijn hoofd.
    "Dat is niet waar!" gaat hij er tegen in. "Natuurlijk hou ik van je. Misschien ben ik dan gewoon erg gesteld op je gezondheid en wil ik daarom dat je stopt met roken." vervolgt hij rustig met een glimlachje. "Maar ik laat je niet stoppen met roken, ik vroeg het mij gewoon af o ik het kon." Ik grinnik zacht en zorg dat hij stopt met lopen.
    "Dat ik lief van je, als je je zorgen zou maken om mijn gezondheid." glimlach ik en sla mijn armen om zijn nek heen. "En lief dat je me niet wilt laten stoppen, dat waardeer ik echt van je." Ik laat hem weer los en neem een trekje van mijn ondertussen kostbare sigaret.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze grinnikte zacht en zorgde ervoor dat ik ging stoppen met lopen.
    'Dat is lief van je, als je je zorgen zou maken om mijn gezondheid,' glimlachte ze en ze sloeg haar armen om mijn nek heen. 'En lief dat je me niet wilt laten stoppen, dat waardeer ik echt van je.' Ze liet mij weer los en nam een trekje van haar sigaret. Ik lachte zachtjes en hield haar nog even tegen mij aan.
    'Ik hou van jou, daarom doe ik dat,' fluisterde ik zachtjes. Ik boog naar haar toe en drukte een klein kusje op haar lippen. 'Het zoent alleen iets minder lekker.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en houd me nog even tegen zich aan gedrukt.
    "Ik hou van jou,daarom doe ik dat." fluistert hij zacht. Hij buigt naar me toe en drukt een klein kusje op mijn lippen. "Het zoent alleen iets minder lekker." Ik zucht zacht en kus hem opnieuw.
    "Dat is dan jouw pecht want ik vind je kusjes nog altijd even lekker." grinnik ik en druk snel mijn lippen op die van hem. "Of vind je dat soms erg?" vraag ik zacht fluisterend tegen zijn lippen aan.


    Your make-up is terrible