• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte zachtjes en kuste mij opnieuw.
    'Dat is dan jouw pech, want ik vind je kusjes nog altijd even lekker,' grinnikte ze en ze drukte snel haar lippen op die van mij. 'Of vind je dat soms erg?' vroeg ze zacht fluisteren tegen mijn lippen aan. Ik slikte eventjes en schudde zo lichtjes mogelijk met mijn hoofd.
    'Nee,' zei ik zacht. 'Misschien moet ik je nu gewoon extra vaak kusjes geven zodat ik er aan wen,' fluisterde ik zachtjes en begon kleine kusjes te geven die ik liet leiden naar haar nek toe, zodat als ze wou een trekje kon nemen. 'Of heb jij daar problemen mee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij slikt eventjes en schud dan heel erg licht met zijn hoofd.
    "Nee." zegt hij zacht. "Misschien moet ik je nu gewoon extra vaak kusjes geven zodat ik er aan wen." fluistert hij zachtjes en begint kleine kusjes te geven die hij naar mijn nek laat leiden, waar door ik naar adem hap. Hij leid me hier alleen nog maar meer mee af.
    "Of heb jij daar problemen me?" vraagt hij. Ik schud lichtjes met mijnhoofd en laat mijn sigaret uit mijn handen vallen, zonder dat ik het echt door heb.
    "Nee, alles behalve erg." fluister ik zacht en kantel mijn hoofd iets zodat hij er beter bij kan. "Verder, alsjeblieft." smeek ik hem lichtelijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde lichtjes haar hoofd en ik hoorde wat vallen.
    'Nee, alles behalve erg,' fluisterde ze zacht en ze kantelde haar hoofd waardoor ik er beter bij kon. 'Verder, alsjeblieft,' smeekte ze lichtelijk. Een glimlach sierde mijn gezicht en ik knikte lichtjes. Mijn lippen zette ik zachtjes in haar nek. Mijn ene hand legde ik aan de andere kant van haar nek en mijn andere hand ik om haar middel heen geslagen. Kleine, zachte kusjes plaatste ik in haar nek. Ik liet ze leiden omhoog, achter oor en hapte toen speels aan de bovenkant van haar oor.
    'Hmm, mijn schuld dat je sigaret is gevallen,' fluisterde ik zachtjes. 'Dit keer telt die niet als een sigaret en heb jij nog 2 sigaretten om op te roken,' vervolgde ik zachtjes. Ik ging weg bij haar oor en nek en plaatste mijn lippen toen zacht op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Een glimlach siert zijn gezicht en hij knikt lichtjes. Zijn lippen zet hij zachtjes in mijn nek,ik hap licht naar adem. Zijn ene hand legt hij aan de andere kant van mijn nek en zijn andere hand slaat hij om mijn middel heen. Kleine, zachte kusjes plaatst hij in mijn nek. Hij leid ze omhoog, achter mijn oor en hapt dan speels aan de bovenkant van mijn oor.
    "Hmm, mijn schuld dat je sigaret is gevallen." fluistert hij zachtjes. "Dit keer telt die niet als een sigaret en heb jij nog 2 sigaretten om op te roken." vervolgt zachtjes en ik glimlach licht. Ik had niet eens gemerkt dat ik hem had laten vallen. Hij gaat weg achter mijn oor en plats zijn lippen zacht op die van mij.
    "Ik hou van je." fluister ik zacht tegen zijn lippen aan. "Dank je wel, je bent echt de beste." Ik kus hem zacht en vooral erg lang en teder terug.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik hou van je,' fluisterde ze zacht tegen mijn lippen aan. 'Dank je wel, je bent echt de beste.' Ze kuste mij zacht, vooral erg lang en teder terug. Mijn adem ging een beetje sneller.
    'Ik hou ook van jou,' fluisterde ik zacht en beantwoordde haar kus liefdevol terug. 'Heel veel.' Ik drukte haar eventjes flink tegen mij aan en glimlachte toen vriendelijk naar haar. 'Verder lopen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn ademhaling versnelt iets. "Ik hou ook van jou." fluistert hij zacht en beantwoord mijn kus liefdevol terug. "Heel veel." Hij drukt me even flink tegen zich aan en glimlach dan vriendelijk naar mij. "Verder lopen?" Ik knik en glimlach breed. Ik laat hem weer los en verstrengel onze handen samen.
    "Wat ben je toch ook een schatje..." murmel ik zacht. "Een lekker schatje, ik vergeet elke keer helemaal wat ik aan het doen was zodra jij je lippen ergens op mijn lichaam plaatst."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze liet mij los en verstrengelde onze handen samen.
    'Wat ben je toch ook een schatje...' murmelde ze zacht. 'Een lekker schatje, ik vergeet elke keer helemaal wat ik aan het doen was zodra jij je lippen ergens op mijn lichaam plaatst.' Mijn wangen voelde ik kleuren. Ik had wel door dat ik zo'n soort effect op haar had, maar niet dat dat elke keer zo was. Ik brabbelde iets, ik kwam weer eens niet uit mijn woorden. Ik begon onze handen zachtjes te wiegen.
    'Waarheen?' vroeg ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij brabbelt iets omdat hij weet niet uit zijn woorden komt en ik giechel. Hij begint onze handen zachtjes heen en weer te wiegen, ik doe mee.
    "Waarheen?" vraagt hij zacht. Ik haal lichtjes mijn schouders op en begin een willekeurige kant op te lopen.
    "Weet ik niet, heb jij nog een voorkeur of niet?" vrag ik aan hem. "Ik niet in ieder geval." ga ik zacht verder.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar schouders haalde ze lichtjes op en we liepen een willekeurige kant op.
    'Weet ik niet, heb jij nog een voorkeur of niet?' vroeg ze aan mij. 'Ik niet in ieder geval,' ging ze zacht verder. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Die vraag had ze net ook al gesteld in mijn kamer, maar ik zei er maar verder niets van.
    'We kunnen naar het grasveldje gaan?' stelde ik zacht voor. Ik trok haar iets naar me toe en drukte een kusje op haar hoofd. 'Eigenlijk maak het mij niet uit, zo lang het maar met jou is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud licht met zijn hoofd. "We kunnen naar het grasveldje gaan." stelt hij zacht voor. Hij trekt me iets naar zich toe en drukt een kus op mijn hoofd. "Eigenlijk maakt het mij niet uit, zo lang het maar met jou is." Ik glimlach breed.
    "Het grasveldje vind ik eigenlijk prima." antwoord ik en ik draai ons een kwartslag zodat we die kant op kunnen lopen. "Lekker liggen met z'n tweetjes." mompel ik tevreden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Het grasveldje vind ik eigenlijk prima,' antwoordde ze en ze draaide ons een kwartslag om zodat wij de goede kant op liepen. 'Lekker liggen met z'n tweetjes,' mompelde ze tevreden. Ik lachte zachtjes en begon met mijn duim over haar hand zacht te wrijven.
    'Daar ben ik het helemaal mee eens,' fluisterde ik zacht. 'Liggen met jou.' Ik glimlachte tevreden, stopte eventjes met lopen zodat ik mijn beide armen om haar heen kon doen en even flink kon knuffelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en begint met zijn duim zacht over mijn hand te wrijven.
    "Daar ben ik het helemaal mee eens." fluistert hij zacht. "Liggen met jou." Hij glimlacht tevreden en stopt even met lopen zodat hij zijn armen om mij heen kan doen en me even flink kan knuffelen. Ik lach en maak me los uit zijn omhelsing.
    "Kan je daar nou niet even mee wachten tot we op het grasveld zijn?" vraag ik lacherig aan hem en pak zijn hand weer vast om hem mee te sleuren naar het grasveldje. "Zo, nu mag je." verklaar ik grinnikend aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte en maakte zich los uit mijn omhelzing.
    'Kan je daar nou niet even mee wachten tot we op het grasveldje zijn?' vroeg ze lacherig aan mij, waarop ik lachend mijn hoofd schudde. Ze pakte mijn hand weer vast en sleurde mij mee naar het grasveldje. 'Zo, nu mag je,' verklaarde ze grinnikend. Ik lachte en had al gauw mijn armen weer rond haar middel geslagen.
    'Wie kan er nou niet wachten om jou aan te raken,' fluisterde ik zacht. Ik liet mijn handen even over haar zij gaan en maakt mij toen toch los van haar. Ik ging zitten en trok Beck omlaag, op mijn schoot en lachte toen zacht. 'Van mij,' lachte ik zacht en gaf haar een flinke knuffel. 'Allemaal van mij!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en heeft al snel weer zijn armen rond mijn middel geslagen.
    "Wie kan er nou niet wachten om jou aan te raken." fluistert hij zacht. Ik verstijf licht door zijn woorden, het klinkt akelig. Ik voel zijn handen omlaag over mijn zij gaan hij maakt zich daarna van mij los. Hij gaat zitten en trekt me omlaag, op zijn schoot en hij lach zacht.
    "Van mij." lacht hij zacht en hij geeft me een flinke knuffel. "Allemaal van mij!" Ik giechel zacht en duw Nathan om, zodat hij liggend op het grasveldje beland. Ik ga zelf met de beweging mee en ga boven op zijn borstkas liggen.
    "Ja, helemaal van jou lekkertje." grinnik ik blij. "En jij bent helemaal van mij." Ik neem hem in beslag, voor zover dat lukt met mijn lichaampje, door mezelf over hem uit te spreiden en lach.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht en duwde mij op, waardoor ik liggend op het grasveldje belandde. Ze ging zelf ook mee met die beweging en lag daarom bovenop mij.
    'Ja, helemaal van jou lekkertje,' grinnikte ze erbij en mijn wangen werden rood. 'En jij bent helemaal van mij.' Ze nam mij in beslag, door middel van zichzelf over mij uit te spreiden en lachte vervolgens. Ik draaide ons om zodat ik boven op haar lag en keek haar vragend aan. Lachend keek ik haar aan en drukte enkele kusjes over haar gezicht. Daarna draaide ik ons weer om zodat zij weer boven op mij lag.
    'Helemaal van jou,' lachte ik zacht. 'Lief, knap, heerlijk, geweldig meisje dat jij er bent,' fluisterde ik zacht. 'En dat allemaal voor mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you