• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht, draait ons dan om zodat hij boven op mij ligt en kijkt mij vragend aan. Ik lach zacht, maar hij drukt wat kusjes over mijn gezicht heen en draait ons daarna weer om, zodat ik dit keer boven op hem kom te liggen zoals het was.
    "Helemaal van jou." lacht hij zacht. "Lief, knap, heerlijk, geweldig meisje da je er bent. En dat allemaal voor mij." fluistert hij zacht. Ik word knalrood en begin zacht te giechelen.
    "Jij." murmel ik zacht en leg mijn hoofd neer om mijn rode wangen te verbergen. "Ik hou van je." murmel ik uiteindelijk omdat ik gewoon niets meer weet te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze werd knalrood en begon zachtjes te giechelen. Van binnen begon ik ervan te gloeien.
    'Jij,' murmelde ze en legde haar hoofd neer. 'Ik hou van je,' murmelde ze uiteindelijk. Ik lachte zacht en besefte mij dat zij nu niet meer uit haar woorden kwam, aangezien het wel eventjes duurde voordat ze praatte. Zacht wreef ik met mijn hand over haar rug heen.
    'Hmmm,' begon ik zachtjes. 'Ik hou ook van jou Beck, alleen maar van jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan begint zacht over mijn rug heen te wrijven. "Hmmm." begint hij zacht. "Ik hou ook van jou Beck, alleen maar van jou." Ik glimlach zo breed als ik kan en aai hem zacht over zijn borstkas heen.
    "Gelukkig maar." mompel ik tevreden en wat afwezig. "Anders had ik je alsnog ergens vast gebonden en je gewongen, want je moet van mij houden, dat ben je me verplicht."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Mijn ogen sloot ik zodra ik haar over mijn borstkas voelde aaien.
    'Gelukkig maar,' mompelde ze tevreden en wat verlegen. 'Anders had ik je alsnog ergens vast gebonden en je gedwongen, want je moet van mij houden, dat ben je me verplicht.' Ik lachte zacht en aaide zacht over haar rug heen.
    'Oh, ben ik dat verplicht?' vroeg ik aan haar. 'Verplichte dingen zijn eigenlijk stom en dan wil ik ze juist niet doen. Zal ik dit keer dan maar een uitzondering maken?' vroeg ik daarna plagerig aan haar. Ik sloot mijn beide armen om haar middel en drukte haar zacht wat dichter tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en aait dan zacht over mijn rug heen.
    "Oh, ben ik dat verplicht?" vraagt hij en ik knik licht. "Verplichte dingen zijn eigenlijk stom en dan wil ik ze juist niet doen. Zal ik dit keer dan maar een uitzondering maken?" vraagt hij daarna plagerig. Hij sluit zijn beide armen om mijn middel heen en drukt me zacht iets dichter tegen zich aan.
    "Ja, alsjeblieft?" vraag ik dan liefjes. "Niet dat je heel veel keus hebt want anders bind ik je vast aan mijn bed, maar alsnog." zeg ik nog altijd op die lieflijke toon.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, alsjeblieft?' vroeg ze liefjes. 'Niet dat je heel veel keus hebt want anders bind ik je vast aan mijn bed, maar alsnog,' zei ze nog altijd op die lieflijke toon. Ik lachte zacht en knikte toen gelijk.
    'Jou bed zei je?' vroeg ik met een lachje. 'Misschien moet ik dan juist opstandig doen, dan weet ik daarna ook gelijk waar jouw kamer zit.' Ik lachte weer zachtjes en begon weer zacht te wrijven over haar rug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en knikt dan gelijk. "Jou bed zei je?" vraagt hij met een lachje. "Misschien moet ik dan juist opstandig doen, dan weet ik daarna ook gelijk waar jouw kamer zit." Hij lacht weer zacht en begint weer te wrijven over mijn rug.
    "Ja, maar daar zal je dan toch niets aan hebben." ga ik ertegen in. "Want dan zit je opgesloten in mijn kamer, zelfs als ik weg ben. Je zal hem toch nooit meer van de buitenkant zien of hem hoeven te zoeken." Ik steek mijn tong uit naar Nathan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, maar daar zal je dan toch niets aan hebben,' ging ze er tegenin. 'Want dan zit je opgesloten in mijn kamer, zelfs als ik weg ben. Je zal hem toch nooit meer van de buitenkant zien of hem hoeven te zoeken,' zei ze en ze stak haar tong naar mij uit. Verbaasd keek ik haar aan en hapte gauw eventjes zacht naar haar tong.
    'Hm, zullen we dat dan maar niet doen?' vroeg ik aan haar. 'Want dan zit ik altijd maar in die kamer en kan ik niet meer wandelen met jou! Ik wil dat nog steeds kunnen hoor! En als ik dat niet kan, dan ga ik nog meer opstandiger doen. Dan ga ik jou niet meer aanraken en ga ik heel de tijd zielig in een hoekje zitten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me verbaasd aan en hapt dan naar mijn tong, die ik snel intrek.
    "Hm, zulen we dat dan maar niet doen?" vraagt hij aan mij. "Want dan zit ik altijd maar in die kamer en kan ik niet meer wandelen met jou! Ik wil dat nog steeds kunnen hoor! En als ik dat niet kan, dan ga ik nog meer opstandiger doen. Dan ga ik jou niet meer aanraken en ga ik heel de tijd zielig in een hoekje zitten."
    "Ja, natuurlijk. Ik weet zeker dat je dat ook echt volhoud als ik naakt in de kamer staat." lach ik zacht en kijk hem uitdagend aan. "Misschien bind ik je wel vast en blijf ik naakt buiten je bereik staan. Laten we zien wat er dan gebeurd." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, natuurlijk. Ik weet zeker dat je dat ook echt volhoud als ik naakt in de kamer staat,' lachte ze zacht en keek mij uitdagend aan. 'Misschien bind ik je wel vast en blijf ik naakt buiten je bereik staan. Laten we zien wat er dan gebeurd,' grijnsde ze en ik keek haar verbaasd aan.
    'Dat is gemeen!' zei ik tegen haar en begon daarna al vrijwel direct te lachen. 'Maar aan de andere kant,' begon ik bedenkelijk. 'Dan kan ik zo veel slapen als ik wil! En dan hoef ik niet verleid te worden door jouw naakte lichaam.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me verbaasd aan. "Dat is gemeen!" zegt hij maar dan begint hij vrijwel direct te lachen. "Maar aan de andere kant... Dan kan ik zo veel slapen als ik wil! En dan hoef ik niet verleid te worden door jouw naakte lichaam." Nu ben ik degene die begint te lachen.
    "Goed, als jij meer wilt slapen en minder naakte mij wilt, kan ik dat voor je regelen hoor." vertel ik hem plagerig. "Of misschien kan ik wel exres de hele dag naakt tegen je aan plakken..." ga ik bedenkelijk verder en ik tuit even mijn lippen als ik nadenk.


    Your make-up is terrible

    [Ik reageer vanavond als ik weer thuis bent ;d Straks ben ik wel thuis, maar dan ga ik eten en dan moet ik al gauw weer weg..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Deleon

    'Goed, als jij meer wilt slapen en minder naakte mij wilt, kan ik dat voor je regelen hoor,' vertelde zij mij plagerig nadat ze had gelachen. 'Of misschien kan ik wel expres de hele dag naakt tegen je aan plakken...' ging ze bedenkelijk verder en tuitte haar lippen. Ik lachte zachtjes.
    'Kleine pestkop,' zei ik met een lachje. 'Maar daarom hou ik ook van jou.' Ik drukte haar tegen mij aan en drukte een kus op haar lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht. "Kleine pestkop." zegt hij met een klein lachje. "Maar daarom hou ik ook van jou." Hij drukt me tegen zichaan en drukt daarna een kusje op mijn lippen. Ik giechel zacht en kus hem zachtjes terug.
    "Ik word steeds erger hé?" vraag ik zacht grinnikend aan hem. "Jij bent eigenlijk niet echt een pestkop..." mompel ik dan lichtelijk verbaasd. "Waarom niet, Nathan?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zacht giechelde ze en kuste mij zachtjes terug.
    'Ik word steeds erger hé?' vroeg ze zacht grinnikend aan mij. 'Jij bent eigenlijk niet echt een pestkop...' mompelde ze dan lichtelijk verbaasd. 'Waarom niet, Nathan?' vroeg zij aan mij. Ik bleef rustig over haar rug wrijven en haalde lichtjes mijn schouders op.
    'Eerlijk gezegd, heb ik geen flauw idee,' fluisterde ik zacht. Ik sloot mijn ogen even en dacht na waarom niet.. 'Ik hou van jou, misschien ben ik gewoon bang dat het verkeerd uitpakt. Misschien durf ik geen risico's te nemen en weet ik niet zo goed wat ik wel en niet als grapje bij jou kan doen. Jij bent veelte kostbaar om kwijt te raken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you