• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft rustig over mijn rug wrijven en haalt lichtjes zijn schouders op.
    "Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee." fluistert hij zacht. Hij sluit zijn ogen en lijkt na te denken. "Ik hou van jou, misschien ben ik gewoon bang dat het verkeerd uitpakt. Misschien durf ik geen risico's te nemen en weet ik niet zo goed wat ik wel en niet als grapje bij jou kan doen. Jij bent veel te kostbaar om kwijt te raken." Ondertussen verschijnt er een enorm brede glimlach op mijn gezicht.
    "Je bent echt lief, weet je dat?" vraag ik hem met nog altijd die glimlach. "Maar het is niet erg hoor, ik heb heus wel een gevoel voor humor. Ik snap het verschil tussen een grapje en serieus wel, als je tenminste niet enorm grof gaat doen." verklaar ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent echt lief, weet je dat?' vroeg ze aan mij. Ik opende mijn ogen en zag haar met een enorme brede glimlach. 'Maar het is niet erg hoor, ik heb heus wel een gevoel voor humor. Ik snap het verschil tussen een grapje en serieus wel, als je tenminste niet enorm grof gaat doen,' verklaarde ze en ik glimlachte dankbaar naar haar.
    'Jij bent echt de geweldigste meid die er is Beck,' zei ik zachtjes tegen haar. 'Echt waar. Ik kan eigenlijk niet beschrijven hoe geweldig, zo geweldig ben je!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht dankbaar naar mij. "Jij bent echt de geweldigste meid die er is Beck." zegt hij zacht. "Echt waar. Ik kan eigenlijk niet beschrijven hoe geweldig, zo geweldig ben je!" Nu word ik knalrood en giechel ik verlegen.
    "Maar dat komt gewoon door jou hoor." zeg ik verlegen en ik begin figuurtjes op zijn borstkas te tekenen. "Oké, oké. Ik ben gewoon geweldig." lach ik het daarna weg.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Maar dat komt gewoon door jou hoor,' zei ze verlegen en ik voelde figuurtjes over mijn borstkas gaan, gemaakt door Beck. 'Oké, oké. ik ben gewoon gewoon geweldig,' lachte ze het daarna weg. Zachtjes lachte ik met haar mee, draaide ons een beetje om zodat wij met zijn tweetjes op onze zij op het gras lagen. Ik kroop iets omlaag zodat ik in de ogen kon kijken van Beck.
    'Ik vind jou leuk,' zei ik met een kinderlijke stem. Een glimlach sierde mijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht met mij mee en draait ons dan een beetje om zodat we samen op ons zij op het gras liggen. Hij kruipt iets omhoog zodat hij in mijn ogen kan kijken.
    "Ik vind jou leuk." zegt hij met een kinderlijke stem. Een glimlach siert zijn gezicht en ik leg mijn hand op zijn warme gezicht, met mijn duim streel ik even over zijn wang heen.
    "Ik vind jou ook leuk." antwoord ik zacht terug.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Een glimlach sierde haar perfecte gezicht en ze legde haar hand op mijn inmiddels warm geworden gezicht, niet alleen mijn gezicht was warm geworden door haar. Heel mijn lichaam gewoon. Met haar duim streelde ze eventjes over mijn wang heen.
    'Ik vind jou ook leuk,' antwoordde ze zacht terug. Mijn wangen werden lichtjes rood door haar woorden. Ik vond ze zo leuk klinken. Een meisje die geen aanrakingen wou en mij gewoon van alles en nog wat uitmaakte, die nu zo lief en perfect is. Ik sloot mijn ogen even en glimlachte breed.
    'Jij maakt mij zo blij,' fluisterde ik zacht. 'Ik wil je zo graag bij mij hebben. Voor altijd! Eigenlijk klink dat best eng, voor altijd.. Maar ik meen het wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn wangen worden nu lichtjes rood en hij sluit zijn ogen om vervolgens breed te glimlachen.
    "Jij maakt mij zo blij." fluistert hij zacht. "Ik wil je zo graag bij mij hebben. Voor altijd! Eigenlijk klinkt dat besteng, voor altijd... Maar ik meen het wel." Ik blijf nog altijd glimlachen, gewoon door zijn woorden, ik word er zo blij van.
    "Dan doe je dat toch. Het is vrijblijvend, als je het niet meer wilt, hoeft het niet." zeg ik en ik druk een klein kusje op zijn neus. "Toch hoop ik dat je het wel wilt, ik wil het ook, denk ik."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dan doe je dat toch. Het is vrijblijvend, als je het niet meer wilt, hoeft het niet,' zei ze en ik voelde een klein kusje op mijn neus. Verbaasd opende ik mijn ogen en keek ik haar aan. 'Toch hoop ik dat je het wel wilt, ik wil het ook, denk ik.' Een klein glimlachje sierde mijn gezicht. Zachtjes ging ik met mijn hand over haar warm.
    'We kijken het gewoon aan hoe het gaat. We zijn nu hier en hoeven nu eigenlijk nog niet te denken over later. Ook al was ik diegene die erover begon.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Een klein glimlachje siert zijn gezicht en hij gaat met zijn hand over mijn wang.
    "We kijken het gewoon aan hoe het gaat. We zijn nu hier en hoeven nu eigenlijk nog niet te denken over later. Ook al was ik diegene die erover begon." Ik knik lichtjes.
    "Ja, daar heb je gelijk in." geef ik toe. "Denken over later is toch vermoeiend en verspilde energie want je weet nooit wat er gaat gebeuren. Of dat je er nog bent." glimlach ik naar Nathan en ik sluit mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, daar heb je gelijk in,' gaf ze toe. 'Denken over later is toch vermoeiend en verspilde energie want je weet nooit wat er gaat gebeuren. Of dat je er nog bent,' glimlachte ze naar mij en sloot toen haar ogen. Iets verbaasd keek ik haar aan, maar knikte daarna toch toegeeflijk, ook al zag zij dat niet. Zacht ging ik met mijn hand over haar rug heen.
    'Ik ga er alleen natuurlijk wel vanuit dat jij er later nog bent, daar zorg ik wel voor,' fluisterde ik zachtjes. Ik drukte haar zachtjes tegen mij aan en drukte een kleine kus op haar lippen. 'Ben je moe?' vroeg ik daarna zacht. 'Als je wilt slapen, dan mag dat. Ik pas op je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe zijn hand zacht over mijn rug heen gaat, waar ik zacht van moet rillen, omdat hij elke keer het gevoelige plekje op mijn rug raakt.
    "Ik ga er alleen natuurlijk wel vanuit dat jij er later nog bent, daar zorg ik wel voor." fluistert hij zacht. Hij drukt me zacht tegen zich aan en drukt daarna een klein kusje op mijn lippen, die ik zacht beantwoord. "Ben je moe?" vraagt hij zacht. "Als je wilt slapen, dan mag dat. Ik pas op je." Ik schud licht met mijn hoofd maar houd mijn ogen gesloten.
    "Nee, ik wil gewoon genieten van het moment met jou." antwoord ik en glimlach lichtjes. Mijn hand til ik weer op en aai ermee over zijn wang, allemaal op de tast. "Oké, dan zorg dat ik er later nog ben. Daar hou ik je dan aan."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde licht haar hoofd, maar hield haar ogen gesloten. Met een gelukkige glimlachje keek ik haar aan.
    'Nee, ik wil gewoon genieten van het moment met jou,' antwoordde ze en glimlachte lichtjes. Haar hand tilde ze weer op en kwam op de tast op mijn wang terecht, waar ze zacht overheen aaide. Zachtjes lachtjes ik. 'Oké, dan zorg dat ik er later nog ben. Daar hou ik je dan aan.' Mijn glimlach werd breder en ik drukte een zacht kusje op haar voorhoofd, daarna op haar neus en ten slotte drukte ik mijn lippen zacht op die van haar. Mijn arm liet ik liggen onderin haar rug en streelde daar zacht.
    'Je bent echt geweldig,' mompelde ik zachtjes tegen haar lippen aan. 'Ik wil je de hele tijd aanraken, zo vaak en zo veel als maar kan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel een zacht kusje op mijn voorhoofd, daarna op mijn neus en ten slotte op mijn lipen. Zijn arm laat hij op mijn onderrug liggen en daar streelt hij zacht.
    "Je bent echt geweldig." mompelt hij zacht tegen mijn lippen aan. "Ik wil je de hele tijd aanraken, zo vaak en zo veel als het maar kan." Ik giechel zacht en open mijn ogen weer.
    "Doe het dan. Ik hou je echt niet tegen want het is zo ontzettend lekker." vertel ik glimlachend. "Elke keer als je me aanraakt, maar niet uit waar of wanneer of hoe, het lijkt wel magie. Het kriebelt, het voelt lekker, gewoon alles!" Mijn glimlach word breder en breder.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes hoorde ik haar giechelen, gevolgd door haar ogen die open gingen.
    'Doe het dan. Ik hou je echt niet tegen want het is zo ontzettend lekker,' vertelde ze glimlachend. 'Elke keer als je me aanraakt, maak niet uit waar of wanneer of hoe, het lijkt wel magie. Het kriebelt, het voelt lekker, gewoon alles!' Haar glimlach werd steeds breder en breder en mijn wangen roder en roder. Met bewonderende ogen bleef ik haar aankijken en naast mijn rode wangen werd mijn glimlach ook breder en breder. Ze maakte mij gewoon zo blij en gelukkig!
    'Oh Beck!' fluisterde ik zacht met duidelijk het geluk in mijn stem. 'Hoe blij wil jij mij hebben?' vroeg ik met een klein lachje. Ik kroop wat dichter naar haar toe en drukte mijn lippen weer zacht op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    De wangen van Nathan worden roder en roder. Hij blijft me aankijken met en bewonderende blik en naast zijn rode wangen word zijn glimlach ook breder en breder.
    "Oh Beck!" fluistert hij zacht met duidelijk het geluk in zijn stem. "Hoe blij wil jij mij hebben?" vragt hij met een klein lachje. Hij kruipt wat dichter naar mij toe en drukt zijn lippen weer zacht op die van mij. Ik vouw mijn armen om zijn nek heen en verstrengel mijn vingers met zijn haren. Daarna kus ik hem zacht terug.
    "Zo blij als het maar kan, Nathan." vertel ik hem daarna tegen zijn lippen aan. "Meer wil ik niet eens."


    Your make-up is terrible