• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze kreeg een knalrood hoofd en ze begon wat onbegrijpelijke woorden te murmelen wat eigenlijk best wel schattig klonk. Ze trok mijn shirt weer over haar hoofd heen. Ze murmelde nog een aantal woorden. Woorden die op oké leken en woorden over hoe lief ik wel niet was. Ik lachte zachtjes en haalde mijn shirt weer van haar hoofd af.
    'Wat ben jij schattig als je zo bent,' fluisterde ik zacht. 'Dat jij ook zo kon wezen, dat wist ik niet. Ik vind het wel leuk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en haalt zijn shirt weer van mijn hoofd af.
    "Wat ben jij schattig als je zo bent." fluistert hij zacht. "Dat jij ook zo kon wezen, dat wist ik niet. Ik vind het wel leuk." Ik giechel zachtjes en sla mijn ogen neer, waarna ik mijn hoofd weer iets hoger op zijn bostkas neer leg.
    "Ik wil helemaal niet schattig zijn." zeg ik dwars. "Moet ik je achterna gaan met een mes? Vind je me dan niet meer schattig?" vraag ik plots en mijn vraag klinkt eigenlijk net iets te serieus waardoor ik zenuwachtig lach.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht, sloeg haar ogen neer en ze legde haar hoofd iets hoger neer op mijn borstkas.
    'Ik wil helemaal niet schattig zijn,' zei ze dwars. 'Moet ik je achterna gaan met een mes? Vind je me dan niet meer schattig?' vroeg ze plots. Het kwam nogal serieus over en ze lachte wat zenuwachtig. Ik schrok eventjes van haar vraag en duwde haar daarom iets van mij af.
    'Wat was dat nou voor iets raars?' vroeg ik verbaasd aan haar. 'Zeg me alsjeblieft dat het niet zo serieus is bedoeld. Wat maakt het uit als ik jou schattig vind? Alleen ik vind dat, aangezien alleen ik jou zo zie. Vind je dat echt erg?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lijkt te schrikken van mij en duwt me iets van hem af.
    "Wat was dat nou voor iets raars?" vraagt hij verbaasd. "Zeg me alsjeblieft dat het niet zo serieus is bedoeld. at maaht et uit als ik jou schattig vind? Alleen ik vind dat, aangezien alleen ik jou zo zie. Vind je dat echt erg?" Ik knik gelijk, nog altijd even dwars.
    "Ja, want ik ben helemaal niet schattig!" ga ik er opnieuw tegen in en steek mijn tong uit. "Ik bedoel het wel serieus als je nu niet meteen je woorden terug neemt. Niemand mag mij schattig vinden." Mijn stem klinkt dat wel iets kinderlijker dan normaal, wat ik haat. Ik steek gewoon weer mijn tong uit naar hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte gelijk.
    'Ja, want ik ben helemaal niet schattig!' ging ze er opnieuw tegen in en stak haar tong uit. 'Ik bedoel het wel serieus als je nu niet meteen je woorden terug neemt. Niemand mag mij schattig vinden.' Haar stem klonk kinderlijk en opnieuw stak ze haar tong uit. Gauw pakte ik hem beet met mijn vingers.
    'Zoek die mes dan maar,' zei ik tegen haar en ik bleef haar tong vasthouden. 'Je moet ophouden met die rare praat. Ik ga toch ook niet zeggen dat ik met een mes achter je aan ga als jij je woorden niet terug neem? Ik vind je schattig, klaar. Daar is helaas niets aan te doen. Het komt door jouw gedrag dat ik dat vind.' Haar tong liet ik los en drukte er een vluchtig kusje op. 'Dat ik je schattig vind betekent ook niet dat ik je minder leuk vind, in tegen deels zelfs! Ik begin je er alleen maar leuker en leuker door te vinden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt snel mijn tong beet met zijn vingers, waar door ik hem gefrustreerd aan kijk.
    "Zoek dat mesdan maar." zegt hij en hij blijft mijn tong vast houden. "Je moet ophouden met die rare praat. Ik ga toch ook niet zeggen dat ik met een mes achter je aanga als jij je woorden nit terug neemt? Ik vind je schattig, klaar. Daar is helaas niets aan te doen. Het komt door jouw gedrag dat ik dat vind." Hij laat eindelijk mijn tong los en drukt er een vluchtige kus op. "Dat ik jeschattig vind betekent ook niet dat ik je minder leuk vind, in tegen deel zelfs! Ik begin je er alleen maar leuker enluker door te vinden." Hier door kijk ik Nathan met een schuldige blik aan en slik ik eens.
    "Sorry hoor, het was maar een grapje, Nathan humorloos." grom ik zacht beledigt en klak eens met mijn tong omdat hij zo lang uit mjn mond is geweest. Het is zo frustrerend als iemand je tong vast heeft en je niets kan doen! "Goed, zolang je het maar niet aan iemand vertelt en me ook niet de hele tijd schattig noemt, mag je dat zeggen. Maar alleen jij en niet tevaak!" herhaal ik mezelf voor de duidelijkheid en met een waarschuwende blik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Sorry hoor, het was maar een grapje, Nathan humorloos,' gromde ze zacht beledigd en klakte eens met haar tong. Ik fronste iets. 'Goed, zolang je het maar niet aan iemand vertelt en me ook niet de hele tijd schattig noemt, mag je dat zeggen. Maar alleen jij en niet tevaak!' herhaalde zij zichzelf en keek mij aan met een waarschuwende blik. Zacht zuchtte ik.
    'Ik ben niet humorloos,' mompelde ik zacht. 'Maar als jij het zo serieus zeg, dan valt er weinig humor in te zien.. En waarom zou ik het aan anderen vertellen? Wat is dat nou weer voor een rare gedachte? Het is iets tussen ons en dat wil ik ook houden. Tuurlijk zeg ik het ook niet vaak, dan is het ook niet speciaal meer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben niet humorloos." mompelt hij zacht na zijn zucht. "Maar als jij het zo serieus zeg, dan valt er weinig humor in te zien... En waarom zou ik het aan anderen vertellen? Wat is dat nou weer voor een rare gedachte? Het is iets tussen ons en dat wil ik ook zo houden. Tuurlijk zegik het ook niet vaak, dan is het ook niet speciaal meer." Ik zucht en kijk hem beledigd aan.
    "Je vat het te serieus op, zie je mij serieus aan voor een gek die achter mensen met een mes aan rent? En wat zou ik dan moeten doen, naast het idiote rennen?" vraag ik nog altijd beledigd en pruil daarna wat. "Weet ik veel, jij dacht ook dat ik ging doorvertellen dat je brabbelde. Dat is toch iets soortgelijks?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je vat het te serieus op, zie je mij serieus aan voor een gek die achter mensen met een mes aan rent? En wat zou ik dan moeten doen, naast het idiote rennen?' vroeg ze beledigd en pruilde daarna wat. 'Weet ik veel, jij dacht ook dat ik ging doorvertellen dat je brabbelde. Dat is toch iets soortgelijks?' vroeg ze aan mij en ik haalde mijn schouders op. Ik wou er niet meer over hebben. Ik drukte haar weer zacht tegen mij aan en sloot mijn ogen.
    'Is een dutje nu wel toegestaan?' mompelde ik zachtjes vragend aan haar. 'Ik heb het al de hele tijd voor gehouden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders op, drukt mij weer zacht tegen zich aan en sluit zijn ogen.
    "Is een dutje nu wel toegestaan?" mompelt hj zacht vragend. "Ik heb het al de hele tijd vol gehouden." Ik zucht zacht en sluit mijn ogen.
    "Ja, voor seks houd meneer het natuurlijk wel vol." antwoord ik sarcastisch. "Slaap lekker." brom ik sarcastisch. Volgens mij zijn ook alle mannen hetzelfde daar in. Nu heeft hij gekregen wat hij wilt en gaat hij slapen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, voor seks houd meneer het natuurlijk wel vol,' antwoordde ze sarcastisch. 'Slaap lekker,' bromde ze sarcastisch. Ze irriteerde mij nu en ik wou haar liefst nu even aan de kant doen, niet weg maar gewoon eventjes aan de kant.
    'Hou op, alsjeblieft. Ik blijf al wakker,' mompelde ik zacht. 'Ik wou voor de seks ook al slapen, maar dat mocht niet en door de seks ben ik gewoon nog moeier geworden. Kan ik niks aan doen. Jij bent er gewoon te goed in, waardoor ik uitgeput raak,' vervolgde ik zacht en moest aan het eind toch zachtjes lachen. 'Moe worden doe ik niet expres.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hou op, alsjeblieft. Ik ben al wakker." mompelt hij zacht. "Ik wou voor de seks ook al slapen, maar dat mocht niet en door de seks be ik gewoon nog moeier geworden. Kan ik niks aan doen. Jij bent er gewoon te goed in, waar door ik uitgeput raak." vervolgt hij zacht en moet toch zacht lachen, wat ik negeer. "Moe worden doe ik niet expres." Ik grom zacht.
    "Ga slapen dan, ik zei toch al slaap lekker. Nu houd je jezelf nog wakker ook." zeg ik tegen hem. "Nu moet jij mij ook gewoon laten slapen, vind ik dan." murmel ik nog en sluit demonstratief mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    [Verdraai zijn woorden niet D: Hij zei; Ik blijf al wakker.
    Niet; Ik ben al wakker.]

    Nathan Deleon

    'Ga slapen dan, ik zei toch al slaap lekker. Nu houd je jezelf nog wakker ook,' zei ze tegen mij na zacht te hebben gegromd. 'Nu moet jij mij ook gewoon laten slapen, vind ik dan,' murmelde ze nog. Nu was ik diegene die gromde. Vrouwen..
    'Jij je zin,' mompelde ik haast onverstaanbaar. Ik had nu alleen geen zin meer om te slapen, alles kriebelde. 'Kan je even van mij af gaan? Ik moet naar de wc. Ik ben er zo weer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sohohorry. Ik ben vandaag slecht in overtypen.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Jij je zin." mompelt hij haast onverstaanbaar na zijn gegrom. "Kan je even van mij af gaan? Ik moet naar de wc. Ik ben er zo weer." Ik kijk hem chagrijnig aan waarna ik onhandig half van hem en de bank af rol en weer overeind krabbel.
    "Nou, schiet op." mompel ik. "Door jou ben ik ook moe en wil ik slapen, wat jij nu ineens steeds wilt uitstellen."


    Your make-up is terrible

    [Ghehe]

    Nathan Deleon

    Chagrijnig keek zij mij aan waarna ze onhandig half van mij en de bank afrolde en toen weer overeind krabbelde.
    'Nou, schiet op,' mompelde ze terwijl ik op ging staan. 'Door jou ben ik ook moe en wil ik slapen, wat jij nu ineens steeds wilt uitstellen.' Ik gromde een beetje en liep richting de wc's. 'Wil ik slapen is het niet goed, wil ik voor haar wakker blijven is het weer niet goed,' mompelde ik. Ik wreef in mijn oog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you