• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe Nathan een paar kleine kusjes op mijn hoofd drukt.
    "Ik hu van jou." fluistert hij zacht. "Als de film afgelopen is, zullen we dan een stukje lopen?" vraagt hij.
    "Ik ook van jou." zeg ik. "Uh, lopen? Ja, natuurlijk." antwoord ik dan wat afwezig omdat ik de film probeer te volgen. "Maar niet nu, als de film is afgelopen." Ik let niet echt op, dat is wel duidelijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ook van jou,' zei ze. 'Uh, lopen? Ja, natuurlijk,' antwoordde ze wat afwezig. 'Maar niet nu, als de film is afgelopen.' Ik lachte zachtjes en drukte weer een kusje op haar hoofd.
    'Hmm, waarom kwam ik niet op dat idee?' vroeg ik met een klein lachje. Het was nogal erg duidelijk dat ze maar half zat te luisteren en dat nam ik haar ook niet kwalijk. 'Ik zal nu stil zijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck


    "Hmm, waarom kwam ik niet op dat idee?" vraagt hij zich af met een klein lachje, nadat hij had gelachen en een kusje op mijn hoofd heeft gedrukt. Hier op haal ik alleen lichtjes mijn schouders op. "Ik zal nu stil zijn." zegt hij dan.
    "Dank je wel." brom ik zacht en afwezig. Ik zak iets onderuit zodat ik beter kan kijken en houd mijn ogen gefixeerd op het scherm, tot de aftiteling in beeld komt, na 15 minuutjes. Dan kom ik weer iets overeind en rek ik me uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dank je wel,' bromde ze zacht en afwezen. Ze zakte iets onderuit en ik moest weer zachtjes lachen. Zoals ik had gezegd hield ik mij de hele tijd stil, tot dat de aftiteling kwam. Beck kwam overeind en rekte zichzelf uit. Op een speelse manier streelde ik langs haar beide zijden.
    'Ik heb me nog nooit zo lang stil gehouden en heb ook nog nooit zo lang stil gezeten,' fluisterde ik zacht. 'Iets zeldzaams is dat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als ik me uitrek, streelt Nathan me op een speelse manier langs mijn beide zijden, waar door ik moet lange en stop met mezelf uitrekken.
    "Ik heb me nog nooit zo lang stil gehouden en heb ook nog nooit zo lang stil gezeten." fluisterd hij zacht. "Iets zeldzaams is dat." Ik lach zachtjes als ik me naar Nathan omdraai en hem daarna omhels en plat knuffel.
    "Dank je wel dat je dat dan voor mij deed! Je bent zo liehieef." lispel ik. "Beste vriendje ooit." zeg ik iets overdreven, maar ik meen het wel echt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht als ze zich omdraaide naar mij toe en me daarna omhelsde en plat knuffelde.
    'Dank je wel dat je dat dan voor mij deed! Je bent zo liehieef,' lispelde ze. 'Beste vriendje ooit.' Mijn wangen werden rood en gauw verstopte ik mijn gezicht in haar haren.
    'Hou op, hou op!' fluisterde ik met een verlegen lachje. 'Je laat me zo brabbelen, dat moet niet!' Ik boog toe naar haar nek en gaf daar kleine kusjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij verstopt zijn gezicht tussen mijn haar. "Hou op, hou op!" fluistert hij met een verlegenlachje. "Je laat me zo brabbelen, dat moet niet!" Hij buigt zich iets naar mij toe en geeft me kleine kusjes in mijn nek, die me zacht laten rillen en lachen.
    "oh, ik heb nog nooit van mijn leven zo'n geweldige en knappe jongen ontmoet!" ga ik plagerig overdreven verder, maar ik meen het sowieso. "Je bent altijd lief, zachtaardig en zo yummie yummie. En dan het beste, goed in seks." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh, ik heb nog nooit van mijn leven zo'n geweldige en knappe jongen ontmoet!' ging ze plagerig en overdreven verder. 'Jij bent altijd lief, zachtaardig en zo yummie yummie. En dan het beste, goed in seks,' grinnikte ze. Mijn wangen werden knal rood en ik durfde haar niet aan te kijken. Ik had wel gemerkt hoe ze reageerde onder mijn kusjes en ging toen vooral door. De kusjes gingen over in kleine, zachte hapjes. Ik probeerde ondertussen wat te zeggen, maar er kwam alleen vaag gebrabbel eruit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan zegt niets en gaat gewoon door met kusjes geven in mijn nek, waar door ik uiteindelijk mijn ogen sluit en geniet. Als hij begint te happen, ril ik opnieuw zacht, een paar keer zelfs. Als ik hem hoor brabbelen moet ik zacht giechelen.
    "Gossie Nathan, lukt het niet meer?" vraag ik aan hem, waarna ik hem iets weg duw en hem aan kijk met mijn mondhoeken omgekrult.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Gossie Nathan, lukt het niet meer?' vroeg ze aan mij, waarna ze mij iets van zich weg duwde en mij aankeek met haar mondhoeken omhoog gekruld. Mijn wangen waren nog steeds rood en ik keek beschamend omlaag.
    'Pestkop,' murmelde ik zachtjes. 'Je bent een grote pestkop.' Ik keek haar eventjes aan en moest toch stiekem glimlachen. Ik trok haar tegen mij aan en legde mijn hoofd op haar schouder.
    'En het lukt inderdaad niet,' fluisterde ik zacht en met mijn vingers ging ik aan de andere kant van haar nek zachte figuurtjes tekenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn wangen zijn rood en hij kijkt beschamend omlaag.
    "Pestkop." murmelt hij zacht. "Je bent een grote pestkop." Hij kijkt me even aan en moet dan licht glimlachen. Hij trekt me tegen zich aan en legt zijn hoofd op mijn schouder neer.
    "En het lukt inderdaad niet." fluistert hij dan zacht en ik voel hoe hij met zijn vingers zachte figuurtjes tekent in mijn nek. Ik grinnik zachtjes en sla mijn armen om hem heen.
    "Arme jij." grinnik ik zacht. "En je weet ondertussen toch wel dat ik een pestkop ben? Moet je er ook niet zo van opkijken." Na deze woorden prik ik hem zacht en snel in zijn zij.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes grinnikte ze en ze sloeg haar armen om mij heen.
    'Arme jij,' grinnikte ze zachtjes. 'En je weet ondertussen toch wel dat ik een pestkop ben? Moet je er ook niet zo van opkijken.' Na deze woorden prikte ze zacht en snel in mijn zij. Een vaag kreun geluid verliet mijn mond en hapte speels in haar nek.
    'Dat doe ik ook niet,' fluisterde ik zachtjes. 'Ik vind het alleen veelte leuk om jou zo te noemen.' Ondertussen ging ik met mijn vingers weer afwezig figuurtjes zitten maken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er komt een vaag kreun geluid uit de mond van Nathan en daarna hapt hij speels in mijn nek.
    "Dat de ik ook niet." fluistert hij zacht. "Ik vind het alleen veel te lek om jou zo te noemen." Ondertussen voel ik zijn vingers weer afwezige figuurtjes maken.
    "Hm, jij vind vreemde dingen leuk." lach ik zacht. Ik zucht daarna zacht en geef me weer over aan de aanrakingen van Nathan. "Wilde je eigenlijk nog gaan lopen?" vraag ik daarna zacht en afwezig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hm, jij vind vreemde dingen leuk,' lachte ze zacht waarna ze zuchtte en zich overgaf aan mij. 'Wilde je eigenlijk nog gaan lopen?' vroeg ze daarna zacht en afwezig. Ik bleef ondertussen doorgaan met figuurtjes tekenen.
    'Hmm,' zei ik zachtjes en haalde mijn schouders iets op. 'Ik zit nu eigenlijk best wel lekker zo tegen jou aan. Kunnen we nog eventjes blijven zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm." zegt hij zacht terwijl hij gewoon door blijft gaan met figuurtjes maken. Hij haalt zijn schouders er iets bij op. "Ik zit nu eigenlijk best wel lekker zo tegen jou aan. Kunnen we nog eventjes blijven zitten?" vraagt hij.
    "Ja, natuurlijk. Graag zelfs." antwoord ik met een glimlachje. Ik leg mijn hoofd iets opzij en tegen die van hem aan, waarna ik genietend mijn ogen sluit. Over mijn lippen komt ook een geluidje die aangeeft hoezeer ik van deze simpele aanraking geniet.


    Your make-up is terrible