• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, natuurlijk. Graag zelfs,' antwoordde ze. Ze legde haar hoofd iets opzij tegen die van mij aan. Een geluidje kwam bij haar vandaan die mij liet merken dat ze ervan genoot. Een glimlach sierde mijn gezicht en drukte kleine, zachte kusjes in haar nek.
    'Ik kon zo niet zitten als jij van die opgepompte dingen had,' fluisterde ik zachtjes met een klein lachje. 'Ik vind dit veel en veel fijner.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan drukt kleine, zachte kusjes in mijn nek waar door ik het alleen nog maar fijner vind.
    "Ik kon niet zo zitten als jij van die opgepompte dingen had." fluistert hij zacht met een klein lachje. "Ik vind dit veel en veel fijner." Ik glimlach lichtjes en lach dan op een plagerige manier.
    "Ligt eraan hoe opgepompt ze zijn hé. Met een dubbel D zou het inderdaad erg moeilijk gaan, maar met een kleine C..." Ik kijk even verlangend voor mij uit als ik dat zeg en midden in mijn zin staak.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte, maar dan op een plagerige manir,
    'Ligt eraan hoe opgepompt ze zijn hé. Met een dubbel D zou het inderdaad erg moeilijk gaan, maar met een kleine C...' zei ze en stopte midden in haar zin. Ik fronste iets en vroeg mij af waar ze aan dacht. Misschien.. Ik had wel een ideetje.
    'Je bent echt niet blij hea over je borsten?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Ik vind ze mooi, waarom ben jij er niet blij mee als ik vragen mag?' Ik duwde haar iets van mij af zodat ik haar met een nieuwsgierige blik aan kon kijken.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 17:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent echt niet blij hea over je borsten?" vraagt hij zacht aan mij. "Ik vind ze mooi, waarom ben jij er niet blij mee als ik vragen mag?" Hij duwt me iets van mij af en kijkt mij met een nieuwsgierige blik aan. Ik zucht even.
    "Omdat ze zo klein zijn! Ik lijk wel een jongen. Het is niet mooi in shirtjes of corsetten, het niet vrouwelijk." zeg ik wat zeurderig en een tikkeltje dramatisch. "Sorry, ik weet dat het helaas niet anders is... toch verlang ik er stiekem wel naar."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Omdat ze zo klein zijn! Ik lijk wel een jongen. Het is niet mooi in shirtjes of corsetten, het niet vrouwelijk,' zei ze wat zeurderig en dramatisch. 'Sorry, ik weet dat het helaas niet anders is... toch verlang ik er stiekem wel naar.' Meelevend keek ik haar aan en drukte een klein, lieflijk kusje op haar lippen.
    'Er bestaat zo iets als borstvergroting,' mompelde ik zachtjes. 'Je kant dat doen.. Maar beloof mij dan wel, maak ze niet te groot.. Ik wil zo met jou kunnen zitten zonder dat die dingen er dan in de weg zitten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me meelevend an en drukt een klein, lieflijk kusje op mijn lippen.
    "Er bestaat zo iets als borstvergroting." mompelt hij zacht. "Je kan dat doen... Maar beloof mij dan wel, maak ze niet te groot... Ik wil zom et jou kunnen zitten zonder dat die dingen er dan in de weg zitten." Ik kijk hem inschattend aan waarna ik begin te lachen.
    "Serieus Nathan?" vraag ik aan hem. "Nee, ik wil geen meloenen, je begrijpt me helemaal verkeerd. Nooit dat ik iets aan mijn lichaam laat veranderen, hoe ontevreden ik ook ben. Al helemaal niet omdat iemand anders dat zegt." waarschuw ik hem, nadat ik even abrupt ben gestopt met lachen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Inschattend keek zij mij aan en begon toen te lachen.
    'Serieus Nathan?' vroeg zij aan mij. 'Nee, k wil geen meloenen, je begrijpt me helemaal verkeerd. Nooit dat ik iets aan mijn lichaam laat veranderen, hoe ontevreden ik ook ben. Al helemaal niet omdat iemand anders dat zegt,' waarschuwde zij mij, nadat ze even abrupt was gestopt met lachen. Ik bleef haar aan kijken en langzaam verscheen er een glimlachje op mijn gezicht.
    'Ik zei ook niet dat jij dat moest,' zei ik met een glimlachje. 'Ik vind jou zo mooi genoeg. Je bent beeldschoon! Maar een borstvergroting jouw wat fijner laat voelen, dan zal ik jou niet tegen houden.. Zo lang ze maar niet te groot worden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft mij aankijken en er verschijnt langzaam een glimlachje op zijn gezicht.
    "Ik zei ook niet dat jij dat moest." zegt hij met een glimlachje. "Ik vind jou zo mooi genoeg. Je bent beeldschoon! Maar een borstvergroting jouw wat fijner laat voelen, dan zal ik jou niet tegen houden.. Zo lang ze maar niet te groot worden."
    "Dat is pas iets heel liefs van je, Nathan." glimlach ik breed, waarna ik mijn armen strak om hem heen sla en hem plat begin te knuffelen. "Een waar schatje, dat ben jij." murmel ik tegen zijn haar aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is pas iets heel liefs van je, Nathan,' glimlachte ze breed, waarna ze haar armen straks om mij heen sloeg en me plat begon te knuffelen. 'Een waar schatje, dat ben jij,' murmelde ze in mijn haren. Mijn wangen werden rood en begon haar net zo plat te knuffelen.
    'Vind je het gek met zo'n mooi, lief, geweldig meisje,' brabbelde ik zachtjes. 'Ik kan niets anders!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint mij gewoon terug plat te knuffelen. "Vind je het gek met zo'n mooi, lief, geweldig meisje." brabbelt hij zacht. "Ik kan niets anders!" Ik giechel zachtjes.
    "Nathan, je kan nu al brabbelen én praten tegelijk! Ik ben echt zo trots op je." Het klinkt wat overdreven waardoor ik hem snel enorm veel kusjes over zijn hoofd begin te geven. "En hou nou op met al die complimentjes, dat mag alleen ik."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nathan, je kan nu al brabbelen én praten tegelijk! Ik ben echt zo trots op je,' zei ze na zachtjes te hebben gegiecheld. Het klonk iets overdreven en ik voelde allemaal kusjes over mijn hoofd. 'En hou nou op met al die complimentjes, dat mag alleen ik.' Ik schudde mijn hoofd en duwde haar iets van mij af.
    'Echt niet,' zei ik met een klein lachje. 'Ik mag het ook! Als jij het doet ga ik brabbelen.. Dat mag niet! Ik mag het ook, want je verdien ze.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud met zijn hoofd en duwt me iets van hem af.
    "Echt niet." zegt hij met een klein lachje. "Ik mag het ook! Als jij het doet ga ik brabbelen... Dat mag niet! Ik mag het ook, want je verdient ze." Ik word lichtjes rood en giechel zachtjes.
    "Oké, oké, vooruit dan maar. Alleen maar omdat jij brabbelt." zeg ik toegeefljk. "Ik zal dan wel minder complimentjes proberen te geven, zodat jij dat dan ook doe." grinnik ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, oké, vooruit dan maar. Alleen maar omdat jij brabbelt,' zei ze toegeeflijk met lichtrode wangen. 'Ik zal dan wel minder complimentjes proberen te geven, zodat jij dat dan ook doe,' grinnikte ze vervolgens en ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    'Dat weet ik nog niet zo zeker,' biechtte ik zachtjes op en drukte haar zachtjes tegen mij aan. 'Ik vind ze zo leuk om ze aan jou te geven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan haalt lichtjes zijn schouders op. "Dat weet ik nog niet zo zeker." biecht hij zacht op en hij drukt me zacht tegen zich aan. "Ik vind het zo leuk om ze aan jou te geven." Ik grinnik zacht en sluit mijn armen weer om hem heen.
    "Ik vind het ook leuk om ze aan jou te geven, maar we moeten wel rekening met elkaar houden, toch?" vraag ik aan hem, met een klein grinnikje erbij. "Lijkt me wel zo eerlijk lieverd."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik vind het ook leuk om ze aan jou te geven, maar we moeten wel rekening met elkaar houden, toch?' vroeg zij aan mij met een klein grinnikje. Zachtjes lachte ik. 'Lijkt me wel zo eerlijk lieverd.' Mijn wangen werden rood en gauw verstopte ik ze in haar nek.
    'Hmm, je bent veel te lief,' fluisterde ik zachtjes en snoof zachtjes haar geur op. 'Zullen we gaan lopen? Jouw geur maakt mij slap,' fluisterde ik vervolgens, nog zachter dan daarnet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you