• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    [Je typkunsten zijn weer geweldig ;$]

    Nathan Deleon

    Ze keek mij onderzoeken en bestuderend aan. Zachtjes moest ik lachen.
    'Hmm...' begon ze en ze haalde haar schouders kort op. Elk beweging volgde ik met mijn ogen. 'Lang niet zo goed als een normaal kusje. Teveel brood, te weinig Nathan,' verklaarde ze en grinnikte. Ze zakte iets onderuit tegen mij een en ik glimlachte tevreden. Ik at mijn mond leeg en gaf vervolgens een klein kusje op haar haren.
    'Een kusje zonder brood voor madam,' zei ik met een glimlachje, daarna nam ik weer een hap en was mijn stuk brood op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sowwy hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan glimlacht tevreden, eet zijn mond leeg en geeft me dan een klein kusje op mijn haar.
    "Een kusje zonder brood voor madam." zegt hij met een glimlache, waarna hij zijn hele brood op eet. Ik giechel zachtjesen sla mijn arm om hem heen.
    "Lekker, die was perfect." zeg ik tegen hem. "Heb je genoeg gegeten zo? Er is nog meer brood." zeg ik en wijs naar het brood dat op de tafel ligt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zachtjes en ik voelde haar arm om mij heen.
    'Lekker, die was perfect,' zei ze tegen mij. 'Heb je genoeg gegeten zo? Er is nog meer brood,' zei ze en ze wees naar het brood dat op tafel lag. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik hoef geen brood, ik heb nu wel genoeg op. Ik heb nu alleen nog maar honger naar jouw aanraking. Een honger die nooit gestild kan worden,' zei ik met een klein lachje. Zachtjes begon ik over haar zijkant te wrijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lichtjes met zijn hoofd. "Ik hoef geen brood, ik heb nu wel genoeg op. Ik heb nu alleen nog maar honger naar jouw aanraking. Een honger die nooit gestild kan worden." zegt hij met een klein lachje en hij begint zacht over mijn zachtkant te wrijven. Ik giechel zacht en leg mijn hoofd op zijn schouder neer.
    "Ik heb ook wel genoeg gegeten, maar genoeg van jou krijg ik never nooit." fluister ik zacht en ik zoek met mijn hand die van hem op. Als ik hem vind, knijp ik er zacht in en verstrengel onze vingers, waarna ik mijn aandacht weer op het beeldscherm richt. "Zullen we de film af kijken? Ik vind hem wel leuk." vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zachtjes en legde haar hoofd neer op mijn schouder.
    'Ik heb ook wel genoeg gegeten, maar genoeg van jou krijg ik never nooit,' fluisterde ze zacht en ik merkte dat ze met haar hand op zoek was naar die van mij. Onopvallend hielp ik mee en legde mijn hand wat dichter naar die van haar. Zodra ze hem had gevonden, met mijn hulp, kneep ze er zachtjes in en verstrengelde toen onze vingers.
    'Zullen we de film af kijken? Ik vind hem wel leuk,' vroeg zij aan mij en ik zag dat ze haar blik op de tv had gericht. Ik glimlachte vriendelijk en knikte toen lichtjes.
    'Is goed, maar op één voorwaarde,' zei ik en ik keek haar eventjes aan. 'Praat me even bij over de film?' Ik tilde haar voorzichtigjes op mijn schoot en pakte toen haar hand weer vast en verstrengelde onze vingers. Mijn andere arm sloeg ik weer om haar middel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Is goed, maar op één voorwaarde." zegt hij, nadat hij heeft geknikt. "Praat me even bij over de film?" Hierop tilt hij me voorzichtig op zijn schoot en pakt mijn hand weer vast om onze vingers te verstrengelen. Zijn andere arm slaat hij weer om mijn middel en ik nestel me lekker op zijn schoot, tot ik lekker zit.
    "Uh, dat maakt eigenlijk weinig uit. Die ven, Tom Cruise, zoekt iets en hij word achterna gezeten, zoals in alle actie film." leg ik met een klein lachje. "Het gaat hier niet om het verhaal maar om de aantal explosies en hoe groot ze zijn, plus hoe mooi het meisje in nood is." Dat is in ieder geval hoe ik actie films zie en ik hou er wel van.


    Your make-up is terrible

    Nathan deleon

    'Uh, dat maakt eigenlijk weinig uit. Die ven, Tom Cruise, zoekt iets en hij word achterna gezeten, zoals in alle actie film,' legde ze uit met een klein lachje, nadat ze zichzelf genesteld had op mij. 'Het gaat hier niet om het verhaal maar om de aantal explosies en hoe groot ze zijn, plus hoe mooi het meisje in nood is.' Ik lachte zachtjes en wreef weer zacht over haar heen.
    'Dus jij bent het meisje in nood?' vroeg ik met een glimlachje. 'Aangezien jij mooi bent. Heel mooi zelfs.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht om mijn uitleg en wrijft weer zacht over mij heen.
    "Dus jij bent het meisje in nood?" vraagt hij met een glimlachje. "Aangezien jij mooi bent. Heel mooi zelf." Ik lach wat verlegen en schud vervolgens met mijn hoofd.
    "Hoe cliché, Nathan, die had ik kunnen zien aankomen." antwoord ik nog wat verlegen. "Maar nee, ik niet. Het zijn normale meisjes met grote borsten, zoals Scarlett Johansson." vertel ik hem daarna. Ik ben nog altijd jaloers op hoe zij eruit zag in die rode Valentino jurk. Ik zou wel willen dat ik zulke borsten had... Die foto bevond zich altijd boven mijn bed, nu in mijn koffer omdat ik nog geen tijd had ik die uit te pakken. Gelukkig maar.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte verlegen en schudde vervolgens met haar hoofd.
    'Hoe cliché, Nathan, die had ik kunnen zien aankomen,' antwoordde ze nog al verlegen. 'Maar nee, ik niet. Het zijn normale meisjes met grote borsten, zoals Scarlett Johansson,' vertelde zij mij daarna. Ik was eventjes stil. Hoe kregen meisjes een slechte zelfbeeld.. Ik trok Beck iets dichter tegen mij aan.
    'Laat mij lekker cliché zijn,' zei ik met een klein lachje. 'Ik vind jou veel mooier dan al die opgepompte tieten meisjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij is even stil, waarna hij me dichter tegen zich aan trekt.
    "Laat mij lekker cliché zijn." zegt hij met een klein lachje. "Ik vind jou veel mooier dan al die opgepompte tieten meisjes." Hiermee laat hij me zacht lachen, draai ik me om en verstop ik mijn gezicht in zijn nek.
    "Je bent lief, echt heel lief." murmel ik tegen Nathans nek aan. "Ik kan nog steeds niet geloven dat er jongens zijn die op stokjes zonder tieten vallen." murmel ik verder. Hierna kijk ik hem even aan, kus ik hem en richt ik me weer op de film.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze draaide zichzelf om en verstopte haar gezicht in mijn nek. Zacht had ze daarvoor nog gelachen.
    'Je bent lief, echt heel lief,' murmelde ze tegen mijn nek aan. 'Ik kan nog steeds niet geloven dat er jongens zijn die op stokjes zonder tieten vallen,' murmelde ze verder. Ze keek mij even aan, kuste me en richtte zich daarna weer op de film. Verbaasd keek ik aan terwijl mijn wangen lichtjes rood werden.
    'Weet je hoe dat komt?' vroeg ik zacht. 'Ik weet niet hoe het komt, maar dat maakt vrij weinig uit.. Het gaat erom dat jij lief bent en leuk en nog veel meer! Dat ben jij. Die opgepompte dingen zitten alleen maar in de weg. Ik vind je zo veel mooier. Zelfs je borsten zijn mooi. Alles aan jou is mooi en volgens mij moet ik nu ophouden.. of niet?' vroeg ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Weet je hoe dat komt?" vraagt hij zacht en ik schud met mijn hoofd. "Ik weet niet hoe het komt, maar dat maakt vrij weinig uit... Het gaat erom dat jij lief bent en leuk en nog veel meer! Dat ben jij. Die opgepompte dingen zitten alleen maar in de weg. Ik vind je zo veel mooier. Zelfs je borsten zijn mooi. Alles aan jou is mooi en volgens mij moet ik nu op houden... of niet?" vraagt hij met een lachje. Ik grinnik zachtjes en knik.
    "Je moet inderdaad heel erg nodig op gaan houden." grinnik ik. "Ik snap het nu, mijn innerlijk is zo geweldig dat mijn uiterlijk eigenlijk weinig uitmaakt en opgepompte borsten zitten alleen maar in de weg." Ik lach opnieuw zacht en richt mijn aandacht opnieuw op de tv.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je moet inderdaad heel erg nodig op gaan houden,' grinnikte ze. 'Ik snap het nu, mijn innerlijk is zo geweldig dat mijn uiterlijk eigenlijk weinig uitmaakt en opgepompte borsten zitten alleen maar in de weg.' Ze lachte opnieuw zacht en richtte haar aandacht op nieuw naar de tv. Zachtjes lachte ik nog.
    'Beide zijn geweldig Beck,' fluisterde ik zachtjes. Ik knuffelde haar eventjes flink en richtte toen ook mijn aandacht naar de film.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht zacht. "Beide zijn geweldig Beck." fluistert hij waarna hij me even flink knuffelt en dan ook zijn aandacht op de film richt. Ik giechel zachtjes en word lichtjes rood om het compliment, ik vind het echt fijn om te horen. Ik ga weer iets beter op zijn schoot zitten en kijk ook.
    "Dankjewel." zeg ik zacht en dankbaar tegen hem.

    [Omg korte post.]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar zachtjes giechelen. Het maakte mij gelijk een stuk vrolijker. Ze ging wat beter zitten en ik sloot mijn armen wat beter om haar heen.
    'Dankjewel,' zei ze zacht en dankbaar tegen mij. Ik glimlachte tevreden en drukte een paar kleine kusjes op haar hoofd.
    'Ik hou van jou,' fluisterde ik zachtjes. 'Als ze film afgelopen is, zullen we dan een stukje lopen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you