• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar armen werden om mijn nek heen gevouwen en voelde hoe ze haar vingers liet verstrengelen met mijn haren. Daarna kuste zij mij zacht terug.
    'Zo blij als het maar kan, Nathan,' vertelde zij mij daarna tegen mijn lippen aan. 'Meer wil ik niet eens.' Een tevreden glimlach sierde mijn gezicht en drukte kleine, zachte, vlugge kusjes op haar lippen. Daarna lachte ik zachtjes en liet mijn hand zachtjes en speels over haar wang glijden.
    'Dan is je dat nu gelukt,' zei ik met een vrolijke lach. 'Ik wist niet eens dat ik zo vrolijk kon zijn, waarom ken ik jou niet eerder? Ik wou dat ik je veel en veel eerder kende!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Een tevreden glimlach siert zijn gezicht en hij drukt kleine, zachte, vlugge kusjes op mijn lippen. Daarna lacht hij zacht en ik lach mee. Zijn hand laat hij zacht en speels over mijn wang glijden.
    "dan is je dat nu gelukt." zegt hij met een vrolijke lach. "Ik wist niet eens dat ik zo vrolijk kon zijn, waarom ken ik jou niet eerder? Ik wou dat ik je veel en veel eerder kende!" Ik glimlach wat triest daar op.
    "Ik ook Nathan, ik ook." antwoord ik. "Maar nu is ook goed, want het is beter dan niet." glimlach ik vagelijk. Ik wrijf even over mijn eigen gezicht en leg dan mijn hand weer terug in zijn nek.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ook Nathan, ik ook,' antwoordde ze erop, nadat ze triest had geglimlacht op mijn woorden. 'Maar nu is ook goed, want het is beter dan niet,' glimlachte ze vagelijk. Ze wreef even over haar eigen gezicht en legde dan haar hand weer terug in mijn nek. Lichtjes knikte ik op haar woorden en gaf haar een klein, liefdevol kusje.
    'Je hebt gelijk,' zei ik zacht. 'Sorry dat ik er over begon.' Even sloot ik mijn ogen en liet een tevreden zuchtje mijn mond verlaten. Mijn hand had ik ondertussen op haar heup gelegd en streelde er kleine, misvormde hartjes figuurtjes erop. 'Zullen we doen alsof we helemaal niet in een gevangenis zitten?' vroeg ik zacht aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt licht op mijn woorden en geeft me een klein, liefdevol kusje. "Je hebt gelijk." fluistert hij zacht. "Sorry dat ik er over begon." Hij sluit even zijn ogen en laat een tevreden zuchtje zijn mond verlaten. Zijn hand heeft hij ondertussen op mijn heup gelegd en hij streelt er kleine, misvormde hartjes figuurtjes op. "Zullen we doen alsof we helemaal niet in een gevangenis zitten?" vraagt hij zacht.
    "Het geeft toch niet." mompel ik op zijn sorry. "En oké, dat vind ik prima. Maar hoe wil je dat eigenlijk gaan doen dan?" vraag ik hem en ik kijk verbaasd naar hem. Met mijn hand streel ik wat plukken haar van zijn voorhoofd weg.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Het geeft toch niet,' mompelde ze zacht. 'En oké, dat vind ik prima. Maar hoe wil je dat eigenlijk gaan doen dan?' vroeg ze en ze keek mij verbaasd aan. Met haar hand streelde ze wat plukjes haar voor mijn voorhoofd weg. Zachtjes lachte ik en liet mijn hand weer zacht over haar wang gaan.
    'Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee,' zei ik met een klein lachje. Ik liet mijn hand over haar arm glijden, richting haar zij en eindigde weer bij haar heupen. 'Gewoon doen alsof we er niet zitten, maar volgens mij deden wij dat al,' vervolgde ik met hetzelfde lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en laat zijn hand weer zacht over mijn wang gaan, waardoor ik even mijn ogen sluit. Als hij begint te praten open ik ze weer.
    "Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee." zegt hij met een klein lachje. Hij laat zijn hand over mijn arm glijden, richting mijn zij en eindigt weer bij mijn heupen. "Gewoon doen alsof we er niet zitten, maar volgens mij deden wij dat al." vervolgt hij met hetzelfde lachje. Ik knik er lichtjes op.
    "Ja, ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat ik vaszit, we mogen ook best veel..." zeg ik er op. "Ik mis wel bepaalde dingen en we hebben wel een beperkte vrijheid, maar toch is het fijn hier, heel fijn. Vooral door jou..." glimlach ik en er verschijnt een verliefde en dromerige blik in mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat ik vastzit, we mogen ook best veel...' zei ze er op nadat ze lichtjes op mijn woorden had geknikt. 'Ik mis wel bepaalde dingen en we hebben wel een beperkte vrijheid, maar toch is het fijn hier, heel fijn. Vooral door jou...' Ze glimlachte en er verscheen een verliefde en dromerig in haar ogen. Bewonderend keek ik haar aan terwijl mijn wangen rood werden door haar woorden.
    'Je bent ook zo geweldig,' fluisterde ik zacht. 'Alles aan jou is zo geweldig en speciaal. Je lichaam, je gedrag, je blikken, je aanrakingen.. Echt alles!!' Ik ging voorzichtig iets dichter naar haar toe en bleef naar haar geweldige ogen kijken. 'Zo betoverend,' mompelde ik zachtjes. 'Ik wil niets liever dan dit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me bewonderend aan terwijl zijn woorden rood worden. "Je bent ook zo geweldig." fluistert hij zacht. "Alles aan jou is zo geweldig en speciaal. Je lichaam, je gedrag, je blikken, je aanrakingen.. Echt alles!!" Mijn wangen worden rood en hij gaat voorzichtig iets dichter naar me toe en blijft in mijn ogen kijken. "Zo betoverend." mompelt hij zachtjes. "Ik wil niets liever dan dit." Ik glimlach breed.
    "Ik wel, met jou ergens anders zijn." grinnik ik zacht. Ik leg mijn voorhoofd tegen die van hem aan en sluit mijn ogen voor een ogenblik. "Maar voor de rest wil ik ook niets anders. Gewoon bij jou zijn is al genoeg. Zelfs dit grasveldje word er prachtig door." glimlach ik en ik open mijn ogen weer, om naar hem te kunnen kijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik wel, met jou ergens anders zijn,' grinnikte ze zachtjes. Ze legde haar voorhoofd tegen die van mij aan en sloot haar ogen voor een ogenblik. 'Maar voor de rest wil ik ook niets anders. Gewoon bij jou zijn is al genoeg. Zelfs dit grasveldje word er prachtig door,' glimlachte ze en ze opende haar ogen weer. Ik grinnikte zachtjes en knikte instemmend op haar woorden.
    'Hmm, stiekem is dit gewoon een voorproefje op later,' zei ik met een klein lachje. Mijn lippen drukte ik zacht op die van haar en liet ze daar rustig stil liggen. 'Ik kan niet wachten totdat we hier uit zijn,' mompelde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij grinnikt zacht en knik instemmend op mijn woorden. "Hmm, stiekem is dit gewoon een voorproefje op later." zegt hij met een klein lachje. Zijn lippen drukt hij zacht op die van mij en liaat ze daar rustig stil liggen. "Ik kan niet wachten totdat we hier uit zijn." mompelt hij zachtjes. Ik knipper eens en bijt dan zacht op mijn eigen lip als ik mijn hoofd iets terug trek.
    "Wat gaan we dan doen, Nathan?" vraag ik zacht. "Hebben we een plek om naar terug te keren, om te verblijven? Gezellig, samen met ons strafblad rondwandelen en nergens aan de bak komen..." Ik kijk hem wat triest aan. Misschien ligt het geluk wel enkel hier.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wat gaan we doen dan, Nathan?' vroeg ze zacht. Ik verbaasd toen ze haar hoofd iets terug had getrokken. 'Hebben we een plek om terug te keren, om te verblijven? Gezellig, samen met ons strafblad rondwandelen en nergens aan de bak komen...' Ze keek mij wat triest aan en ervoor zorgde dat mijn blije humeur verdween. Met medelijden keek ik haar aan.
    'Oh Beck,' zei ik zachtjes en streelde troostend over haar wang. 'Reizen, weet je nog? We gingen terug om jouw vrienden op te halen en daarna gingen we reizen. Weet je nog? Jij, ik en je vrienden. Hoe we geld verdienen verzinnen we dan wel. Het komt echt wel goed Beck,' fluisterde ik zacht. 'Maak je nou maar geen zorgen. Het komt goed, daar zorg ik voor.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan kijkt me vol medelijden aan. "Oh Beck." zegt hij zachtjes en streelt troostend over mijn wang. "Reizen, weet je nog? We gingen terug om jouw vrienden op te halen en daarna gingen we reizen. Weet je nog? Jij, ik en je vrienden. Hoe we geld verdienen verzinnen we dan wel. Het komt echt wel goed Beck,' fluisterde ik zacht. 'Maak je nou maar geen zorgen. Het komt goed, daar zorg ik voor." Ik knik zacht, zijn woorden werken echt troosten. Ik kruip naar hem toe en nestel me in zijn armen.
    "Dank je wel." fluister ik zacht. "Je hebt gelijk, zo komt het wel goed. We kunnen veel meer doen dan saai ergens wonen toch?" vraag ik zacht aan hem en ik kijk even op naar zijn gezicht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte zacht, kroop naar mij toe en nestelde zich in in mijn armen.
    'Dankjewel,' fluisterde ze zacht. 'Je hebt gelijk, zo komt het wel goed. We kunnen veel meer doen dan saai ergens wonen toch?' vroeg ze aan mij en keek even naar mijn gezicht. Een klein glimlach verscheen op mijn gezicht en knikte op haar woorden.
    'Natuurlijk!' zei ik met hetzelfde glimlachje. 'Saai staat niet in mijn woorden boek en dat leer mijn woordenboek ook niet kennen.' Ik draaide mijzelf op mijn rug en trok Beck voorzichtigjes boven op mij, om vervolgens haar op te sluiten in mijn armen. 'We gaan dan alleen maar leuke dingen doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er verschijnt een kleine glimlach op zijn gezicht en hij knikt op mijn woorden.
    "Natuurlijk!" zegt hij met hetzelfde glimlachje. "Saai staat niet in ijn woordenboek en dat leert mijn woordenboek ook niet kennen." Hij draait zichzelf op zijn rug en trekt mij voorzichtig op zich, om me vervolgens in zijn armen te sluiten. "We gaan dan alleen maar leuke dingen doen." Ik glimlach breed en steun met mijn armen een beetje op zijn borstkas.
    "Dat vind ik een geweldig idee. Jij hebt zulke geweldige ideeën." zeg ik gelukkig en druk een paar kusjes op zijn gezicht. "Ik wil nog zoveel dingen doen! Welke dingen wil jij nog doen?" vraag ik snel en ik giechel zachtjes omdat ik er zo snel van ga praten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte breed en steunde met haar armen een beetje op mijn borstkas. Zachtjes moest ik lachen.
    'Dat vind ik een geweldig idee. Jij hebt zulke geweldige ideeën,' zei ze gelukkig en drukte een paar kusjes op mijn gezicht, waar ik weer om begon te lachen. 'Ik wil nog zoveel dingen doen! Welke dingen wil jij nog doen?' vroeg ze snel en giechelde zachtjes. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht. Nog steeds was ik ervan overtuigd dat het mooiste geluid haar gegiechel was.
    'Het lijstje langer maken met de plekken waar we het hebben gedaan,' zei ik blozend. 'Maar die had je kunnen verwachten.. Andere dingen.. Ik wou zeggen met jou in een reuzenrad, maar jij hebt hoogtevrees.. Dus dat valt af.. Oh!! Met jou door de bossen lopen en over het strand. Ik wil zo veel dingen doen met jou. Verder heb ik niet echt iets wat ik wil doen.. Wat wil jij allemaal doen dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you