• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gromt een beetje en loopt richting de wc's. Hier op pak ik mijn panty op die ik uiteindelijk aan krijg, daarna vis ik de dekens van Nathan van de grond af en sleep de mee naar de bank. Ik ga op de bank liggen, op zo'n manier dat er zeker niemand meer bij past en trek de dekens over mij heen. Daarna sluit ik mijn ogen en doe ik alsof ik slaap. Nathan kan wat krijgen, nu. Stomme seks, stomme Nathan, stom internaat. Ik ben ook veel te obstinaat de hele tijd, maar ik wijt het probeer absoluut niet aan mezelf.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Alles deed ik wat ik moest doen, waste mijn handen en ging weer terug. Het duurde een beetje langer dan normaal doordat ik moe was. Ik fronste toen ik een slapende Beck zag. Ze lag zo dat er niemand bij kon en haar panty was van de grond verdwenen. Verbaasd keek ik even voor een moment, zuchtte zachtjes en liep toen de woonkamer binnen. Ik wist niet precies hoe ik hier op moest reageren. Ik liep naar haar toe, drukte een kusje op haar hoofd en nam zelf plaats op de stoel. Ik ging liggen zoals ik eerst ook lag, met mijn benen over de zij leuning heen. Als zij niet wou dat ik bij haar ging liggen.. Dan ja.. Ik zuchtte zachtjes, sloot mijn ogen en was gek genoeg al gauw in slaap.

    [Ik ga zijn voorbeeld volgen, alleen dan op bed.. Slaap lekker ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Slaap lekker!]

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor zijn voetstappen en voel de kus op mijn hoofd, maar blijf eigenwijs en houd mijn ogen dicht, terwijl ik niet eens zo moe ben. Daarna hoor ik niets meer, als ik mijn ogen open, ligt hij te slapen op de stoel. Er borrelt iets van schuldgevoel in mij op, waar door ik de deken pak en over Nathan heen leg. Daarna loop ik de woonkamer uit naar de keuken, waar ik eten pak. Ik loop terug naar de woonkamer, ga op de bank zitten en begin te eten. Hm, eten. Ik hou van eten! Ik zou vaker moeten eten, veel vaker. Misschien ben ik dan minder chagrijnig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde hoe er wat over mij heen werd gelegd. Ik bewoog iets in mijn slaap en opende mijn heel eventjes. Ik zag hoe Beck wegliep en wou achter haar aan gaan en vragen waarom ze weg ging. Mijn ogen vielen alleen weer dicht. Ik sliep nu lichter dan eerst en hoorde daarom ook de voetstappen die binnen kwamen. Mijn ogen opende ik met moeite half en zag Beck op de bank zitten met eten. Nu pas viel het mij nu ook op dat ik een deken over mij heen heb. Een slaperig glimlachje verscheen op mijn gezicht.
    'Ik hou van jou,' fluisterde ik zachtjes naar Beck. Ik sloot mijn ogen en nestelde mijzelf lekker in de dekens. 'Mijn lieve Beck,' murmelde ik zachtjes voordat ik weer in slaap viel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik hou van jou." hoor ik Nathan ineens fluisteren. Als ik mij omdraai naar hem, heeft hij zijn ogen alweer gesloten en nestelt hij zichzelf in de dekens. "Mijn lieve Beck." murmelt hij zacht. Ik glimlach lichtjes en vouw mijn benen onder elkaar in en kleermakerszit.
    "Ik ook van jou, gekke Nathan." grinnik ik. Daarna zet ik de tv aan, zonder geluid. Ik blijf zappen, er is eigenlijk helemaal niets leuks op. Ondertussen blijf ik gewoon door eten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde nog wat woorden die gezegd werden door Beck. Ik wist alleen niet of ik al droomde of dat het echt was. Ik had ook niet echt zin om er verder over na te denken. Af en toe bewoog ik een beetje in mijn slaap en droomde maar wat vaagjes. Echt begrijpen deed ik ze niet en onthield ze daarom ook niet. Mijn ogen opende ik een beetje en wreef iets in mijn hoofd. Flikkerende beelden zag ik vanuit mijn ooghoek. Eventjes keek ik op en zag dat de tv aan stond, zonder geluid. Daarna ging mijn blik naar Beck die nog steeds aan het eten was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zap nog iets verder en blijf uiteindelijk hangen bij een film, die ik vaag herken. Er is in ieder geval behoorlijk wat actie en grijnzend leun ik achteruit terwijl ik mijn mond vol stop. Heerlijke film, het leid mijn gedachten helemaal af van alles. Ik lach zachtjes bij een explosie, hij zag er wel erg nep uit. Dat heb je natuurlijk alleen in Amerika. Vanuit mijn ooghoeken zie ik iets bewegen waar door ik op kijk. Nathan is blijkbaar wakker geworden.
    "Goodmorning sunshine." grap ik zacht, maar ik glimlach wel naar hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Goodmorning sunshine,' grapte ze zacht, maar ze glimlachte wel naar mij. Een lieflijk glimlachje verscheen op mijn gezicht voor haar. Ik nestelde mijzelf wat meer in de dekens en bleef naar Beck kijken.
    'Niet geslapen?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Ik zag je weglopen, was alleen te moe om achter je aan te gaan. Mijn ogen zeiden dat ik niet mocht en ze gingen dicht.' Ik wreef een beetje in mijn oog. 'Wat ben je eigenlijk aan het kijken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er verschijnt een lieflijk glimlachje op zijn gezicht en hij nestelt zich wat meer in de dekens.
    "Niet geslapen?" vraagt hij zacht. "Ik zag jeweglopen, was alleen te me om achter je aan te gaan. Mijn ogen zeiden dat ik niet mocht en ze gingen dicht." Hij wrijftwat in zijn oog en ik grinnik zacht. "Wat ben je eigenlijk aan het kijken?"
    "Mission impossible, geloof ik." antwoord ik. "En ik had honger, dus ik was alleen even eten pakken. Je hoefde ook niet achter me aan. Hé, wil je ook iets eten slaapkop?" vraag ik dan grinnikend aan hem en steek een stuk brood naar hem uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Mission impossible, geloof ik,' antwoordde ze. 'En ik had honger, dus ik was alleen even eten pakken. Je hoefde ook niet achter me aan. Hé, wil je ook iets eten slaapkop?' vroeg ze grinnikend aan mij en ze stak een stuk brood naar mij uit. Even keek ik van haar naar het broodje en vroeg me af hoe wij dat elke keer voor elkaar kregen. Dan hadden we een discussie en zo is het weer goed en voor je het wist gingen er enkele kledingstukken uit. Ik glimlachte iets, ging van de stoel af en ging naast Beck zitten op de bank. De dekens nam ik mee en legde die op de bank neer op een hoopje.
    'Slaapkopje wilt graag iets eten,' zei ik met een glimlachje en nam haar broodje aan. 'Je bent geweldig, had ik dat al eens gezegd?' vroeg ik aan haar en nam een hap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt even van mij naar het broodje, waarna hij glimlacht, van de stoel af komt en de dekens mee neemt naar de bank. Hij gaat naast mij zitten en legt de dekens op de bank neer.
    "Slaapkopje wilt graag ietseten." zegt hij meteen glimlachje en neemt het brood aan. "Je bent geweldig, had ik dat al eens gezegd?" vraagt hij en we nemen tegelijkertijd een hap.
    "Ja, zo vaak." antwoord ik met mijn mond vol. "Waarom deze keer?" vraag ik dan grinnikend. "Toch niet omdat ik je eten geef hé?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, zo vaak,' antwoordde ze met een volle mond. 'Waar deze keer?' vroeg ze dan grinnikend. 'Toch niet omdat ik je eten geef hé?' Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd, waarna ik stiekem toch knikte.
    'Dat ook,' zei ik nadat ik mijn mond leeg had gegeten. 'Jij bent Rikki Beck.. Oké, eigenlijk moet er nog een naam bij, maar die mocht ik niet zeggen van jou...' Ik glimlachte vriendelijk naar haar en nam weer een hapje. 'Sommige dingen zijn nou eenmaal zo, niets aan te doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en schud met zijn hoofd, waar door ik mijn blik weer op de tv richt.
    "Dat ook." zegt hij dan, als zijn mond leeg is. "Jij bent Rikki Beck... Oké, eigenlijk moet er nog een naam bij, maar die mocht ik niet zeggen van jou..." Ik lach zachtjes om zijn opmerking. "Sommige dingen zijn nou eenmaal zo, niets aan te doen." Ik knik lichtjes terwijl ik naar de tv blijf kijken.
    "Ja, oké. Ik ben nou eenmaal leuk en daar is gewoon niets aan te doen." Ik lach en kijk nu op naar Nathan terwijl ik gelijk een hap neem.
    "Je maakt mijn ego veel te groot, hou daar eens mee op." grinnik ik vervolgens. "Net de reden waarom je me niet zoveel complimentjes mag geven."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lichtjes knikte ze terwijl ze naar de tv bleef kijken. Ik bleef haar aankijken. Zij was veel interessanter dan de film.
    'Ja, oké. Ik ben nou eenmaal leuk en daar is gewoon niets aan te doen,' lachte ze en ze keek op naar mij terwijl ze gelijk een hap nam. 'Je maakt mijn ego veel te groot, hou daar eens mee op,' grinnikte ze vervolgens. 'Net de reden waarom je me niet zoveel complimentjes mag geven.' Ik begon te lachen en sloeg voorzichtig mijn vrije arm rond haar middel.
    'Maar ik vind het zo leuk om je die te geven! Maakt mij niet uit dat je ego daar groot om word, je gelooft dan wel die dingen die ik zeg aangezien je dat zelf ook vind.' Ik nam een hap van mijn brood en gaf haar vervolgens een kusje. 'Zo en dat was een broodjes kus. Hoe beviel die?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan begint te lachen en slaat zijn vrije arm om mijn middel heen.
    "Maar ik vind het zo leuk om je die te geven! Maakt mij niet uit dat je ego daar groot van word, je gelooft dan wel die dingen die ik zeg aangezien je dat zelf ook vind." Hierna neemt hij een hap van zijn brood en geeft hij mij een kusje. "Zo en dat was een broodjes kus. Hoe bedoel die?" Hier op kijk ik Nathan onderzoekend en bestuderend aan.
    "Hmm..." begin ik en ik haal mijn schouders kort op. "Lang niet zo goed als een normaal kusje. Teveel brood, te weinig Nathan." verklaar ik en ik grinnik. Ik zal iets onderuit en tegen Nathan aan, zodat ik lekkerder zit.


    Your make-up is terrible