• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht eventjes en sluit zijn armen voorzichtig om mij heen.
    "Dat kan ik begrijpen." fluistert hij zacht en hij wrijft zacht over mijn rug heen. "Beck, kan jij mij iets vertellen?" vraagt hij zacht. Hij duwt me een stukje omhoog zodat hij me aan kan kijken, mijn blik staat vragend en lichtelijk nieuwsgierig. Toch hoop ik dat het geen vreemde vraag of zo iets is.
    "Jij had de leiding. Ik kon amper iets doen... Toch... Ik moet bekennen nu ik er zo over na denk dat ik er gewoon geen enkele problemen mee had... Kan jij me vertellen hoe dat zit? Vroeger kon ik er totaal niet tegen, waarom nu wel?" Ik kijk Nathan inschattend aan na zijn vraag.
    "Omdat je van mij houd." grinnik ik zacht. "Of omdat je weet dat ik luister en omdat je elk moment de leiding over kan nemen als je dat wilt. Ik sta dat altijd toe." antwoord ik dan serieus. Ik glimlach lichtjes en leg mijn hoofd weer neer, maar ik kan hem nog altijd aankijken zo.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Inschattend keek zij mij aan en ik was benieuwd naar haar antwoord.
    'Omdat je van mij houd,' grinnikte ze zacht. 'Of omdat je weet dat ik luister en omdat je elk moment de leiding over kan nemen als je dat wilt. Ik sta dat altijd toe,' antwoordde ze dan serieus. Ze glimlachte lichtjes en legde haar hoofd toen weer neer, toch voelde ik me nog bekeken door haar. Een glimlach sierde mijn gezicht en ik ging wat beter liggen.
    'Hmm, daar had ik nog niet over na gedacht,' zei ik zacht en sloot mijn ogen weer even. 'Misschien heb je gelijk. Je word als maar geweldiger en geweldiger,' mompelde ik zachtjes en ging wat afwezig met mijn vingers over haar arm. 'Hoe is het trouwens nu met je schouder? Heb je er zo net ook las van gehad?'

    [5e week school en er zijn al twee stelletjes in de klas.. een hetero & lesbie... nu nog een homo koppel..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha, sexy hoor.]

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie hem glimlachen daarna verschuift hij iets om beter te gaan liggen.
    "Hmm, daar had ik nog niet over na gedacht." zegt hij en hij sluit zijn ogen weer. "Misschien heb je gelijk. Je word als maar geweldiger en geweldiger." mompelt hij en gaat wat afwezig met zijn vingers over mijn arm heen, waar door er een lichte rilling over mijn lichaam heen trekt. "He is het trouwens nu met je schouder? Heb je er zo net ook last van gehad?" Ik haal lichtjes mijn schouders op.
    "Neuh, niet echt." antwoord ik. Ik voel het wel, het brand. Maar het valt gewoon te negeren, dus noem ik het geen last. "Ik merk het niet eens, net was ik ook te druk met andere dingen." giechel ik dan zachtjes en kom een stukje overeind zodat ik mijn lippen op die van hem kan drukken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Neuh, niet echt,' antwoordde ze na lichtjes haar schouder te hebben opgehaald. 'Ik merk het niet eens, net was ik ook te druk met andere dingen,' giechelde ze zachtjes en ze kwam een stukje overeind zodat ze haar lippen op die van mij kon drukken. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik kuste haar zachtjes. 'Ik hoop dat hij snel verdwijnt,' fluisterde ik zacht tegen haar lippen aan. 'Wil je weer onder dekens of vind het zo goed genoeg?' vroeg ik toen fluisterend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mondhoeken krullen omhoog en hij kust me zacht terug.
    "Ik hoop dat hij snel verdwijnt." fluistert hij zacht tegen mijn lippen aan. "Wil je weer onder de dekens of vind het zo goed genoeg?" vraagt hij dan fluisterend. Ik kijk even waar de dekens liggen en leg dan mijn hoofd weer neer.
    "Ik denk dat het zo wel genoeg is, voorlopig." antwoord ik lui en ik grinnik zacht. "Heb jij het koud dan?" vraag ik daarna, waarna ik hem eventjes aan kijk. Ik heb het bloedheet gekregen door de seks.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Even keek ze naar de dekens en legde toen haar hoofd weer neer.
    'ik denk dat het zo wel genoeg is, voorlopig,' antwoordde ze op een luie toon en grinnikte toen zacht. 'Heb jij het koud dan?' vroeg ze daarna waarop ik mijn hoofd lichtjes schudde.
    'Nee, integendeel zelfs, maar het kon zijn dat je nu liever een deken om je heen had. Ik dacht, ik vraag het gewoon. Ik heb alleen nog één vraagje,' zei ik zacht. 'Heb je er spijt van dat we het nu al weer gedaan hebben? Aangezien je zei dat je het voorlopig niet meer wou en het rustig aan wou doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee, integendeel zelfs, maar het kon zijn dat je nu liever een deken om je heen had. Ik dacht, ik vraag het gewoon. Ik heb alleen nog één vraagje." zegt hij zacht, nadat hij met zijn hoofd geschud heeft. "Heb je er spijt van dat weht nu al weer gedaan hebben? Aangezien je zei dat je het voorlopig niet meer wou en het rustig aan wou doen." Ik zucht zacht.
    "Nathan, waarom hou je nou niet op met van die stomme vragen te stellen?" vraag ik aan hem. "Als ik spijt had, was het mijn eigen schuld omdat ik er even hard aan mee deed als jij. En daarbij, ik heb het bloedheet dus ik wil absoluut geen dekens." wissel ik snel van onderwerp.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte zacht.
    'Nathan, waarom hou je nou niet op met van die stomme vragen te stellen?' vroeg ze aan mij en ik voelde mijn wangen beschamend rood worden. 'Als ik spijt had, was het mijn eigen schuld omdat ik er even hard aan mee deed als jij. En daarbij, ik heb het bloedheet dus ik wil absoluut geen dekens,' zei ze en ze wisselde gauw van onderwerp. Even moet ik omschakelen toen dat gebeurde. Ergens had ik die omschakeling moeten zien aankomen.
    'Ik hou niet op met vragen stellen.. Sorry dat ze volgens jou stom zijn, maar ik wil gewoon zekerheid hebben. Soms ben jij één grote raadsel voor mij Beck, daarom vraag ik die dingen zodat de raadsel wat minder groot word en het mij beetje bij beetje allemaal duidelijk word, snap je?' vroeg ik aan haar en ik begon zacht door haar haren heen te strelen. 'Maar als jij geen deken wilt, is dat goed. Ik zei ook niet dat het moest, het was maar een voorstel.'

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik hou niet op met vragen stellen.. Sorry dat ze volgens jou stom zijn, maar ik wil gewoon zekerheid hebben. Soms ben jij één grote raadsel voor mij Beck, daarom vraag ik die dingen zodat de raadsel wat minder groot word en het mij beetje bij beetje allemaal duidelijk word, snap je?" vragt hij en hij begint zacht door mijn haar heen te strelen. "Maar als jij geen deken wilt, is dat goed. Ik zei ook niet dat het moest, het was maar een voorstel."
    "Ik hou ervan om één groot raadsel te zijn." ga ik er murmelend tegen in. Ik verstop mijn gezicht door met mijn hoofd onder zijn shirt te kruipen en mijn hoofd daar op zijn warme huid neer te leggen. "Beter dan een deken." zeg ik dan zacht maar tevreden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik hou ervan om één groot raadsel te zijn,' ging ze er murmelend tegenin. Ze verstopte haar gezicht door met haar hoofd onder mijn shirt te gaan en haar hoofd daar op mijn huid neer te leggen.
    'Beter dan een deken,' zei ze zacht, maar tevreden. Ik lachte zacht en drukte haar iets dichter tegen mij aan.
    'Je bent gek Beck,' zei ik met een klein lachje. 'En dat maakt jou zo leuk! Maar nu kan ik jou niet zien. Nu zie ik alleen maar één of ander bult op mij, volgens mij is dat niet goed! Volgens mij moet ik ermee naar de dokter.'

    [Ik ben straks even weg.. Had beloofd om met iemand mee te gaan naar de kermis -.- Ik blijf er maar een uurtje of zo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, okay veel plezier!]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en drukt me iets dichter tegen hem aan.
    "Je bent gek Beck." zegt hij met een klein lachje en ik knik instemmend. "En dat maakt jou zo leuk! Maar nu kan ik jou niet zien. Nu zie ik alleen maar één of andere bult op mij, volgens mij is dat niet goed! Volgens mij moet ik ermee naar de dokter." Hij laat me hiermee zacht lachen.
    "Niet waaaaar." roep ik gelijk. "Ik ben een goedaardige tumor, je moet er maar gewoon mee leren leven hoor." verklaar ik op een eigenwijze toon tegen hem. "Als je je laat opereren zal ik wraak nemen. De wraak van de tumor! Dan ben ik niet meer goedaardig." lach ik


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niet waaaaar!' riep ze gelijk. 'Ik ben een goedaardige tumor, je moet er maar gewoon mee leren leven hoor,' verklaarde ze vervolgens op een eigenwijze toon tegen mij. 'Als je je laat opereren zal ik wraak nemen. De wraak van de tumor! Dan ben ik niet meer goedaardig,' lachte ze. Ik begon te lachen en trok mijn shirt helemaal omhoog zodat ik Beck weer kon zien.
    'Maar Beck!' lachte ik zacht. 'Weet je dan niet dat ze tumors hoe dan ook weg worden gehaald? Goedaardig kan nog veranderen in slecht! En dat terwijl je het dan misschien niet door heb, dat is niet de bedoeling.' Met een paar vingers ging ik zachtjes over haar wang heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan begint te lachen en trekt zijn shirt helemaal omhoog dat ik weer zichtbaar word.
    "Maar Beck!" lacht hij zacht. "Weet je dan niet dat ze tumors hoe dan ook weg worden gehaald? Goedaardig kan nog veranderen in slecht! E dat terwijl je het dan misschien door heb, dat is niet de bedoeling." Met een paar vingers gaat hij zacht over mijn wang heen. Ik trek een zielig gezicht.
    "Ja maar... Ik wil bij je blijven." murmel ik zielig. "Ik wil niet slecht woorden, ik wil jouw goedaardige aanhangsel zijn." Ik pruil en kijk hem nog altijd zielig aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja maar... Ik wil bij je blijven,' murmelde zielig terwijl ze ook een zielig gezicht had getrokken. 'Ik wil niet slecht worden, ik wil jouw goedaardige aanhangsel zijn.' Ze pruilde en keek mij nog altijd zielig aan. Een speelse glimlachte verscheen op mijn gezicht. Ik haalde haar voorzichtjes iets omhoog en drukte een paar kleine kusjes op haar lippen.
    'Hmm, je hoeft dan ook geen tumor te worden om mijn goedaardige aanhangsel te wezen. Plus, je hoeft dat ook niet te worden om voor altijd bij me te kunnen blijven. Jij bent mijn meisje. Mijn lieve, speciale meisje. Ik hou van jou en als je beloofd om voor altijd bij mij te blijven, dan geloof ik dat. Je hoeft geen tumor te worden of een aanhangsel om dat te bewijzen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er verschijnt een speelse glimlach op zijn lippen. hij haalt me voorzichtig iets omhoog en drukt een paar kleine kusjes op mijn lippen.
    "Hmm, je hoeft dan ook geen tumor te worden om mijn goedaardige aanhangsel te wezen. Plus, je hoeft dat ook niet te worden om voor altijd bij me te kunnen blijven. Jij bent mijn meisje. Mijn lieve, speciale meisjes. Ik hou van jouen als je beloofd om voor altijd bij mij te blijven, dan geloof ik dat. Je hoeft geen tumor te worden of een aanhangsel om dat te bewijzen."
    Ik krijg een knalrood hoofd van zijn woorden en begin wat onbegrijpelijke woorden te murmelen. Ik trek zijn shirt weer over mij heen om mijn rode kop te verbergen. Ik murmel nog een aantal woorden die op oké lijken en over hoe lief hij wel niet is. Meer krijg ik er echt niets it.


    Your make-up is terrible