• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik probeer het,' zei ze zacht en ze bewoog zichzelf lichtjes op en neer. Al snel kreeg ze de handigheid erin bewoog ze steeds wat sneller. Haar ogen sloot ze en zacht gekreun volgde. Ik kon merken dat Beck duidelijk door had dat zij nu de leiding had. Ze speelde met de tempo en met hoe diep het ging. Gekreun was daarvan de reactie erop.
    'Je doet het goed,' zei ik al kreunend. Ik was dit niet echt gewend meer, dat de ander de volledige leiding had en ik wist daardoor niet hoe ik mij moest gedragen.
    'Het voelt goed,' merkte ik op. Mijn rug kromde ik iets en hapte gretig naar adem. Verbaasd was ik dat het zo goed voelde. Anders dat vroeger. Ik snapte niet hoe dat kwam en daar wou ik nu ook niet over na denken. Het enige wat in mijn gedachte was Beck en dit moment.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn reactie op mijn gespeel is gekreun, waar ik erg blij mee ben. Dat betekent dat hij het ook lekker vind en niet alleen ik.
    "Je doet het goed." zegt hij al kreunend. "Het voelt goed." merkt hij dan op en hij kromt zijn rug iets, waarna hij gretig naar adem hapt. Ik glimlach lichtjes, blij dat hij er genoegen mee kan nemen dat ik nu iets bepaal. Al denk ik niet na bij de gevolgen die er hadden kunnen zijn als hij er geen genoegen mee zou nemen.
    "Dat moet ook." hijg ik zachtjes. Ik kom iets voorover en druk mijn lippen op die van Nathan terwijl ik op een andere manier begin te bewegen. Ik hou een hoog, vast tempo aan waarvan ik behoorlijk begin te kreunen. Dit voelt precies goed!


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat moet ook,' hijgde ze zacht. Ze kwam iets voorover en drukte haar lippen op die van mij, terwijl ze op een ander manier begon te bewegen. De tempo hield ze hoog, waarvan ze behoorlijk begon te kreunen en zij was niet de enige. Ik ging achterover liggen en hield Beck tegen mij aan. Mijn lippen hield ik op haar en probeerde zo veel mogelijk met haar tempo mee te bewegen. Het ging lastig in deze positie. Dit voelde geweldig. Ik moest bekennen dat ik mijn hoogtepunt al gauw begon te krijgen en ik wist niet zeker of dat nu al de bedoeling was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan kreunt met mij mee en gaat achterover liggen, hij houd mij tegen zich aan. Zijn lippen hield hij op dievan mij en probeert duidelijk zo veel mogelijk met mijn tempo mee te bewegen, wat toch behoorlijk lastig gaat. Ik voer het tempo nog ietsjes op, ik sluit mijn ogen en kreun tegen zijn lippen aan. Nu probeer ik ze niet meer te verhullen en kreun ik elke keer iets luider. Omdat zo precies het goede plekje word geraakt, voel ik dat er zich een hevig gevoel in mijn onderbuik opbouwt. Even later ontploft dat hevige gevoel als iets ongekends bij mij, waar door ik een luide gil laat horen en mijn nagels in Nathan zijn schouders boor. Hij moet maar blij zijn dat hij zijn shirt aan heeft, anders zaten die flink diep in zijn huid. Ik kom een stukje overeind en krom mijn rug terwijk ik nog altijd door blijf bewegen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Het tempo voerde ze weer ietsjes op, alsof ik het nu nog niet lastig genoeg voor mij was. Ze sloot haar ogen en kreunde tegen mijn lippen aan. Elke keer werd haar kreun iets luider, daardoor maakte het mij niet uit en kreunde ik net zo hard mee. Het gevoel in mij werd groter. Niet veel later hoorde ik een luide geel bij Beck vandaan komen gevoeld door een stel nagels in mijn huid. Ze kwam iets overeind en kromde haar rug terwijl ze nog altijd door bleef bewegen. Door al die dingen die zij net deed zorgde er voor dat ik het niet meer kon tegen houden en met een luide kreun in haar klaar kwam. Mijn bekken duwde ik nog meer omhoog tegen haar aan terwijl ik voelde hoe het spul van mij in haar kwam. Hijgend liet ik mij zakken en genoot nog wat na van haar bewegingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Vlak erna hoor ik Nathan met een luide kreun in mij klaar komen. Hij duwt zijn bekken omhoog waar door ik nog eens luid moet kreunen, terwijl ik voel hoe hij zich leeg spuit in mij. Hijgend laat hij zich zakken terwijl ik licht en zacht kreunend iets blijf bewegen, waarna ik me hijgend en licht bezweet op hem neerleg. Ik ben werkelijk helemaal buiten adem nu, omdat ik het grootste gedeelte dit keer zelf moest doen en mijn spieren dat niet helemaal gewend zijn.
    "Ik hou van je." murmel ik zachtjes en druk mijn gezicht dichter tegen zijn warme lichaam aan, terwijl mijn ademhaling iets minder hijgend word.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zacht bleef lichtjes en zacht kreunen bewegen, waarna ze zich hijgend en licht bezweet op mij neer legde. Ik hijgde minder, maar dat wel logisch.
    'Ik hou van je,' murmelde ze zachtjes en drukte haar gezicht dichter tegen mij warme lichaam aan. Mijn wangen werden rood, niet zeker of het kwam door de warmte, haar woorden of beide. Mijn handen liet ik over haar lichaam glijden en trok haar jurkje goed omlaag zodat je niet kon zien dat ze haar ondergoed uit had. Al kon je dat ook wel zien doordat haar panty en haar ondergoed op de grond lagen.
    'Ik hou ook van jou,' fluisterde ik zachtjes en ging met één hand door haar zachte haren heen. 'Heel veel zelfs. Je bent zo geweldig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij laat zijn handen over mijn lichaam glijden en trekt mijn jurkje goed omlaag, zodat je niets kan zien. Hier op glimlach ik dankbaar naar hem.
    "Ik hou ook van jou." fluistert hij zacht en gaat met één hand door mijn haren heen. "Heel veel zelfs. Je bent zo geweldig." Ik word lichtjes rood van zijn woorden.
    "Dank je. Jij ook." zeg ik zacht terug. "Je was net trouwens ook geweldig." murmel ik daarna, alleen dit keer meen ik het een stuk meer dan de vorige keer dat ik dat zei, dat is ook duidelijk aan mijn stem te horen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dank je. Jij ook,' zei ze zacht terug. 'Je was net trouwens ook geweldig,' murmelde ze daarna. Ik hoorde een duidelijke verschil in haar stem dan de vorige keer. Dit keer was het meer gemeend. Ik bloosde en drukte haar zachtjes wat meer tegen mij aan.
    'Oh, Beck,' fluisterde ik zacht en drukte kleine kusjes op haar hoofd. 'Je bent zo lief. Zal ik je straks helpen met je ondergoed en panty?' vroeg ik toen zacht. Ik zou het mijzelf nooit vergeven als ik haar een gênante ervaring gaf aan dit. 'We kunnen daarna weer liggen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bloost en drukt mij zacht wat meer tegen zich aan, wat zo fijn voelt.
    "Oh, Beck." fluistert hij zacht en drukt kleine kusjes op mijn hoofd. "Je bent zo lief. Zal ik je straks helpen met je ondergoed en panty? We kunnen daarna weer liggen." vraagt hij zacht. Ik zucht zachtjes.
    "Nee, dat kan ik zelf wel." zeg ik met tegenzin en ik vis mijn spullen van de grond af, waarna ik een slechte poging doe om alles aan te doen. Alleen mijn rare ondergoed krijg ik aan, mijn panty faalt waar door ik die terug op de grond gooi.
    "Pech voor de panty."

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 11:06 ]


    Your make-up is terrible

    [Je bent een zin vergeten ;P

    'We kunnen daarna weer liggen.' << Die]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Deleon

    'Nee, dat kan ik zelf wel,' zei ze met tegenzin na zachtjes te hebben gezicht. Ze viste haar spullen van de grond af, waarna ze een slechte poging deed om alles aan te doen. Het enige wat ze aan kreeg was haar ondergoed. Haar panty gooide ze terug op de grond.
    'Pech voor de panty,' zei ze waardoor ik zacht lachte. Ik merkte dat ik heel de tijd naar haar had gekeken in plaats van mijn broek en boxer om hoog te doen. Gauw deed ik beide omhoog en maakte mijn broek dicht. Met een bewonderende blik keek ik naar Beck en stak mijn hand uitnodigend naar haar uit.
    'Wil je weer liggen?' vroeg ik zacht aan haar. 'Of wou je toch iets anders gaan doen? Wandelen? Zeg het maar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht lachtjes om de panty en trekt daarna zijn boxer en broek een omhoog, die hij dicht maakt. Hij kijkt bewonderend naar mij waar door ik rood word en hij steekt zijn hand uitnodigend naar me uit.
    "Wil je weer liggen?" vraagt hij zacht. "Of wou je toch iets anders gaandoen? Wandelen? Zeg het maar." Ik neem zijn hand aan en ga weer bij hem liggen, op de bank.
    "Liggen." mompel ik zacht. "Ik heb weinig zin om iets te gaan doen, na zoiets." is mijn antwoord. Een schuldgevoel bekruipt mij weer, het is net alsof ik misbruik maak van Nathan. Ik zei geen seks, toch heb ik hem opnieuw verleid en zover gekregen. Of had hij mij zover gekregen?


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze nam mijn hand aan en ging weer bij mij liggen op de bank.
    'Liggen,' mompelde ze zacht. 'Ik heb weinig zin om iets te gaan doen, na zoiets,' zei ze. Ik glimlachte eventjes en sloot mijn armen voorzichtjes om haar heen.
    'Dat kan ik begrijpen,' fluisterde ik zacht. Ik sloot mijn ogen voor een moment terwijl ik met mijn hand zachtjes over haar rug heen bleef wrijven. 'Beck, kan jij mij iets vertellen?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ik opende mijn ogen, duwde haar een klein stukje omhoog zodat ik haar aan kon kijken. 'Jij had de leiding. Ik kon amper iets doen.. Toch.. Ik moet bekennen nu ik er zo over na denk dat ik er gewoon geen enkele problemen mee had.. Kan jij mij vertellen hoe dat zit? Vroeger kon ik er totaal niet tegen, waarom nu wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht eventjes en sluit zijn armen voorzichtig om mij heen.
    "Dat kan ik begrijpen." fluistert hij zacht en hij wrijft zacht over mijn rug heen. "Beck, kan jij mij iets vertellen?" vraagt hij zacht. Hij duwt me een stukje omhoog zodat hij me aan kan kijken, mijn blik staat vragend en lichtelijk nieuwsgierig. Toch hoop ik dat het geen vreemde vraag of zo iets is.
    "Jij had de leiding. Ik kon amper iets doen... Toch... Ik moet bekennen nu ik er zo over na denk dat ik er gewoon geen enkele problemen mee had... Kan jij me vertellen hoe dat zit? Vroeger kon ik er totaal niet tegen, waarom nu wel?" Ik kijk Nathan inschattend aan na zijn vraag.
    "Omdat je van mij houd." grinnik ik zacht. "Of omdat je weet dat ik luister en omdat je elk moment de leiding over kan nemen als je dat wilt. Ik sta dat altijd toe." antwoord ik dan serieus. Ik glimlach lichtjes en leg mijn hoofd weer neer, maar ik kan hem nog altijd aankijken zo.


    Your make-up is terrible