• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Er verschijnt weer een grote glimlach op zijn gezicht. "Het lijstje langer maken met de plekken waar we het hebben gedaan." zegt hij blozend en ik word er ook rood door. "Maar die had je kunnen verwachten.. Andere dingen.. Ik wou zeggen met jou in een reuzenrad, maar jij hebt hoogtevrees.. Dus dat valt af.. Oh!! Met jou door de bossen lopen en over het strand. Ik wil zo veel dingen doen met jou. Verder heb ik niet echt iets wat ik wil doen.. Wat wil jij allemaal doen dan?"
    "Uh... Die dingen zijn wel heel erg leuk om te doen ja. Ik wil seks hebben in het bos en op het strand! En in de wc van de McDonalds." giechel ik. "Ik wil met jou uit eten, picknicken en naar een romatische plek, zoals Parijs of Venetië. ik weet dat k niet echt zo'n persoon ben, maar met jou lijkt het me echt heel erg leuk." glimlach ik en kijk hem wat dromerig aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh... Die dingen zijn wel heel erg leuk om te doen ja. Ik wil seks hebben in het bos en op het strand! En in de wc van de McDonalds,' giechelde ze en mijn wangen werden rood door haar woorden. 'Ik wil met jou uit eten, picknicken en naar een romantische plek, zoals Parijs of Venetië. ik weet dat k niet echt zo'n persoon ben, maar met jou lijkt het me echt heel erg leuk,' glimlachte ze en ze keek mij wat dromerig aan. Met een gelukkige blik bleef ik naar haar prachtige gezicht kijken. Ik had eerlijk gezegd een opmerking verwacht over het eerste wat ik zei, maar in plaats daarvan noemde zij al suggesties voor plekken om het te doen! Nou, het waren niet echt suggesties.. Ze wou het.
    'Dan doen we dat!' zei ik blij en drukte haar iets tegen mij aan. Een klein kusje drukte ik op haar lippen. 'En we gaan gewoon naar beide plaatsen! Venetië en Parijs! We hebben toch tijd zat. Er is geen haast. Maar, als we naar Parijs gaan dan wil ik wel seks in de Eiffeltoren,' zei ik en ik begon weer te blozen. 'Met jou. Tenminste.. Als het lukt, vanwege je hoogtevrees. Anders natuurlijk niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lijkt met een gelukkige blik naar mij waardoor ik glimlach. "Dan doen we dat!" zegt hij blij en drukt me iets tegen zich aan. Een klein kusje drukt hij op mijn lippen. "En we gaan gewoon naar beide plaatsen! Venetië en Parijs! We hebben toch tijd zat. Er is geen haast. Maar, als we naar Parijs gaan dan wil ik wel seks in de Eiffeltoren." zegt hij en hij begint weer te blozen. "Met jou. Tenminste.. Als het lukt, vanwege je hoogtevrees. Anders natuurlijk niet."
    "Ja dat wil ik denk ik wel proberen... De Eiffeltoren, zou dat kunnen?" vraag ik aan hem met rode wangen als ik er alleen al aan denk. Het zou een hele uitdaging zijn... "Oh, ik wil echt graag naar beide, dat zou geweldig zijn." giechel ik vervolgens enthousiast.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja dat wil ik denk ik wel proberen... De Eiffeltoren, zou dat kunnen?' vroeg ze aan mij met rode wangen. 'Oh, ik wil echt graag naar beide, dat zou geweldig zijn,' giechelde vervolgens enthousiast. Zachtjes lachte ik en streelde zachtjes over haar rug heen.
    'We gaan naar beiden, speciaal voor jou,' fluisterde ik met een lachje. 'En ik weet niet of dat kan in de Eiffeltoren, We kunnen er maar op één manier achter komen en dat is het gewoon proberen.' Ik sloot mijn ogen eventjes en de tevreden glimlach verscheen weer op mijn gezicht. 'Ik kan niet wachten tot het zo ver is. Weg van hier en dan met jou gaan reizen,' murmelde ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachjes en streelt zacht over mijn rug heen, waar door ik weer moet rillen.
    "We gaan naar beiden, speciaal voor jou." fluistert hij met een lachje. "En ik weet niet of dat kan in de Eiffeltoren, We kunnen er maar op één manier achter komen en dat is het gewoon proberen." Hij sluit zijn ogen eventjes en de tevreden glimlach verschijnt weer op zijn gezicht. "Ik kan niet wachten tot het zo ver is. Weg van hier en dan met jou gaan reizen." murmelt hij zacht.
    "Ik ooook niet!" zeg ik misschien iets luid. "Je maakt me zo blij en ik heb er zoveel zin in! Ik wil het met jou proberen op de Eiffeltoren en misschien wel in een gondel in Venetië!" Ik giechel zacht en leg mijn hoofd op zijn borstkas neer. "Alleen, het duurt nog zo lang..." zucht ik vervolgens teleurgesteld.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ooook niet!' zei ze wat luid. 'Je maakt me zo blij en ik heb er zoveel zin in! Ik wil het met jou proberen op de Eiffeltoren en misschien wel in een gondel in Venetië!' giechelde ze zacht en ze legde haar hoofd weer neer op mijn borstkas. 'Alleen, het duurt nog zo lang...' zuchtte ze vervolgens teleurgesteld. Ik begon weer zacht te wrijven over haar rug, maar veranderde dat al gauw in haar haren.
    'Hmm, dan hebben we iets om naar uit de kijken,' zei ik met een glimlachje en knuffelde haar weer eens eventjes flink. 'En seks in een gondel lijkt me leuk om te doen met jou,' zei ik met een lachje. 'Alleen hopen dat we dan niet zeeziek worden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint weer zacht over mijn rug heen te wrijven, wat al snel veranderen in mijn haren.
    "Hmm, dan hebben we iets om naar uit de kijken." zegt hj met een glimlachje en knuffelt me weer eens eventjes flink. "En seks in een gondel lijkt me leuk om te doen met jou." zegt hij met een lachje. "Alleen hopen dat we dan niet zeeziek worden." Ik lach en schud met mijn hoofd.
    "Natuurlijk worden we niet zeeziek. Ik denk dat we er amper iets van merken." grinnik ik zacht en ik kijk hem weer aan. "En ja, dan heb ik iets om naar uit te kijken... Voor het eerst." Ik kijk hem wat verwonderd uit. "Weet je dat ik al de hele dag geen zin heb gehad in echte drugs?" vraag ik hem en bedenk me weer hoe moeilijk ik het had toen ik in hechtenis zat.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte en schudde met haar hoofd.
    'Natuurlijk worden we niet zeeziek. Ik denk dat we er amper iets van merken,' grinnikte ze zacht en keek mij toen weer aan. 'En ja, dan heb ik iets om naar uit te kijken... Voor het eerst.' Verwonderend keek zij mij aan. 'Weet je dat ik al de hele dag geen zin heb gehad in echte drugs?' vroeg ze mij en keek toen wat bedenkelijk. Ik vroeg me af waar ze aan dacht.
    'Nee, dat wist ik niet,' zei ik met een glimlachje. 'Ik ben trots op je.' Zachtjes streelde ik met mijn vingers langs haar haren. 'Hou je de rest van de dag ook vol denk je?' vroeg ik daarna aan haar. 'Het geeft niet als het niet lukt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee, dat wist ik niet." zegt hij met een glimlachje. "Ik ben trots op je." Ik glimlach breed als hij dat zegt en hij streelt zacht met zijn vingers langs mijn haren. "Hou je de rest van de dag ook vol denk je?" vraagt hij daarna. "Het geeft niet als het niet lukt." Ik haal lichtjes mijn schouders op.
    "Weet ik niet. Ik heb toch niets bij me, dus veel kan ik er niet aan doen. Misschien word ik wel gek en ga ik rondrennen ofzo. Volgens mij hadden ze me bijna vrij gelaten uit de hechtenis omdat ik zo vreemd er door ging doen." Ik lach zachtjes als ik dat zeg. "Maar jij bent mijn nieuwe drugs." grijns ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Weet ik niet. Ik heb toch niets bij me, dus veel kan ik er niet aan doen. Misschien word ik wel gek en ga ik rondrennen ofzo. Volgens mij hadden ze me bijna vrij gelaten uit de hechtenis omdat ik zo vreemd er door ging doen,' zei ze en ze lachte zachtjes erbij. Ik lachte zacht en schudde mijn hoofd iets voordat ze verder ging praten. 'Maar jij bent mijn nieuwe drugs,' grijnsde ze en zorgde er voor dat mijn rode wangen weer terug kwamen.
    'Ik weet niet welke drugs nu beter is,' zei ik met een lachje en ging weer met mijn hand door haar haren strelen. 'Ik ben wel goedkoper. Dat is al een plus punt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn rode wangen komen alweer terug, iets wat hem echt schattig maakt. ""Ik weet niet welke drugs nu beter is." zegt hij met een lachje en hij gaat met zijn hand door mijn haren heen. "Ik ben wel goedkoper. Dat is al een pluspunt." Ik moet er zacht om lachen.
    "Je bent meer verslavend, ik ga dood als ik je niet meer heb en ik heb geen kans op een overdosis." som ik de goede en de slechte punten op. "Hm, ik denk toch dat je beter bent, minder vernietigend voor mijn lichaam enzo." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent meer verslavend, ik ga dood als ik je niet meer heb en ik heb geen kans op een overdosis,' somde ze op, waardoor ik zacht lachte en mijn wangen roder en roder werden. 'Hm, ik denk toch dat je beter bent, minder vernietigend voor mijn lichaam enzo,' grinnikte ze. Ik voelde mij helemaal warm worden, van binnen en van buiten. Ik glimlachte tevreden en voor de zoveelste keer knuffelde ik haar flink en kuste ik haar gezicht zachtjes zonder.
    'Je bent toch ook zo'n schatje hea,' zei ik tussen de kusjes door. 'Zo geweldig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht tevreden met zijn rode wangen en knuffelt me opnieuw flink, waarna hij mijn gezicht onder kust en ik flink giechel.
    "Je bent ook zo'n schatje hea." zegt hij tussen de kusjes door. "Zo geweldig." Mijn hoofd word nu nog roder en ik lach zacht door al zijn kusjes.
    "Jij ook hoor, Nathan." zeg ik tegen hem. Daarna begin ik hem zacht tegen zijn zij aan te kietelen zodat hij ophoud met complimentjes geven.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar hoofd werd rood en ze lachte zacht door al mijn kusjes.
    'Jij ook hoor, Nathan,' zei ze tegen mij en begon mij daarna in mijn zij te kietelen waardoor ik niet kon praten. Ik begon te lachen en te kronkelen onder haar lichaam.
    'Jij weet dat je dit allemaal terug kan verwachten hea?' zij ik lachend tegen haar. Ik liet haar nog eventjes doorgaan, daarna pakte ik haar beet, draaide ons om zodat ik op haar lach en keek haar uitdagend aan. 'Hmm,' zei ik nadenkend met een lachje. 'Wat zal ik nu eens met jou gaan doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint te lachen en te kronkelen onder mijn lichaam, waardoor ik nog maar net op hem kan blijven liggen.
    "Je weet dat je dit allemaal terug kan verwachten hea?" zegt hij lachend tegen mij. Ik grijns en knik, waarna ik gewoon door blijf gaan. Blijkbaar is Nathan het hier niet helemaal mee eens en pakt hij me beet, draait hij ons op zodat hij op mij zit en kijkt me uitdagend aan. "Hmm." zegt hij nadenkend met een lachje. "Wat zal ik nu eens met jou gaan doen?"
    Ik kijk hem zielig aan en laat mijn onderlip zacht trillen. "Niets, ik ben onschuldig!" piep ik zacht en trek een pruillip, terwijl ik hem ook werkelijk onschuldig aan probeer te kijken. "Spaar me alsjeblieeeft." smeek ik hem zacht.


    Your make-up is terrible