• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze keek mij zielig aan en ze liet haar onderlip zacht trillen. 'Niets, ik ben onschuldig!' piepte ze zacht en ze trok een puillip, haar gezicht stond ergens wel op onschuldig, maar ik trapte daar niet in. 'Spaar me alsjeblieeeft,' smeekte ze mij zacht. Ik deed eventjes alsof ik nadacht en schudde daarna met een klein lachje mijn hoofd.
    'Hmm, nee,' zei ik met een klein lachje. Ik boog naar haar toe om kleine kusjes geven over haar gezicht, kaak en hals om zo haar aandacht af te leiden. Even bleef ik zo doorgaan en drukte daarna zacht mijn lippen op die van haar. Mijn mondhoeken krulden omhoog en begon opeens in haar zij te kietelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lijkt even na te denken maar schud daarna zijn hoofd met een klein lachje. "Hmm, nee." zegt hij met een klein lachje. Hij buigt naar metoe om kleine kusjes geven over mijn gezicht, kaak en hals. Ik sluit mijn ogen genietend, dit is pas een mooie straf. Hij blijft even zo doorgaan en drukt dan zacht zijn lippen op die van mij. Als zijn mondhoeken omhoog krullen, besef ik dat er iets mis is en hij begint me dan ook opeens in mijn zij te kietelen. Ik slaak een lacherig gilletje als hij dat doet en begin wild te kronkelen onder zijn lichaam.
    "Aaaah, hou alsjeblieeeeft op." roep ik luid.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze slaakte een lacherig gilletje en ze begon wild te kronkelen onder mij.
    'Áaaah, hou alsjeblieeeeft op,' riep ze luid. Ik lachte en schudde zacht mijn hoofd. Even bleef ik nog in haar zij door kietelen 'Maar je lach klinkt zo leuk en je beweegt zo leuk,' zei ik met hetzelfde lachje. Toch stopte ik met het kietelen en liet mijn handen stil liggen in haar zij. 'Hmm, het is omdat je zo leuk bent, maar. Doe het niet weer! De volgende keer ken ik geen genade.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en schud dan zacht met zijn hoofd. Hij blijft nog even door kietelen bij mijn zij, waardoor ik hard moet lachen. "Maar je lach klinkt zo leuk en je beweegt zo leuk." zegt hij met hetzelfde lachje. Toch stopt hij met het kietelen en laat hij zijn handen stil liggen in mijn zij. "Hmm, het is omdat je zo leuk bent, maar. Doe het niet weer! De volgende keer ken ik geen genade."
    Ik grinnik zacht. "Tuurlijk, je houd gewoon van spartelende en kronkelende meisjes." grap ik zacht. "Oké, oké, ik zal het niet meer doen. Kietel me maar niet meer, want ik kan er echt niet tegen." Ik trek opnieuw een pruillipje.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zacht grinnikte ze. 'Tuurlijk, je houd gewoon van spartelende en kronkelende meisjes,' grapte ze zacht. 'Oké, oké, ik zal het niet meer doen. Kietel me maar niet meer, want ik kan er echt niet tegen,' zei ze en trok opnieuw een pruillipje. Ik lachte zacht en kietelde haar nog eventjes voor de gein, al gauw stopte ik.
    'Hmm, natuurlijk hou ik van spartelende en kronkelende meisjes onder mij,' zei ik met een klein lachje. 'Maar alleen als ze Rikki hmhm Beck heten. Anders niet.' Ik boog voorover om een klein kusje op haar lippen te drukken. 'En dat je er niet teken kunt moest je nou net niet zeggen. Niet dat ik het nog niet gemerkt heb dat je er absoluut niet tegen kon.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en kietelt me nog even voor de grap, maar stopt al snel. Hierdoor moet ik natuurlijk weer lachen.
    "Hmm, natuurlijk hou ik van spartelende en kronkelende meisjes onder mij." zegt hij met een klein lachje. "Maar alleen als ze Rikki hmhm Beck heten. Anders niet." Ik wil er net iets tegenin brengen maar hij buigt al voorover om een klein kusje op mijn lippen te drukken. "En dat je er niet tegen kunt moest je nou net niet zeggen. Niet dat ik het nog niet gemerkt heb dat je er absoluut niet tegen kon."
    Ik steek mijn tong even naar hem uit. "Ik kan er heel goed tegen, nou goed?" vraag ik en mijn stem klinkt licht schor van het lachen en gillen. "En volgens mij doe je het wel graag bij iedereen." Ik wiebel even overdreven met mijn wenkbrauwen om aan te geven dat ik hem nu alleen maar plaag en het niet serieus meen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik kan er heel goed tegen, nou goed?' vroeg ze met een licht schorre stem, nadat ze haar tong had uitgestoken. 'En volgens mij doe je het wel graag bij iedereen,' zei ze en ze wiebelde overdreven met haar wenkbrauwen, waardoor ik doorhad dat ze nog steeds aan het plagen was. Ik lachte zacht, maar.. Ik wist het niet. Zulke grapjes vond ik nog steeds raar overkomen.. Als of ze zo echt dacht.. Vertrouwde ik haar niet daarmee? Of mijzelf niet?
    'Tuurlijk,' zei ik met een klein lachje. 'Als ze Rikki hmhm Beck heten, dan ja.' Ik liet mij van haar afrollen en ging op mijn zij naast haar liggen. Wat afwezig ging ik met mijn vingers over haar buik heen strelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht, al klinkt het niet zo oprecht als eerder. "Tuurlijk." zegt hij met een klein lachje. "Als ze Rikki hmhm Beck heten, dan ja." Hij laat zich van mij afrollen en gaat op zijn zij naast mij liggen. Wat afwezig gaat hij met zijn vingers over mijn buik heen strelen. Ik besef me dat hij helemaal geen zin heeft in die grapjes door mijn reactie en rol me ook op mijn zij, met een licht grijnsje op mijn lippen.
    "Goed, dat zal dan wel zo zijn, hé?" grinnik ik zacht en buig me naar hem toe om hem een kusje op zijn neus te kunnen geven. "Gelukkig ben ik die enige met zo'n rare naam als hmhm." lach ik vervolgens zachtjes.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Met een licht grijnsje rolde ook zij op haar zij.
    'Goed, dat zal dan wel zo zijn, hé?' grinnikte ze zacht en boog naar mij toe om een kusje op mijn neus te geven. 'Gelukkig ben ik de enige met zo'n rare naam als hmhm,' lachte ze vervolgens zachtjes. Ik grinnikte eventjes naar haar en een gemeend glimlachje verscheen op mijn gezicht.
    'Wel een rare naam die ik heel leuk vind,' zei ik zacht en liet mijn vingers mislukte hartjes tekenen over haar heup. Ik was gewoon slecht in tekenen.. 'Hoeveel mensen zullen er nu denken dat wij hier niet horen? Volgens mij gedragen wij ons niet echt als criminelen nu,' lachte ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij grinnikt even naar me en er verschijnt een gemeend glimlachje op zijn gezicht, waar ik blij mee ben.
    "Wel een rare naam die ik heel leuk vind" zegt hij zacht waardoor ik zacht moet lachen, en hij laat zijn vingers mislukte hartjes tekenen over mijn heup. Het is een prettig, kriebelend gevoel. "Hoeveel mensen zullen er nu denken dat wij hier niet horen? Volgens mij gedragen wij ons niet echt als criminelen nu." lacht hij zacht. Ik moet er zacht om grinniken
    "Waarschijnlijk denkt iedereen dat van jou, en maar weinig mensen dat van mij." grinnik ik en prik zacht een aantal keer op zijn borstkas. "Ik zie er crimineler uit geloof ik." grinnik ik vervolgens en ik vraag me af of Nathan ondertussen al ontdekt heb waarom ik hier eigenlijk zit. Waarschijnlijk niet, eigenlijk ben ik een veel kleinere crimineel dan hij is.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Waarschijnlijk denkt iedereen dat van jou, en maar weinig mensen dat van mij,' grinnikte ze en prikte zacht een aantal keer op mijn borstkas. 'Ik zie er crimineler uit geloof ik.' Vervolgens grinnikte ze. Ik lachte zacht en schudde daarna mijn hoofd.
    'Echt niet!' zei ik met een lachje. 'Jij ziet er verrukkelijk uit! En zo gelukkig en blij. Tenminste, zo komt het op mij over en het is beeldschoon.' Terwijl ik dat zei, bekeek ik haar bewonderend aan en werden mijn wangen langzamerhand rood. 'Ik denk dat de rest dat ook kan zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en schud daarna met zijn hoofd. "Echt niet!" zegt hij met een lachje. "Jij ziet er verrukkelijk uit! En zo gelukkig en blij. Tenminste, zo komt het op mij over en het is beeldschoon." Als hij dat zegt, bekijkt hij mij bewonderend aan en worden zijn wangen langzamerhand rood. Ik voel ook hoe die van mij een stuk warmer en roder worden. "Ik denk dat de rest dat ook kan zien." Nu giechel ik zacht.
    "Zou je denken?" vraag ik dan zacht en verlegen. "Zou je denken dat wij er eerder uit mogen, als we er zo uit zien en ons zo gedragen?" vraag ik dan aan Nathan, met grote ogen vanwege mijn waarschijnlijk nutteloze ontdekking.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Zou je denken?' vroeg ze zacht en verlegen, waarop ik knikte. Haar wachten waren ook al rood geworden. 'Zou je denken dat wij er eerder uit mogen, als we er zo uit zien en ons zo gedragen?' vroeg ze met grote ogen. Ik lachte zachtjes, dacht even na en knikte daarna uiteindelijk.
    'Eerlijk gezegd, denk ik dat wel. Dat ze ons eerder laten gaan vanwege goed gedrag.' Ik verplaatste mijn hand van haar heup naar haar wang en voelde wat voor heerlijke warmte het afstraalde. 'Hopen dat de mensen hier er net zo over denken, dan kan onze reis eerder van start gaan dan we denken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht, lijkt even na te denken en knikt daarna uiteindelijk. "Eerlijk gezegd, denk ik dat wel. Dat ze ons eerder laten gaan vanwege goed gedrag." Hij verplaatst zijn hand naar mijn wang en zijn hand voelt koel aan. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd iets tegen zijn hand aan. "Hopen dat de mensen hier er net zo over denken, dan kan onze reis eerder van start gaan dan we denken." Ik glimlach iets en knik vaag.
    "Ja, dat zou geweldig zijn." murmel ik afwezig. "Cherise kijkt vast vreemd op als ik binnenkort alweer voor de deur sta." Ik open mijn ogen even en kijk hem aan. Toch sluit ik daarna mijn ogen weer genietend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, dat zou geweldig zijn,' murmelde ze afwezig. 'Cherise kijkt vast vreemd op als ik binnenkort alweer voor de deur sta.' Ze opende haar ogen even en keek mij toen aan. Toch sloot ze haar ogen daarna weer genietend. Een glimlachje sierde mijn gezicht. Ik wou vragen wie Cherise was. Even hield ik me stil en drukte een klein, zacht kusje op haar voorhoofd.
    'Wil jij mij vertellen wie dat is?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Jij kijkt er zo blij bij. Wat heeft zij gedaan waardoor je zo blij kijkt?' Mijn vraag klonk nieuwsgierig en dat was ik ook. Ik wou graag weten wie zij was,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you