• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zet eerst het water al aan en trok doen mijn zwemshort uit. Ondertussen kon het water wat opwarmen. Ik deed mijn boxer, die ik onder mijn short aanhad, ook uit en sloeg mijn armen om haar heen.
    "Het water is heerlijk warm, my lady, mag ik je begeleiden?" vroeg ik met een leuke wenkbrauwwiebel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik doe gewoon mijn shirt uit en gooi hem ergens, ik vind hem straks wel terug. Ik pak haar hand weer beet en loop met haar naar het meertje. Ik glimlach en concentreer me zodat mijn vleugels zich openvouwen. ik bijt even op mijn lip omdat het wel wat pijn doet en kijk dan Leslie aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pakt mijn hand beet en we lopen naar het meertje. Ik zie hem op zijn lip bijten en dan naar me kijken. Zijn vleugels zijn in alle glorie uitgevouwen. Ik glimlach, 'Bijt je lip niet kapot,' zeg ik met een knipoog. Weet ik veel waarom hij op zijn lip bijt. Dan ontvouw ik mijn vleugels. 'Fuck,' mompel ik. Dat deed pijn. Maar die was maar even heel kort. 'Daarom beetje dus op je lip,' zeg ik dan. Het voelt heerlijk bevrijdend. Eindelijk weer mijn vleugels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( im back alleen tel is 3%)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dat houdt je telefoon niet lang vol :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik en knik. Ik laat me in de het warme water trekken en geniet van zijn lichaam tegen me aan en het water die over ons heen valt.

    Jake
    Ik grinnik en stijg op. Ik sluit genietend mijn ogen en kijk dan naar beneden.
    Wachtend op Leslie. 'Kom je nog?' grinnik ik vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach en kom dan ook naar Jake. Het voelt bevrijdend. Echt, een fijn gevoel. Ik ben op gelijk met hoogte van Jake en vlieg dan hoger. Ik maak een duikvlucht en vlak voor de grond ga ik iets op. Ik vlieg dan langs het meer en vlieg schuin en houd een hand in het water. En dan vlieg ik weer de lucht in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik sluit even mijn ogen en leg mijn hoofd op het hare. Even geniet ik gewoon van de warmte, van haar lichaam tegen het mijne.
    Toen trok ik me een stukje terug, zodat ik kusjes op haar lippen en op haar wang kon drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik lach en vlieg gewoon hoger en hoger en hoger tot ik gewoon boven de wolken vlieg. Ik voel de kleine druppeltjes water op mij en glimlach. Nooit gedacht dat ik demon zijn echt zou missen. En ik was nog niet eens 2 dagen mens!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach en sla één arm om zijn nek en ga op de toppen van mijn tenen staan om hem terug te kussen. Mijn andere hand ligt op zijn borstkast en ik strijk zachtjes met mijn duim erover.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn linkerhand ligt in haar nek om haar hoofd vlak bij mijn lippen te houden, terwijl mijn rechterhand van haar heup naar haar zij omhoog streelt en weer terug.
    Ik druk even wat kusjes in haar nek en ga dan weer naar haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor Jake lachen en zie hem steeds hoger vliegen, hij is al een stuk verder. Ik vlieg op mijn snelst omhoog en suis dan zo de wolken door vlak voor Jake langs. 'Boe,' zeg ik met een lach. En dan blijf ik voor hem vliegen. Ik breng mijn lippen naar die van hem maar kus hem net niet. 'Pak me dan, als je kan,' zeg ik met een lachje. En ik stop met vliegen en laat mezelf neerwaarts vallen. Extra snelheid, vlak bij de grond vlieg ik pas weer en schiet dan vooruit. Met een lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Penumbra schreef:
    Vans.
    "Geen idee," zei Vans. "Heb je nog kleding kopen, of overleef je het voor een tijdje?" vroeg ze en grinnikte.


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik giechel zachtjes als hij in mijn nek zoent en ril maar zoen hem weer terug als zijn lippen weer op de mijne zijn. Waarom giechel ik? Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en haal mijn lippen dan weer van de zijne. Als hij me in mijn nek zoent, neem ik "wraak". Ik kus zachtjes zijn oorlel en bijt er heel lichtjes in voor ik een kusje in zijn nek druk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik vlieg haar achterna en probeer haar te pakken, wat moeilijk is aangezien ze de hele tijd van koers verandert maar na een tijdje kan ik haar arm vast grijpen, haar naar me toe draaien en haar kussen. 'Ik heb je.' lach ik zachjes tegen haar lippen aan.

    Samuel
    'Ik overleef het wel, dank je.' lach ik en kijk haar aan. 'Jij nog iets nodig? Van het winkelcentrum.' Ik kijk haar afwachtend aan en kijk dan vlug weg als mijn ogen de hare ontmoeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'