• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik, 'Waarom leg je je shirt dan ook niet gewoon neer in plaats van hem weg te gooien?' vraag ik dan. Eerlijk waar, eigenlijk snapte ik dat echt niet. We lopen hand in hand terug. 'Jouw kamer of die van mij?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik kijk hem aan. 'Geef mij eens een reden waarom je het niet zou doen?' en blik even door de gang heen. 'En een reden, ach, wat heb je te verliezen? Les komt er niets van te weten.' en ik haal simpel mijn schouders op. 'Hm, die reden houd ik voor mezelf,' zeg ik dan als hij vraagt waarom ik wraak wil.

    [Nick, zeg nou gewoon ja XD het voordeel voor jou hierin is, dat LESLIE WEER VRIJ IS VOOR NICK XD]
    .


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik kijk hem aan. 'Geef mij eens een reden waarom je het niet zou doen?' en blik even door de gang heen. 'En een reden, ach, wat heb je te verliezen? Les komt er niets van te weten.' en ik haal simpel mijn schouders op. 'Hm, die reden houd ik voor mezelf,' zeg ik dan als hij vraagt waarom ik wraak wil.

    [Nick, zeg nou gewoon ja XD het voordeel voor jou hierin is, dat LESLIE WEER VRIJ IS VOOR NICK XD]


    Nick
    'En waarvoor heb je mijn hulp daarin nodig?' Vraag ik haar vervolgens, en vraag me af wat de reden zou zijn dat ze wraak wilde op Leslie. 'Je maakt me nieuwschierig'


    Don't be like the rest of them, darling

    Samuel
    'Ik trakteer, jij hebt me geholpen daarnet.' glimlach ik terug en bestel een Guinness en een Omer. Ik kijk dan weer naar haar. 'Dank je... om me te helpen.' zeg ik gemeend.

    Alexi
    Ik kreun zachtjes. 'Ax.' kreun ik en bijt op mijn lip. Ik sluit genietend mijn ogen en probeer me nog iets meer tegen hem aan te duwen, maar dat lukt niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Eerst even de jouwe? Ik moet straks nog naar Alexi en Axton om die brief uit te leggen of weg te halen als ze hem nog niet gezien hebben.' Stiekem hoop ik het tweede anders gaat Alexi me echt slaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik haalde mijn vinger uit haar. Ik had nood aan het echte werk.
    Ik keek haar nog even vragend aan.
    "Mag ik?" fluisterde ik hees.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |Omer, seriously?|
    Vans.
    Vans wuifde het weg met een handgebaar. "Is graag gedaan. Ik vind kleren leuk." zei ze en dacht daarbij 'en jou ook' maar zei het niet.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik knik, 'Ja hoor is goed,' zeg ik dan. En ik loop hand in hand richting mijn kamer en dan doe ik de deur voor ons open. Toch raar, om weer demon te zijn.

    Luna Day
    Ik grinnik, 'Misschien dat jij Les even bezig kan houden?' vraag ik dan. Ik weet niet wat het daarstraks was, maar ze keek in iedergeval erg lang naar Nick. Te lang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knik en houd me iets beter aan hem vast.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en tik met mijn tong tegen zijn onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Boem waar moet ik op reageren?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik knik, 'Ja hoor is goed,' zeg ik dan. En ik loop hand in hand richting mijn kamer en dan doe ik de deur voor ons open. Toch raar, om weer demon te zijn.

    Luna Day
    Ik grinnik, 'Misschien dat jij Les even bezig kan houden?' vraag ik dan. Ik weet niet wat het daarstraks was, maar ze keek in iedergeval erg lang naar Nick. Te lang.


    Nick
    Ik zucht, ik was niet in de stemming om nu met Leslie te gaan praten, mischien opsluiten in een kast. Maar verder kwam het niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Samuel
    Ik glimlach 'Nou dan heb ik blijkbaar een styliste nu.' grap ik en kijk haar nog steeds glimlachend aan. Ik buig me samenzweerderig naar haar toe 'Dus ik heb gehoord dat er een nieuwe leerkracht is voor engels. Wat vind je tot nu toe van hem?' vraag ik haar lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik doe mijn mond open en begin meteen om dominantie te vechten met haar tong, terwijl ik langzaam in haar schoof. Mijn kreunen werden gedempt door haar lippen, toen ik langzaam begon te stoten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik ga op een bed zitten en trek haar even op mijn schoot. 'Je bent prachtig.' glimlach ik 'En speciaal. En perfect. En het liefste meisje op de hele wereld.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Penumbra schreef:
    Xav.
    Xav zette zijn beanie weer goed en trok het stokje van de lolly uit zijn mond die wierp hij in een vuilnisbak. Ook zijn kauwgom wierp hij daarbij. "Dit is onze geliefde vuilnisbak." zei hij en aaide er even over. "Je zult hem nog wel leren kennen," zei Xav geruststellend en knipoogde. Hij liep door en kwam toen uit op de eerste verdieping van de lokalen. "Lokaal 204." citeerde Xav,"Godsdienst, die krijg je van Meneer Austin. Een oudere man met veel levenservaring en een grote liefde voor het Christendom." vertelde Xav over de docent levensbeschouwing.


    kindness is never a burden.