• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ze trok haar wenkbrauw op,"Had ik gezegd dat ik meer over je wil weten?" vroeg Vans geamuseerd. "Maar goed dan," zei ze en dacht even na. "Hoe oud ben je?" vroeg ze zonder er doekjes om te winden.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    '20, had ik toch al gezegd? Of niet?' Ik kijk haar verwart aan.
    Ik weet het zelf niet meer. Goed begin Samuel. Je krijgt een 1secondengeheugen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde en pas na een tijd merk ik dat er iets verkeerd is. Ik besefte pas hoe erg Alexi haar gekreun opgeilde nu ik het niet meer hoorde. Ik stopte en keek haar vragend aan.
    "Wat is er?" vroeg ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schud zachtjes mijn hoofd en kijk weg. Ik bijt op mijn lip en concentreer me op een punt links van me om me af te leiden van de pijn in mijn onderbuik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en ik kijk even voor me uit. 'Misschien is het goed om eerst nog even rustig aan te doen,' zeg ik dan. 'Vindt je het erg om apart te slapen?' vraag ik dan aan hem.

    Luna Day
    Ik zucht en rol dan met mijn ogen. 'Okay, maar dan moet je wel antwoordt geven en het verhaal vertellen.' en ik zeg dan de reden waarom ik wraak wil op Les. Dat ik verliefd op hem was en dat zij hem van me heeft afgepakt. 'En nu jouw verhaal.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    "Is mogelijk." zei ze glimlachend. "Ik had je ouder geschat." Ze glimlachte,"Vijfentwintig of zo." Vans nam nog een slok van haar Guinness. "Ehm- oké," Vans likte het schuim van haar lippen af en dacht na,"Laten we een spel spelen. Ik geef je 10 vragen en die beantwoord je eerlijk, dan draaien we de rollen om." Ze lachte vrolijk,"Ik begin. Waar ben je geboren?"


    kindness is never a burden.

    Nick
    'Lang verhaal kort? Leslie voeld nogsteeds iets voormij en volgens mij kwam ze daar zonet achter' Andwoorde ik, blijkbaar wilde zij een vraak actie om mij.. Om iets wat ik niet eens door had gehad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik ga uit haar.
    "Er is wel iets. Ik zie het." fluisterde ik zacht en nam haar kin vast, zodat ze me recht moest aankijken.
    "Zeg het me."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Helemaal niet.' glimlach ik en kijk haar aan. 'Ik wil het ook niet overhaasten maar ik wilde het gewoon weten zodat er geen misverstanden komen.' zeg ik en kus heel zachtjes haar lippen.

    Samuel Gaisford
    'Cardiff maar ik woon al een hele tijd in Amerika.' glimlach ik. Mijn ouders en familie woont daar nog en ik mis ze wel maar ik hou gewoon van Amerika.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | I don't wanna interrupt , but Alexi is pregnant right? Can someone please tell me how it's even possible they're having sex?!|


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Het doet pijn.' zeg ik zachtjes.
    Ik kijk weer weg direct omdat ik me ervoor schaam. Ik stel me waarschijnlijk gewoon aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Nja, het is niet dat het plots wordt afgesloten, als ze zwanger is...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [inderdaad... stupid sister *schud hoofd*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosali Chevonez.

    Ik volg hem naar de prullenbak waar hij een verhaal begint. 'Ik denk het niet. Ik vind die leuker. ' zeg ik dan en wijs naar een paarse prullenbak. 'Is meer mijn kleur dan geel. ' knipoog ik.
    Als hij over de docent begint lach ik zachtjes. 'Hmm dat wordt nog leuk. ' een gelovig docentje met een stel demonen in zijn klas geweldig.
    'Xav. ' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Vertel eens, is er iets bijzonders aan deze school. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Hé, dat is niet erg... Ik moet toegeven. Ik wou je eens vragen of we daar niet moesten mee stoppen tijdens de zwangerschap, maar blijkbaar toont het zichzelf aan." Ik zorgde weer dat ze me recht moest aankijken.
    "Het is niet erg, echt niet. Dat is normaal en niet jouw fout."


    “To live will be an awfully big adventure.”