• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik glimlach, ik had al gehoopt dat ze kopen zou zeggen, want ik vind dit jasje echt leuk. Ik loop terug naar het pashokje en doe het jasje en het hemdje uit om mijn eigen kleren weer aan te doen. Ik loop terug naar Vanessa. 'Al iets gezien Vans?' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Je sneakers drogen wel weer en je kan me ook opdrogen dus het is je eigen keuze me nat in je auto te laten zitten.' zeg ik pesterig en steek plagend mijn tong uit voor ik vrolijk naar de auto ren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Ja," antwoordde die meteen en duwde Samuel een hoop kleren in de handen. "Die jeans met dat hemd en die das en die jas en dat met dat en dat met die en dat met dat," zei ze veel te snel en duwde Samuel in een pashokje. "Pas," beval ze en keek toen even naar wat de verkopers en de andere mannen in de winkel aanhadden. "Oh!" zei ze en liep naar een rek waar hoeden stonden. Ze nam een zwart, eenvoudig hoedje van het rek en gooide die over het pashokje. "Die ook nog." zei ze met een glimlach.


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Ah ja, hoor. Durf niet zo in die auto te gaan zitten, bijdehandje!" Ik liep haar achterna en vlak voor ze bij de auto was, sloeg ik mijn armen stevig om haar heen.
    "Zo!" grijnsde ik en en liet ons meteen tegelijk opdrogen. "Nu mag je gaan." grijnsde ik, maar liet haar niet los.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel Gaisford
    Met mijn handen in mijn haar kijk ik naar de kleren. Wat was bij wat nu weer? Ik zucht en probeer het te vinden. Dat met dat zei ze allessinds dus dat pas ik eerst. Ik knoop het hemd dicht en probeer de das aan te doen. 'Ehm Vans? Kan je heel misschien helpen met mijn das?' zeg ik iets beschaamt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik lach en zet de tas in de auto, dan stap ik ook in en trek de handdoek iets beter om me heen. Ze gaan me zien toekomen op school in een bikini en handdoek. Ik grinnik en leun met mijn hoofd tegen het raam. Ik sluit mijn ogen en kom weer wat rustiger, ik ben moe aan de ene kant maar aan de andere kant ben ik hyper en heb ik veel te veel energie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake legt aan Luna uit hoe wij weer demonen zijn geworden, ik heb geen zin meer om met haar te praten. Jake drukt dan een kusje op mijn wang. En ik glimlach kleintjes. Ik knik lichtjes. Ik kijk even naar Luna. Ik eet niet of ik aardig tegen haar kan doen.

    Luna Day
    Ik grinnik geamuseerd. Ondanks dat hij het nog zo zacht zei kon ik het gewoon horen. 'En Les, wat heb jij zoal gedaan met je leven al die tijd?' vraag ik dan glimlachend aan haar. Haar blik verstrakt als ze mij aan kijkt. 'Niets bijzonders,' antwoordt ze dan. Hm, ik weet wat er allemaal met haar gebeurd is. Ze is alleen geweest. Heel erg alleen. 'Je kan het mij toch wel vertellen?' en ik kijk haar aan. Ik drink haar cola op. 'En dankje voor de cola.' ze reageert niet meer op me en ze kijkt gewoon voor zich uit. Ze eet ondertussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Blijkbaar heeft ze zelf mij nog niet opgemerkt, ik vloot vervolgens op mijn vingers op een manier die ze waarschijnlijk nog wel van vroeger kende.


    Don't be like the rest of them, darling

    Michelle 'Mich' Fox
    Hij zegt sorry en dat hij me niet had moeten kussen. Ik lach geamuseerd, 'Ik vond het niet erg hoor,' zeg ik met een knipoog. Ocharme, heeft hij nu spijt van zijn keuze. 'En heel subtiel hoor, je kan het ook gewoon zeggen als ik niet goed kan kussen...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Wil je dat ik een kleedje voor je laat verschijnen?" vroeg ik glimlachend.
    Ik stapte ook in en startte de wagen. Ik hield me braafjes aan de snelheidslimiet, terwijl we terug reden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik zucht en geef mijn cola aan Leslie. 'Luna stop met haar te pesten.' zeg ik en kijk haar waarschuwend aan. Ik heb geen zin om tussen een zussenruzie te zitten en wil liever de vrede bewaren. Ik heb geen broer -maar goed ook- dus ik weet niet hoe Leslie haar voelt maar het is vast niet fijn.

    Drew Hamelton
    Ik lach 'Je bent een fantastische kusser Michelle maar normaal doe ik zulke dingen niet bij meisjes, of ja, toch niet bij meisjes die ik nog maar een uur of 3-4 ken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans stond wat met haar gsm te klieren tot Sam haar riep. Ze grinnikte,"Tuurlijk," en ging de kleedkamer binnen. Ze zag Samuel met een beschaamd gezicht staan. Hij had dan wel de verkeerde broek aangedaan maar dat was nu niet het grootste probleem. "Hier, laat mij maar." zei ze en knoopte de das op een correcte manier. Ze was er zich van bewust dat ze niet zo ver van zijn gezicht verwijderd was maar probeerde daar niet op te letten. "Zo." zei ze toen de das goed zat. "Maar die mag wat losser." Ze ontloste de das voor een stukje en ging toen weer uit het kleedhokje om het geheel te bekijken.


    kindness is never a burden.

    Alexi
    'Nee moet niet, ik heb liever dat je je krachten nu wat spaart aangezien je dit' en ik wijs naar me 'hebt moeten dragen tijdens het zwemmen.' Ik glimlach lief en kijk naar buiten ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik voelde het bijna niet." glimlachte ik. "Hé, je superheld niet onderschatten, hé!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Nooit.' glimlach ik en druk voorzichtig een kus op zijn wang zonder hem te duwen of zo. 'Zo... mijn superheld he?' Grinnik ik. 'Kan me niet herinneren dat ik die benaming ooit gebruikt heb maar hij past wel bij je. Alleen nog zo'n cape en zo'n strak pakje.' Ik begin zachtjes te lachen .


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'