• Ik zoek rollen voor mijn nieuwe story 'Pressure'.
    Het gaat over een meisje dat in een streng christelijk gezin woont. Eerst vindt ze populariteit niet zo belangrijk en geeft er niets om. Tot ze op een af andere manier in het krijt komt te staan met een groep bijzondere kinderen. De kinderen gedragen zich totaal anders dan zij doet; ze houden zich niet aan de regels, uiterlijk is alles en je moet populair zijn of je bent niets. Het meisje sluit zich bij de groep aan en begint populariteit belangrijk te vinden. Het begint alles voor haar te worden. De groep verandert ook en begint zwaardere eisen aan het meisje te stellen. Ze moet dingen doen die ze niet wil en maakt de meest zware dingen mee. Is er nog wel een weg terug?

    Ik zoek:
    Oude vrienden van de hoofdpersoon. Prominence en XInnocenceX en Omnivium en Nosh
    Drie of nieuwe vrienden van de hoofdpersoon (Het liefst alternatieve mensen). CxStylinson en XInnocenceX en ... en ...
    De ouders van de hoofdpersoon (Deze zijn zwaar christelijk) (Ze heten 'Denver' van de achternaam). katl1 en Memoria
    De zus van de hoofdpersoon (Probeert haar te steunen, maar vindt de stijl van de hoofdpersoon te ver gaan). CxStylinson
    Een paar leerkrachten van de school. Ahri en katl1 en ... en ...
    Een paar pestkoppen. Merrow
    Een paar meelopers. Yuliette
    Gewone leerlingen.


    Wat ik wil weten over je personage:
    Rol;
    Volledig naam/ bijnaam;
    Leeftijd;
    Hobby's en interesses;
    Verleden;
    Innerlijk; [Niemand is perfect]
    Uiterlijk; [Het liefst geen beroemdheden of perfecte mensen]
    Wil je een waarschuwing als ik begin?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:17 ]


    26 - 02 - '16

    Ik kies niet de eerste, maar de beste!


    26 - 02 - '16

    Ik wil best een leraar voor je invullen, maar misschien is het handig om te vertellen waar het verhaal over gaat als je er rollen voor wilt. Zo weet men namelijk niet wat de stijl is van de hoofdpersoon die, volgens haar zus, blijkbaar te ver gaat. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik wil best een leraar voor je invullen, maar misschien is het handig om te vertellen waar het verhaal over gaat als je er rollen voor wilt. Zo weet men namelijk niet wat de stijl is van de hoofdpersoon die, volgens haar zus, blijkbaar te ver gaat. (krul)


    Aha, dat was ik dus vergeten :'D
    Ik zal het erbij zetten (:


    26 - 02 - '16

    Wil je overigens Engelse of Nederlandse namen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rol; Oude vriendin.
    Volledig naam/ bijnaam; Lukessa "Luka" Muzika Componi
    Leeftijd; 16
    Hobby's en interesses;
    Verleden;
    Innerlijk; [Niemand is perfect] Luka is een meisje, dat verschillende kanten heeft. De ene dag is ze lief en heel vrolijk, maar de andere dag kan ze hard zijn, iemand die iedereen uit haar omgeving laat. Soms is ze best wel druk/hyper, en dan kan ze niet te stoppen zijn. Ze vertrouwd soms te snel mensen, waar door ze soms wel eens schade oploopt. Ze kan heel serieus zijn, maar als ze melig is, vermoeid ze meestal mensen, omdat ze dan de hele tijd rond springt, bijvoorbeeld als ze zich verveeld. postieve kanten: Betrouwbaar, zelfverzekerd, gelukkig, doorzettingsvermogen, evenwichtig, eerlijk, behulpzaam, grappig, vrolijk, slim, spontaan, maakt makkelijk contact, bezorgd, apart, sportief, vriendelijk, wil problemen oplossen, Komt voor zichzelf op. Negatieve kanten: Hard, bazig, eigenwijs, te nieuwsgierig, te fantasierijk.
    Uiterlijk; [Het liefst geen beroemdheden of perfecte mensen] Luka draagt vaak broeken die laag hangen, caps, grote truien en skaterschoenen. Ze houd er niet van om te veranderen voor mensen, en blijft het liefste gewoon zoals ze is. Ze heeft lang donkerblond haar met licht blonde highlights erin. Ze draagt ook vaak vingerloze handschoenen en ze is 1.83 m lang
    Wil je een waarschuwing als ik begin? sure ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Wiarda schreef:
    Wil je overigens Engelse of Nederlandse namen?


    Het liefst Engels of een andere buitenlandse taal. Japans mag eventueel ook ;3 Maar liever geen Nederlands


    26 - 02 - '16

    Rol; Nieuwe vriendin van de hoofdpersoon.
    Volledig naam/ bijnaam; Ariana Olivia Greenwood. Oftewel Ariana.
    Leeftijd; 17 jaar.
    Hobby's en interesses; Shoppen, nagels lakken en lezen. Dit laatste weet niemand.
    Verleden; Ariana is opgegroeid in een rijk gezinnetje en werd daardoor steeds verwender en arroganter. Haar ouders wonen nog samen, maar de sfeer is niet heel goed thuis.
    Innerlijk; [Niemand is perfect] Ze is brutaal, arrogant en verwend, maar toch heeft ze diep vanbinnen ook een aardig iemand zitten. Ze is een meeloper en doet alles om haar status te behouden. Verder is ze soms wel eens klunzig.
    Uiterlijk; [Het liefst geen beroemdheden of perfecte mensen] Roodbruine haren, groene ogen en een bleke huid. Zo draagt ze soms teveel lipgloss, wat een vreemd effect geeft. Verder is ze erg mager en heeft ze een erg kleine cupmaat. (Dat laatste hoeft er niet bij, maar gewoon als klein detail.)


    Wil je een waarschuwing als ik begin? Ja.(A)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Thanks! Ik zal het erbij zetten (:


    26 - 02 - '16

    Rol: oude vriendin
    Volledig naam/ bijnaam: Kayla Macenzie Heathers (ook wel Kay genoemd)
    Leeftijd: 16
    Hobby's en interesses: Kayla is gek op acrobathiek. Ze is enorm lenig en kan allerlei geweldige kunstjes. Ook is ze gek op streetdance.
    Verleden: Kayla werd vroeger enorm gepest. Ze hoorde nooit ergens bij. Eigenlijk doet ze dat nog steeds niet maar nu trekt ze haar mond open, in plaats van het te laten gebeuren.
    Innerlijk: Kayla is enorm actief en heel erg hyper. Ze is vaak wat kinderlijk en veel mensen irriteren zich er rot aan. Dit is een van de redenen dat ze gepest werd. Kayla heeft grote dromen en is vaak nogal naïef. In dat opzicht bekijkt ze de wereld echt door de ogen van een kind. Ze is vaak erg emotioneel en laat emoties dus ook heel duidelijk zien. Ze is vaak wat stuntelig en onhandig, wat haar vaak nogal voor schut zet. Kayla is ook niet altijd de slimste en houdt meer van streken uithalen dan van opletten op school. Ze is dus eigenlijk een beetje een mislukking. Toch is ze er van overtuigd dat haar droom wel uit komt en daar heeft ze school niet voor nodig. ZO ziet ze het zelf tenminste. Ze is behoorlijk eigenwijs en koppig. Vaak is dat vervelend maar wat wel goed is, is dat ze altijd haar eigen weg gaat. Ze is behoorlijk opstandig en dwars. Wel is het zo dat als iemand haar vrienden pijn doet, ze echt kwaad wordt. Haar vrienden zijn alles voor haar en ze doet alles om hen te beschermen. Ze is erg trouw en zal alles voor haar vrienden doen. Ze is niet echt het type aan wie je geheimen kan vertellen want ze is een behoorlijke flapuit. Haar grote droom is nogal vreemd, ze wil namelijk enorm graag bij het circus.
    Uiterlijk;


    Ze heeft donkerrood haar en donkerbruin-zwarte ogen. Ze is 1.65 m. lang.
    Wil je een waarschuwing als ik begin: Ja graag.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:03 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Dankjewel!
    Als je wilt mag je nog wel meer rollen maken, hoe meer rollen hoe beter!


    26 - 02 - '16

    ik hoop dat het uiterlijk een beetje goed is :$

    Rol: Nieuwe vriendin
    Volledig naam/ bijnaam: Avalon Michelle Lardis (Bijnaam: Avy)
    Leeftijd: 17
    Hobby's en interesses: Ze is gek op shoppen, uitgaan, poseren voor foto's en het ontwerpen van kleding. Ze tekent het allemaal, maar naait het niet want daar is ze te lui voor.
    Verleden: Avalon heeft nog twee zusjes. Ze zijn een drieling. Daarom heeft ze altijd moeten vechten voor aandacht enz. Hierdoor is ze erg hard en fysiek en mentaal sterk geworden.
    Innerlijk: Avalon is dus bereid om voor haar plekje te vechten. Ze geeft altijd een grote bek en kan mensen enorm goed intimideren. Avalon vindt zichzelf ook heel wat en wil altijd boven anderen staan. Met een grote mond geven laat ze zien hoe sterk ze is. Ze kan ook erg goed verleiden. Dan is ze ineens poeslief. Toch vindt ze het leuker om te laten zien dat ze haar mannetje kan staan. Ze vernedert mensen, beledigd ze en zet ze voor schut. Het is niet zo dat ze geen geweten heeft, dat heeft ze namelijk wel. Avalon geeft alleen meer om zichzelf. Dat egoïsme overheerst. Avalon doet alles om mooi te zijn en om dat te blijven. Zo sport ze enorm veel en eet ze heel gezond. Vroeger stak ze namelijk altijd haar vinger in haal keel om af te vallen. Wat niemand weet is dat ze dat heel af en toe nog doet. Als iets namelijk niet zo gaat als zij het wil wordt ze helemaal kwaad en overstuur. Dat propt ze zich helemaal vol en daarna dwingt ze zichzelf om het uit te spugen. Als ze kwaad wordt is ze echt heel angstaanjagend en bedreigend. Avalon vindt het niet erg om geweld te gebruiken als dat nodig is.
    Uiterlijk;


    Wil je een waarschuwing als ik begin: jup jup

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:29 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Dankje!


    26 - 02 - '16

    Ik maak er nog wel een, als je wilt.:$

    Rol; De zus van de hoofdpersoon.
    Volledig naam/ bijnaam; Nathalie Grace ... (Ik weet de achternaam van de hoofdpersoon nietxD)
    Leeftijd; 19 jaar.
    Hobby's en interesses; Dansen, tekenen en bloemen schikken.
    Verleden; Nathalie is geboren in een christelijk gezin en werd streng opgevoed. Ze heeft daar weinig problemen mee, aangezien ze zelf het er wel mee eens is. Ze heeft een goede jeugd gehad en staat daardoor stevig in haar schoenen.
    Innerlijk; [Niemand is perfect] Nathalie is zachtaardig en behulpzaam, maar geeft snel op. Verder heeft ze wel eens een kort lontje en kan ze snel uitbarsten, maar daarna smeekt ze om vergiffenis. Verder komt ze soms nog weleens preuts over.
    Uiterlijk; [Het liefst geen beroemdheden of perfecte mensen] Blond haar, blauwe ogen en veel sproeten. Ze is redelijk lang voor een meisje (1,80) en loopt daarom altijd op platte schoenen.


    Wil je een waarschuwing als ik begin? Weet je al.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol; Oude vriendin
    Volledig naam/ bijnaam; Emma Stewards
    Leeftijd; 17
    Hobby's en interesses; Emma houd van skaten, is dol op lekker eten en lol maken met vriendinnen. Ze is geïnteresseerd in jongens, met veel is ze bevriend, maar er is één die ze wel ziet zitten.
    Verleden; Emma is opgevoed door haar vader en broer. Ze weet zichzelf dan ook prima te verdedigen.
    Innerlijk; Emma is een hard meisje. Ze weet vaak precies wat ze moet zeggen en komt zelfverzekerd over. Toch is ze soms niet zo gelukkig. Ze mist haar moeder en is bang dat haar vader of broer ook zullen sterven aan diezelfde ziekte, namelijk kanker...
    Uiterlijk;


    Wil je een waarschuwing als ik begin? Jazeker. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 21:04 ]


    You are beautiful, you are love.

    Rol; Oude vriend
    Volledig naam/ bijnaam; Oliver O'Dwyer/ Ollie
    Leeftijd;18
    Hobby's en interesses; Fotograferen
    Verleden; Oliver heeft het thuis niet altijd even gemakkelijk gehad, al heeft dat helemaal niets gedaan met zijn karakter. Het was altijd hij en zijn broers tegen de rest van hun familie. Je zou dus kunnen zeggen dat hij praktisch opgevoed is door zijn oudere broer aangezien zijn ouders hem gewoon aan zijn lot overliet. Zo zijn ze na een paar jaar ook op zichzelf gaan wonen en hebben ervoor gezorgd dat Beau (20) het voogdij kreeg over Oliver en Dustin (18= tweelingbroer)
    Innerlijk; Oliver is een vrolijke en spontane jongen die makkelijk gewoon op iemand random kan aflopen om een gesprek te beginnen. Het is moeilijk om hem klein te krijgen, tenzij je over zijn ouders begint. Op die momenten kan het goed zijn dat hij ineens erg teruggetrokken en stil gaat zijn omdat hij liever niet over dat onderwerp praat. Terwijl andere mensen liever gaan sporten of dergelijke, doet hij aan fotograferen. Door zijn astma kan de jongen namelijk niet veel inspanningen verichten, anders zou hij vast en zeker gewoon stikken.

    Uiterlijk;


    Oliver heeft bruine haren die lichtjes krullen en een pony. Hij heeft donkerbruine ogen, een lip- en twee oorpiercings.
    Wil je een waarschuwing als ik begin? Yush n_n

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 15:28 ]


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~