• hey allemaal en dank u dat je gedrukt hebt op deze pagina (flower)
    ik zit met een grooot probleem namelijk,
    ik zit in verzoring en doe momenteel stage bij de ouderen ( heeel leuk ^.^ )
    maar ik ben heel zwak in het bedenken met creativiteit voor ouderen.
    het zijn mensen die wel nog goed zijn enz. das geen probleem maar ik weet begot niet wat ik moet doen :(
    plz help me liefst in het thema van de herfts als het kan :)

    veel liefs

    WhiteTiger
    (flower)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ik denk dat Monopoly (oude versie is natuurlijk het leukst bij hen lijkt me) en Mens Erger je niet.
    Verder zou je kastanjes etc. kunnen verzamelen en een herfstposter ofzo maken. Wat je ook kan doen zijn kastanjedieren, maar dat lijkt me dan misschien iets te simpel. Je kunt plakboeken maken, door bladeren te verzamelen, en verder nog andere bordspellen, maar je kunt ook Yahtzee meenemen bijvoorbeeld, OH en PimPamPet :3

    Hopelijk heb je hier wat aan ^^


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    Ik denk dat Monopoly (oude versie is natuurlijk het leukst bij hen lijkt me) en Mens Erger je niet.
    Verder zou je kastanjes etc. kunnen verzamelen en een herfstposter ofzo maken. Wat je ook kan doen zijn kastanjedieren, maar dat lijkt me dan misschien iets te simpel. Je kunt plakboeken maken, door bladeren te verzamelen, en verder nog andere bordspellen, maar je kunt ook Yahtzee meenemen bijvoorbeeld, OH en PimPamPet :3

    Hopelijk heb je hier wat aan ^^


    ok, erg veel bedankt :D
    dat plakboek lijkt me wel leuk ^.^


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    bingo!
    En verder weet ik het eigenlijk niet, ik weet wel dat mijn oma spelletjes heel leuk vind, dus ik denk dat je daar wel succes mee zult hebben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Misschien kan je iets van een herfst quiz met ze doen?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    ok bedankt allemaal echt waar :D

    (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore