• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake waarschuwt Luna en ik kijk even kort naar de reactie van Luna. Natuurlijk, ze trekt zich er niets van aan. Vroeger zou ze dat wel gedaan hebben, maar tegenwoordig niet. Dan hoor ik een fluitje en Luna en ik kijken beiden in die richting. Nick. Ik zie Luna even glimlach naar hem maar dan kijkt ze toch weer terug. Ik kijk wel naar Nick nog. En Luna begint tegen Jake te praten. Er is zoveel gebeurd de afgelopen paar dagen en nu komt Luna ook nog even doodleuk aanzetten. Het bal, wat geweldig was, maar toen kreunde ik Nick's naam. Jake gekwetst, hij zei dat ik maar naar Nick moest gaan wat ik ook gedaan heb. En toen ben ik even bij Nick geweest, ik was verdrietig en boos. En toen heb ik gewoon even wat met Nick gepraat en gezoend. Wow. Wacht. Gezoend? Nee. Maar ja, ik zie de herinnering zo voor me. Nick die vraagt wat ik kom doen, ik die antwoord dat het iets is zolang het maar met hem te maken heeft. En ik zeg dat ik hem gemist heb. En hij mij ook en dan kust hij me. Wacht. Nee. Dit kan niet. Nee nee nee. Dit kan niet. Ik wend mijn blik af van Nick en kijk dan weer naar Jake.

    Luna Day
    Les is er met haar aandacht niet bij, ik heb mijn aandacht van Nick naar Jake gericht. Ik ga straks wel even bij Nick langs. Ik vertel Jake gewoon vanuit mezelf dat ik een hele tijd gereisd heb over de wereld en allemaal steden heb bezocht. Ik hang de vriendelijke goedlievende zus uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel Gaisford
    Ik kijk haar vertwijfeld aan en draai even een rondje zodat ze me kan bekijken. 'En styliste Vans?' zeg ik met een scheve glimlach en kijk haar afwachtend aan. Ik kijk naar de stapel kleren die ik dan nog moet passen en zucht. O god.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Tuurlijk.. Dat was ik vergeten' Mompel ik als ik me herinner dat Leslie zich nu alles weer herinnerd. Fijn, 'Ik zie je later wel weer' Zeg ik tegen Natasya om vervolgens op te staan en de kantine uit te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    "Goedgekeurd," zei Vans met een knikte,"Op naar de volgende." met een gemene grijns sloot ze de deur van het pashokje weer.


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Oh, jawel, maar je was waarschijnlijk te bang toen." grinnikte ik. "Want toen we waren vliegen, zei ik dat er geen enkele superheld was die zo'n mooi meisje had om te beschermen."
    "En nee, geen strak pakje." schudde ik mijn hoofd. "Dan ga ik nog liever ergens op een podium zingen of zo."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Zo, je reist graag, dus. Al eens Canada bezocht, je moet er eens gaan kanoën, echt geweldig.' glimlach ik als ik geïnteresseerd naar Luna heb geluisterd. Les zat de heletijd naar Nick te staren en ik probeer niet jaloers te worden. Wat wel moeilijk is aangezien ze overduidelijk nog wat voor hem voelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Gaisford
    Zuchtend lopen we alle outfits af. Op het einde is de stapel in 2 verdeelt. Goed en niet goed. De niet goede spullen hang ik weer weg en met de goede spullen loop ik naar Vans. 'Wil jij niets hebben?' vraag ik haar.

    Alexi
    'Deal.' grinnik ik. Ik zei toch dat ik hem op een podium zou krijgen.
    Ik kijk hem grijnzend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vanessa grinnikte,"Uit een mannenwinkel?" zei ze en schudde toen haar hoofd. "Nee, bedankt." Ze liep met Samuel mee naar de kassa.


    kindness is never a burden.

    Luna Day
    'Hm ja, veel anders valt er toch niet te doen behalve kinderen het slechte pad op te helpen en te feesten,' zeg ik schouderophalend. 'En ik ben weleens in Canada geweest, maar ik heb het niet zo op water. Ik ben niet voor niets een demon, ik houd van vuur.' en ik grinnik even en kijk Jake aan.

    Leslie Day
    Nee, het is gewoon niet waar. Dat kan niet. Ik richt me op mijn eten en eet dan verder. Ik kan niet zo heel veel meer op en zeker niet naar deze gedachte. Ik drink wat van de cola die Jake met me deelt. En dan glimlach ik naar hem. 'Is je eten lekker?' vraag ik dan aan hem. En ik richt me even op Luna. 'En mijn cola ook?' vraag ik aan haar. Ze kijkt me aan en zegt dan, 'Ja hoor, hij smaakt prima.' ik rol met mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Altijd toch Les.' zeg ik en grinnik even.
    'Dus geen waterrat? Nou ik hou evenveel van vuur als water.' lach ik zachtjes en leg mijn hand op Leslie haar been, gewoon om te tonen dat ik haar niet vergeten of zo ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hé, niks deal. Dat was gewoon een voorbeeld." zei ik met gefronst voorhoofd. Zo snel liet ik me echt geen podium op jagen. Echt. Niet.
    "Ik heb helemaal niets beloofd, dus je kan me niet dwingen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    'Ik doelde eigenlijk op het winkelcentrum, maar ok.' lach ik en betaal de kleren. Ik pak de 2 zakken over en pak Vans hand vast om haar de winkel uit te trekken. 'Ok waar nu?' vraag ik haar 'Of zijn we klaar?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik lach en zak wat onderuit. 'In feite kan ik je proberen te manipuleren maar ik zal het niet doen. ik krijg je dat podium ooit wel nog eens op.' zeg ik en kijk even naar de weg. 'Wat een verschil, de eerste keer zat ik bijna te huilen in de auto van schrik en nu voel ik bijna niets meer ervan.' mompel ik zachtjes in mezelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake legt zijn hand op mijn been en ik glimlach even half naar hem. Ik prik wat in mijn eten waarna ik nog wat in mijn mond stop. Laat hen maar doorpraten, ik ga niet het jaloerse gemene vriendinnetje uithangen. Besides, ik ben niet jaloers op Luna.

    Luna Day
    'Ugh, water, ik moet er niet aan denken. Om te drinken, oke, maar voor de rest. Op het strand met de zee is nog wel te doen. Maar anders, nee.' ik schud mijn hoofd. Ik zie dat Jake's hand op Les haar been ligt. Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. Klef.

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik grinnik, 'Maar als ik goed kan kussen snap ik niet wat het probleem is?' zeg ik onschuldig en ik kijk even onschuldig. Ik glimlach, expres lief.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Dat komt omdat ik nu niet snel rijdt. Ik rij nog geen kilometer per uur boven de limiet." grinnikte ik en schudde toen uitdrukkelijk mijn hoofd.
    "En, nee! Mij krijg je niet een podium op. Geef het alvast maar op."


    “To live will be an awfully big adventure.”