• Hallo mede Quizletters!
    Ik ga binnenkort een verhaal beginnen.
    Het zal de genres komedie en OP bevatten.
    Ik heb het nog niet goed uitgewerkt. Maar ik zal een korte omschrijving geven.

    Het gaat over een meisje die ...(heeft nog geen naam. Als jij kets weet zeg het dan.) heet. En ze is een beetje het sneue meisje zonder vrienden op school. Ze is erg verlegen. En daar maken de VMM's (Verschrikkelijk mooie meiden.) zwaar gebruik van. En dan word ze ook nog eens verliefd op één van de knapste jongens van de school. Helaas word deze al ingepalmd door ....(nog geen naam) de leidster van het VMM groepje. En moest ze nu is een beetje handig zijn zou ook al helpen. Helaas maakt ze de grootste blunders. Maar gelukkig heeft ze haar blog. Waar ze haar echte mening kan uitstorten. Ze blogt over haar blunders, haar momenten met ....(populaire jongen) en de VMM's. Niemand weet wie ze is. En ondertussen word haar blog razend populair. Maar de VMM's zullen er álles aandoen om de identiteit van de blogster te achterhalen. Kom dat wel goed?

    Het is een beetje een korte en totaal niet uitgewerkte omschrijving. Nu. Ik zoek dus een titel voor deze feel Good story. Ik wou graag iets met de naam van de blog of zoiets. Ik weet het niet.
    Kan iemand me helpen?
    x


    C'est la douleur exquise, darling.

    Het doet me een beetje denken aan Awkward. :3 Maar nee, geen idee voor een titel. ^^

    Keynes schreef:
    Het doet me een beetje denken aan Awkward. :3 Maar nee, geen idee voor een titel. ^^


    Awkward? Nog nooit van gehoord. Dat geeft niks


    C'est la douleur exquise, darling.

    klinkt leuk, ga je je hiermee inschrijven voor SOTY?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    klinkt leuk, ga je je hiermee inschrijven voor SOTY?


    Nee, ik denk van niet.


    C'est la douleur exquise, darling.

    Idd, dit lijkt sterk op Awkward ^^.


    You save everyone, but who saves you?

    Nogmaals. Geen idee wat het is.


    C'est la douleur exquise, darling.

    Inderdaad een beetje een combinatie van Gossip Girl en Awkward haha. Awkward is een serie op MTV.

    Ah oké. Maar ik ken het dus echt niet.


    C'est la douleur exquise, darling.

    Je kan als titel de naam van de blog doen.

    En anders:

    *Secret blog
    *Dear...

    Misschien kom ik nog op namen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Misschien gewoon "Verschrikkelijk Mooie Meiden"?