• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake legt zijn hand op mijn been en ik glimlach even half naar hem. Ik prik wat in mijn eten waarna ik nog wat in mijn mond stop. Laat hen maar doorpraten, ik ga niet het jaloerse gemene vriendinnetje uithangen. Besides, ik ben niet jaloers op Luna.

    Luna Day
    'Ugh, water, ik moet er niet aan denken. Om te drinken, oke, maar voor de rest. Op het strand met de zee is nog wel te doen. Maar anders, nee.' ik schud mijn hoofd. Ik zie dat Jake's hand op Les haar been ligt. Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. Klef.

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik grinnik, 'Maar als ik goed kan kussen snap ik niet wat het probleem is?' zeg ik onschuldig en ik kijk even onschuldig. Ik glimlach, expres lief.


    {Ik ken het gevoel luna, ik ken het gevoel. HET IS NET KAUGOM, het blijft plakken en het is stond iritand als je vrienden een vriendje hebben (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Teehee, oja, Ellie, ik laat Les zo naar Nick toe gaan :Y) Of Luna. Hm, ik ga eerst Luna naar je toe sturen ^^ dat ga ik zo doen :Y) ze heeft je namelijk leuk nieuws te vertellen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {JE MAAKT ME NIEUWSCHIERIG}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik kijk nog een keer naar de twee en besluit ze dan maar alleen te laten. 'Ik ga, ik zie je later wel Jake,' zeg ik dan. En ik glimlach vriendelijk en lief naar hem en loop dan weg zonder nog het gesprek af te maken. Ik loop op de gang en zie dan Nick. 'Hi Nick,' zeg ik dan, een beetje poeslief.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hoi Luna' Zeg ik zelfs nog voordat ik me omdraai, ik had alleen haar stem nodig om te weten wie wie was. En draaide me vervolgens om, als het Leslie was geweest had ik namelijk geen zin gehad in een gesprek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik lach 'Dan zou ik maar uit de buurt blijven van het meer als ik jouw was.' grinnik ik en drink wat van de cola. Ik zucht zachtjes en kijk dan hoe ze wegloopt. Ik kijk dan weer naar Les en druk een klein kusje op haar lippen. 'Ze kan aardig zijn als ze wil.' merk ik op.

    Drew
    'Omdat ik je niet ken Michelle. Dat is het probleem.' zeg ik 'Ik kus alleen zomaar met mensen als ik dronken ben en aangezien ik dat nu niet ben doe ik dus normaal van die dingen niet.

    Alexi
    Ik grinnik. 'Nee, geen zin.' zeg ik plagend en kijk hem uitdagend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik grijns even naar hem. 'En, hoe staat jouw leven?' vraag ik dan. En ik kijk hem aan en houdt mijn hoofd ietwat schuin. 'En zou je me misschien ergens mee kunnen helpen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan. Sure. Aardig wanneer het haar uit komt. En ik mag dan gezegd hebben dat we geen tweelingband hebben, ik voelde dat het niet oprecht aardig was. Maar ik zeg er niets over. 'Hm ja,' zeg ik dan. En ik glimlach even naar Jake en eet dan weer verder. Ik heb ongeveer een kwart van mijn eten op. Geen trek meer. Ik schuif mijn bord, die nog best wel vol is, van me af.

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik kijk hem aan. 'Waarom deed je het de eerste keer dan wel?' vraag ik op een ietwat uitdagende toon. Kom op zeg, een beetje onschuldig zoenen. Hij maakt een probleem van niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Nou, bereid je dan maar voor op een teleurstelling." mompelde ik en keek uitdagend terug om dan mijn blik weer op de weg te richten.
    "Want ik ga voor niemand zingen. Behalve voor jou..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Ingewikkeld' Andwoord ik simpelweg en zonder detais, 'En dat hangt er maar net vanaf waarmee' Andwoord ik op haar tweede vraag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Hoezo ingewikkeld?' vraag ik hem dan. En dan grijns ik licht. 'Ik wil... wraak op Leslie.' en ik glimlach lieflijk. 'En het leek me wel perfect om ervoor te zorgen dat zij en Jake uit elkaar gaan en dat Jake en ik iets krijgen.' en ik haal een hand door mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht en heb ook geen honger meer.
    'Wat wil je nog doen deze namiddag?' vraag ik maar zie dan dat het al bijna 18u is of zo... ow. 'Ehm ok... blijkbaar is het later dan ik dacht.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    'Geen mening.' zeg ik als ik niets weet en ga weer liggen. ik zet mijn zonnebril weer op mijn neus en sluit mijn ogen, genietend van de zonnestralen.

    Alexi
    Ik zeg niets meer maar glimlach alleen maar, de rest van de rit is redelijk stil en als we toekomen, stap ik vrolijk uit maar hou eerst mijn handdoek wat vast. Ik pak mijn tas en kijk hem aan. 'Ik wil Leslie en Vans hun gezicht straks zien.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Geef eens een reden waarom ik daarin mee zou werken' Vraag ik haar dan, 'En waarvoor wil jij wraak op Leslie?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Ik wist ook niet dat het al zo laat was,' zeg ik dan met een kleine glimlach. 'En ik heb echt geen idee. Mijn hoofd is helemaal leeg.' ik lach verontschuldigend naar hem. Het enige wat erin rondspookt is de herinnering aan Nick en ik die zoenen. Hoe kan het dat ik het eerst niet wist? Is het wel of niet gebeurd? Ik weet het niet. 'Maar we kunnen ook gewoon even naar de kamer gaan ofzo? Of naar buiten. O, idee. Wat dacht je ervan om even te vliegen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.