• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik moet gaan.. Even frans leren.. Ben zo terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik kijk hem aan. 'Geef mij eens een reden waarom je het niet zou doen?' en blik even door de gang heen. 'En een reden, ach, wat heb je te verliezen? Les komt er niets van te weten.' en ik haal simpel mijn schouders op. 'Hm, die reden houd ik voor mezelf,' zeg ik dan als hij vraagt waarom ik wraak wil.

    [Nick, zeg nou gewoon ja XD het voordeel voor jou hierin is, dat LESLIE WEER VRIJ IS VOOR NICK XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Geef eens een reden waarom ik daarin mee zou werken' Vraag ik haar dan, 'En waarvoor wil jij wraak op Leslie?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik kijk hem aan. 'Geef mij eens een reden waarom je het niet zou doen?' en blik even door de gang heen. 'En een reden, ach, wat heb je te verliezen? Les komt er niets van te weten.' en ik haal simpel mijn schouders op. 'Hm, die reden houd ik voor mezelf,' zeg ik dan als hij vraagt waarom ik wraak wil.

    [Nick, zeg nou gewoon ja XD het voordeel voor jou hierin is, dat LESLIE WEER VRIJ IS VOOR NICK XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Jake gaat me vast vervloeken." grinnikte ik.
    Ik sloeg mijn arm om haar heen. Zij liep misschien in een bikini met een handdoek, ik liep in alleen mijn zwemshort en mijn sneakers. Maar gelukkig had ik onlangs nog getraind. Mijn buik mocht gezien worden.
    "Saffier heeft vast honger." mompelde ik plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Saffier!' zeg ik verschrikt en begin te rennen naar de kamer. Helemaal vergeten. Beledigd staart ze me aan en ik pak het eten. 'Sorry Saffier.' zeg ik zachtjes en giet wat eten in het bakje. Ik zet de tas dan op mijn bed en doe mijn handdoek los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Ik wist ook niet dat het al zo laat was,' zeg ik dan met een kleine glimlach. 'En ik heb echt geen idee. Mijn hoofd is helemaal leeg.' ik lach verontschuldigend naar hem. Het enige wat erin rondspookt is de herinnering aan Nick en ik die zoenen. Hoe kan het dat ik het eerst niet wist? Is het wel of niet gebeurd? Ik weet het niet. 'Maar we kunnen ook gewoon even naar de kamer gaan ofzo? Of naar buiten. O, idee. Wat dacht je ervan om even te vliegen?'


    [Onderaan belandt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kom wat later binnen gewandeld.
    "Jij hebt echt veel te veel energie, weet je?" mompelde ik grijnzend, terwijl ik op het bed ging zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Les, je bent brilliant!' zeg ik en kus haar lippen. Ik pak haar hand vast en trek haar overeind. 'Op naar het bos.' zeg ik vrolijk en trek haar mee naar buiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Ik leef voor 3 wat had je anders verwacht.' grinnik ik zachtjes en kijk hem aan. 'Ga je mee douchen?' vraag ik hem en sluit de deur van de kamer. Jake en Sky moeten maar wat wachten en ik knoop mijn topje los. Ik leg het bij de handdoek en loop al naar de badkamer. Ik leun even tegen de deur wachtend op een antwoord.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Natuurlijk." grijnsde ik en keek haar toen met een geile blik aan.
    "Hé, sexy lady." mompelde ik hees en liep naar haar toe. Ik legde mijn handen op haar heupen en drukte een kusje op haar lippen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:18 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik en laat me meetrekken. We lopen buiten en ik snuif de frisse avondlucht op. We lopen het bos in en daar trek ik dan mijn shirt uit. 'Even scheuren in maken,' mompel ik dan. En ik maak met mijn kracht twee scheuren op de plaatsen waar mijn vleugels er tussendoor zullen komen. Dan trek ik mijn shirt weer aan. 'Anders gaat mijn shirt aan flarden,' leg ik uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {@Jaimy: reageer je even in het andere topic? ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach en loop met hem naar de badkamer.
    Ik trek mijn zwembroekje ook uit en gooi die in de wasmand. Ik trek de badkamerdeur dicht en kijk even in de spiegel naar mijn buik. Je zou denken dat ik al 2 maanden ver ben. Ik zucht zachtjes en kijk hem dan glimlachend aan. Ik doe mijn verlovingsring uit en leg die in een doosje voor juwelen zodat hij niet nat word.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Geen idee," zei Vans. "Heb je nog kleding kopen, of overleef je het voor een tijdje?" vroeg ze en grinnikte.


    kindness is never a burden.