• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Grrrrrr)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    Ik loop naar de kantine en pak 2 borden, ik begin op te scheppen voor ons beiden want ik wil dat Leslie genoeg eet en loop dan met haar en de borden naar een lege tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [moet ook eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik zie dat we bijna terug zijn en sta op. 'Kom we moeten of zwemmend of met het motorbootje terug gaan.' lach ik vrolijk. 'Aan jouw de leuke keuze.' Ik kijk hem vrolijk aan en wacht op een antwoord.

    Axton
    "Hmm, nee, kies jij maar." glimlachte ik. "Ik heb al heel de voormiddag uitgestippeld, jouw beurt." grinnikte ik en trok haar nog even iets dichter tegen me aan om haar dan wat losser te laten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.
    Ik haal een wenkbrauw op en frons vervolgens, maar bijt op mijn lip. Als ik nog iets wil terugkaatsen, val ik vervolgens neer. Gewoon uit duizeligheid. Ik val flauw, en alles wordt zwart.


    Jonathan Fields
    Ineens valt Rachelle neer. Great. Ik loop snel naar haar toe en kniel bij haar neer. Dan til ik haar op en breng haar terug naar onze kamer. Ik leg haar neer op ons bed en veeg wat haar uit haar gezicht. 'kom op Rachelle, kom weer bij,' zeg ik dan. En ik geef zachte klopjes in haar gezicht. Voor de rest blijf ik wel rustig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik sta op en neem een aanloop. Maar kleren en al -schoenen dus ook- spring ik het koele water in en kom lachend boven. 'Beslissing gemaakt.' zeg ik en kijk hem even aan voor ik naar de oever begin te zwemmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    *Zullen we een halfuur verder spoelen? *


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Nick en ik zijn over, dat is duidelijk. Hij zoent met een ander meisje en ik vind het prima. Er is niets mis mee, het is alleen raar om te zien. Om te zien dat ik het zelf niet ben. Nu hebben Nick en ik beiden iemand anders. Voor ik het goed en wel door heb zie ik ineens dat Jake met twee volgestapelde borden loopt en ik loop met hem mee. 'ik zei dat ik trek had, niet aan het uithongeren was,' zeg ik dan met een kleine glimlach. Oke, zoveel ligt er nou ook weer niet op, maar ik heb niet zo veel trek. Wel een beetje. Ik neem plaats aan de tafel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja hoor is goed Amparo (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik zucht om vervolgens samen met haar naar de kantine te lopen, ik pak wat eten om vervolgens naast haar aan een tafel te gaan zitten en zie en eindje verderop Jake en Leslie zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Hé, ik wil niet dat je verhongert of flauw valt.' lach ik zachtjes en schuif haar bord naar haar toe. 1/2 van het bord is vol met fruit. Ik kijk naar mijn bord dat bijna helemaal hetzelfde is maar iets meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik frons en word met hoofdpijn wakker. Ik knipper even en zie dan dat ik op een bed lig. Ons bed. Ik frons, wat was er gebeurd? Ik zucht en kom recht op zitten terwijl mijn hoofd begint te bonken. Als ik om me heen kijk zie ik John zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Moet eten.. Tot later}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie Nick de kantine binnen komen met het meisje, maar dan richt ik mijn aandacht weer op Jake. 'Ik zal niet verhongeren en in dit geval zal ik eerder flauw vallen omdat ik dan teveel eet.' En ik knipoog naar hem en begin dan te eten. Wat fruit als eerst. Ik proef de dingen weer beter. Demon zijn. Ik hoor dingen beter, andermans gesprekken, en zie beter. Dat Nick bijvoorbeeld een paar tafels verderop eet met Natasya.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.