• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik kijk hem aan en grijns dan. 'Is dat echt zo?' vraag ik dan. 'Hm, dat kan juist alleen maar helpen met het plan.' en ik haal weer een hand door mijn haar. Dit komt zó goed uit. 'En voel jij nog wat voor haar?' vraag ik dan met een grijns. 'Dan zou dit namelijk alleen maar in je voordeel kunnen werken.'

    Leslie Day
    Ik glimlach en hij kust me dan heel zachtjes. Ik kus hem even terug en leg mijn hand op zijn borstkas. Ik zit nog steeds op zijn schoot. Ik ben moe, maar nog niet zo moe dat ik ook al wil slapen. 'Gaan we nog even langs jouw kamer? Of ga je alleen?' vraag ik dan aan hem. Misschien dat ik toch al kon gaan slapen. Ondanks dat het nog geen slaaptijd is, het was weer een vermoeide dag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [inderdaad... stupid sister *schud hoofd*]


    [Ja, maar ik kan Leensel wel begrijpen, je hebt zelf namelijk getypt met Alexi dat ze al een buikje van twee maanden heeft. Op een gegeven moment zal dat in de weg zitten :P maar nu nog niet ^^

    Wist je trouwens dat het goed is om tijdens de zwangerschap seks te hebben?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Geen idee Luna, en ik denk ook niet dat ik het aan jouw zou vertellen als het wel zo zou zijn' Andwoord ik, ik wilde hier weg. Nu.


    Don't be like the rest of them, darling

    |Yeah... whatever. :/|
    Vans
    "Aha, British boy!" lachte Vans. Ze had het wel kunnen weten aan zijn accent te horen. "Ben je al getrouwd?" ze grijnsde bij die vraag en schaamde zich helemaal niet. Ook al was hij maar twintig met de jeugd van tegenwoordig wist je het nooit.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ja, maar ik kan Leensel wel begrijpen, je hebt zelf namelijk getypt met Alexi dat ze al een buikje van twee maanden heeft. Op een gegeven moment zal dat in de weg zitten :P maar nu nog niet ^^

    Wist je trouwens dat het goed is om tijdens de zwangerschap seks te hebben?]


    |Wel, Jaimes? Expert? Xd|


    kindness is never a burden.

    Alexi
    'Sorry...' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. 'Eerst zit ik het half uit te lokken en nu dit...' Ik kijk weer weg en ga onder de warme stralen zeggen. De pijn blijft maar zal wel wegtrekken na een tijdje. Ik was me en droog me dan af. Ik loop naar mijn kast en doe snel ondergoed en een trainingsbroek met topje aan. Ik ga zuchtend op mijn bed zitten en ga met mijn hand even door mijn haar.

    Jake
    'Wil je mee? Ik denk wel dat Alexi je graag wil zien.' zeg ik aangezien ze de laatste tijd goed overeenkomen en sta recht met haar nu in mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik lach. 'Je weet het niet?' vraag ik dan. Ik schud lachend mijn hoofd. Goh, oude geliefden die nog steeds op elkaar verliefd zijn. Of tenminste nog iets voor elkaar voelen. 'Nick, je klinkt niet echt geloofwaardig. Misschien moet je eens aan je gevoel toegeven.' dat komt namelijk beter uit in mijn plannetje. Als hij en Les wat krijgen, nadat ik natuurlijk Jake heb afgepakt, loopt alles volgens plan. Want de enige reden waarom Les naar Nick zal gaan is omdat ze Jake dan niet meer heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Penumbra schreef:
    (...)

    |Wel, Jaimes? Expert? Xd|


    [Ya think? ;)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ya think? ;)]


    |LOL. :Y)|


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik lach en steek mijn hand op. 'Zie je een ring? Nee, niet getrouwd.' lach ik zachtjes 'De ware dus nog niet tegen gekomen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake heeft me in zijn armen en ik lach zachtjes. 'Ik vind het best, het maakt mij niet zoveel uit,' zeg ik simpel. Ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik lach. 'Je weet het niet?' vraag ik dan. Ik schud lachend mijn hoofd. Goh, oude geliefden die nog steeds op elkaar verliefd zijn. Of tenminste nog iets voor elkaar voelen. 'Nick, je klinkt niet echt geloofwaardig. Misschien moet je eens aan je gevoel toegeven.' dat komt namelijk beter uit in mijn plannetje. Als hij en Les wat krijgen, nadat ik natuurlijk Jake heb afgepakt, loopt alles volgens plan. Want de enige reden waarom Les naar Nick zal gaan is omdat ze Jake dan niet meer heeft.


    Nick
    'Doei Luna' Andwoorde ik geergerd waarna ik richting mijn kamer liep, mischien moest ik maar gewoon helemaal weg gaan, dat was ik toch al een tijdje vanplan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    Vans grinnikte,"Je kon ook getrouwd zijn en dan weer gescheiden zijn. Of gewoon geen trouwring." Ze glimlachte. "Ehm- oké, volgende vraag. Eenhoorns of Kabouters? En dan bedoel ik die engerdjes die je huis komen leegplunderen wanneer je in je bed ligt."


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik draag haar lachend naar mijn kamer en wil de deur open duwen met mijn voet als ik voel dat hij op slot is. 'Alexi of Axton, het kan me niet schelen wie maar doe die deur open, wij zijn het.' roep ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Have to go.. Tot morgen guys <3}


    Don't be like the rest of them, darling