"Sorry." mompel ik verontschuldigend. Ik sta op en help Liam overeind, waarna ik eventjes nadenk.
"Ik denk dat mijn broer onderhand wel op de kamer is, aangezien hij vast en zeker drijfnat is geworden... En ik, nou ja... Ik zie er niet uit." zeg ik concluderend, waarna ik even op mijn lip bijt. "Dus als je het niet erg vind ga ik maar."
(Oh oh... Toets niet geleerd?^^ Ik ging net eten en ik loop naar beneden met mijn iPod en ik zing mee. Sta ik beneden: Damn, she's such a sexy bitch.
En dan zat mijn zusje aan tafel en die keek me zo aan: )
'Tja, heel mijn leven is ingewikkeld eigenlijk. Dat met die broodjes was inderdaad best raar, maar goed. Voor ik het door heb heeft hij al een kus op mijn lippen gedrukt. Wauw, ik had echt niet verwacht dat hij dat serieus zou doen, ik bedoelde het eigenlijk als grapje, maar dit is veel beter. Ook ik kijk hem grijnzend aan. 'Ja, hoe weet ik dat nou? Dat is het geheim van de smid. Jij houdt wat achter, ik nu dus ook' grinnik ik
Elena's laatste reactie
Whoever is trying to bring you down, is already below you
'Ja een ingewikkeld leven herken ik wel. Het was best vreemd, maar aan de andere kant heb je gelijk erover' zeg ik glimlachend. Ik merk dat ze het niet verwacht had en dat zorgt ervoor dat mijn grijns nog breder word. Ik blijf haar aankijken en haal mijn schouders op. 'Zoals ik al zei lieg ik niet.' Als haar laatste woorden tot me doordringen, knik ik. 'Niet leuk, maar wel weer waar en eerlijk'
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer
'Ja, nou jij wilde de andere redenen niet zeggen waarom ik de uitverkorene ben, dus nu heb je een koekje van eigen deeg. Bovendien kun je het zo weten, raad maar' zeg ik uitdagend. Misschien laat ik heb wel vaker winnen, aan die giga brede grijns te zien op zijn gezicht. Als hij dat denkt dat ie zijn zin krijgt doe ik iets soort van slims.
Zayn is echt leuk, mmm laat ik hem nog maar wat uit dagen.
'Dat is niet leuk' zeg ik lichtelijk teleurgesteld en kijk hem aan. 'Maar door verschillende redenen zal ik er deze keer niets over zeggen' zeg ik en een grijns verschijnt erna weer op mijn gezicht. Net als ik wat water naar hem terug wil spetteren verdwijnt hij weer onderwater. Ik trek pruillip en kijk naar de plaats waar hij net nog stond. Als snel komt hij weer boven en kijk hem lachend aan. 'Je ontkomt er toch niet aan Hazz' zeg ik lachend en spetter wat water zijn kant op
'Die redenen weeet je allang dus waarom zou ik het eigenlijk nog zeggen en een koekje van eigen deeg is niet leuk. Bovendien weet ik wat zo?' zeg ik grijnzend. Ergens had ik wel een idee, maar vind dit gewoon een stuk leuker om te doen. Bovendien hou ik er ook niet van om raden. Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Ik heb dus eht geen idee waar je het over hebt'
'Ja, ja, maak dat lekker een kat wijs! Dat weet je best!' roep ik en tik op zijn neus als een basisschool juf. 'Nou ja goed, ander onderwerp?'. Ik trek mijn handen naar mijn neus en snuffel aan de uiteinden van de mouwen van Zayn zijn vest. 'Hij ruikt lekker' zeg ik en kijk hem lief aan.
Die gozert wil alleen maar spelletjes spelen! Gelukkig ben ik niet voor een gat te vangen. Ik haal mijn handen weer voor mijn neus vandaan en steek mijn tong uit naar Zayn.
'Nee ik ben nu echt serieus, want ik weet het echt niet' zeg ik en al snel schud ik mijn hoofd. 'Niet voor ik antwoord heb en daarna kunnen we pas over naar een ander onderwerp..misschien ook nog een keer warme chocolademelk' zeg ik en begin te lachen door wat ze doet. 'Uh dankje..denk ik.' Ik kijk eventje rond en richt dan snel weer mijn blik op Elena.