• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Oké dan... En waarom zou ik niks meer met je willen doen? Hallo, jij bent aardig tegen me." zeg ik grinnikend. Ik voel hoe Liam achter me komt staan en draai mijn hoofd eventjes twijfelend naar hem toe.
    "Ehm... Dan heb je mij nog niet zien bowlen." zeg ik blozend, waarna ik weer voor me kijk en aarzelend de bowlingbal gooi en mijn ogen dichtdoe. Kijken durf ik niet, aangezien ik de schade die ik heb aangericht niet wil zien.
    "Is het erg?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Weet ik niet, ik wist niet of je me wel aardig vond'zeg ik lachend en kijk der aan. 'Het komt wel goed'zeg ik en help haar met gooien. 'Ja heel erg!'zeg ik en begin te lachen. 'Je hebt ze namelijk allemaal omgegooid, dus nu sta je voor mij!'roep ik en lach even. 'Goed gedaan hoor'zeg ik met een glimlach.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik open mijn ogen en kijk ongelovig voor me uit als ik Liam hoor. Oh nee... Wat heb ik nu weer gedaan?! Als hij verder praat zucht ik opgelucht. "Oh, dat valt nog mee..." mompel ik. "Ik dacht echt dat ik iets had vernield hoor!" roep ik lachend, waarna ik Liam even aankijk. "Nee, wij hebben ze omgegooid, al deed jij toch iets meer." zeg ik grijnzend, waarna ik eventjes glimlach en weer ga zitten. Ik vond dit nog steeds een vreselijk spelletje, maar met Liam erbij viel het nog mee.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. 'Ik deed bijna niks, ik hielt alleen je pols vast'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Je kan het dus gewoon'zeg ik en pak een bal uit het rek. 'En eerst door de benen'zeg ik lachend en ga andersom staan om hem vervolgens door me benen heen te gooien richting de kegels waar er twee omgaan. ik begin te lachen en pak nog een bal. Ik neem een aanloop en glij dan zo op mijn buik terwijl ik ondertussen de bal gooi. Alles gaat om en ik lach waarna ik opsta en mijn handen in de lucht doe.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Dan ligt het aan die bowlingbal, aangezien ik de vorige keer met bowlen op de een of andere manier op een andere baan terecht kwam, en toen ging hij nog in de goot ook." zeg ik teleurgesteld, waarna ik in de lach schiet van Liam's actie.
    "Dadelijk word je kleding vies! Leuk kunstje trouwens." zeg ik grinnikend, terwijl ik hem vrolijk gade sla.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik begin te lachen door wat ze zegt. 'Of ik ben gewoon een hele goed bowl leraar'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Ach joh, ja leuk toch'zeg ik grijnzend en kijk er aan. 'Ze werken wel'zeg ik lachend en glimlach. 'Jij bent weer'

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik grijns eventjes. "Ik ga toch voor die bowlingbal." zeg ik plagend, waarna ik opsta en eventjes grinnik. "Leuk om te zien, maar zelf doe ik het je niet na." zeg ik lachend, waarna ik weer een bowlingbal pak en hem met moeite optil. Tillen was niet mijn beste kunst. Ik gooi de bal en zie drie kegels omgaan, waarna ik eventjes moet lachen.
    "Goh, ik leer dit spelletje nog eens." zeg ik grijnzend, waarna ik nog een bal gooi en er dit keer vijf omgaan.
    "Dat is dan acht kegels." zeg ik op een snuggere toon, waarna ik weer bloedserieus ga zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Nou zeg'zeg ik nep beledigt en grinnik daarna even. Ik kijk naar hoe ze de bowlingbal gooit en lach even. 'Wow je kan tellen, wat goed van je'zeg ik waarna ik begin te klappen. Ik schiet hard in de lach en pak daarna een bowlinbal die ik over de bal gooi, zo een strike. Ik grijns en ga naast Sienna zitten.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik kijk hem glimlachend aan. "Ja, ik kan tellen. Ik heb niet voor niks zes jaar lang wiskunde gevolgd." zeg ik grijnzend. Ik kijk Liam met open mond aan als hij alle kegels omgooit.
    "Dat was een leuk spelletje, maar dat was ook de laatste keer dat ik het gespeeld heb." zeg ik, waarna ik hem eventjes aankijk.
    "Ik kijk nog liever welke reactie koper geeft als je het in salpeterzuur doopt."

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:27 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Bam mijn topics en reageer morgen weer gezien ik over anderhalf uur pas thuis ben en mijn telefoon leeg is)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (NAOMI jij gaat mij morgen ALLES over Disney vertellen (A) )

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:54 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( ik reageer morgen weer denk ik)

    Liam James Payne
    ik begin te lachen, 'nou als je het al weer gezien hebt gaan we wel weer' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'gaan we nog wat doen, of ga je naar je kamer?' vraag ik haar en kijk ondertussen even om me heen. Zelf had ik niet echt meer een idee om te doen maar zei misschien nog wel. Ik kijk haar afwachtend aan en glimlach daarna even naar haar.

    ( Naoom, we hebben wel n duits toets dus ben je voor bereid?)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you