• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle 'Mich' Fox
    Hij geeft het toe, en ik glimlach dan liefjes naar hem. 'Hm, je nek he?' vraag ik dan. Maar ik doe niets. Dat kan later nog van pas komen. 'Handig om te weten,' zeg ik met een lachje. 'En wees niet bang, ik doe niets.' nog niet tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Moet gaan, ga naar de 'kermis'. Ben er vanavond weer. Bye Amparo. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Rachelle Lemmons.

    Ik word op een tafel gelegd en ik zucht. De vrouw komt naar me toe en meet mijn temperatuur op. Ik heb een lichte verhoging.
    Na een paar testen liep ze naar me toe en vroeg als John even naar buiten wou gaan om te wachten. "Meis, ik moet je even wat belangrijks vragen.." Ik knikte en ze sprak wat zachter. "Is dat je vriendje?" vroeg ze en ik schudde mijn hoofd. "Niet echt." zei ik toen en ze zuchtte. "Heb je wel ehm.. Laat me het zo zeggen heb je gister avond seks gehad?" Ik keek haar aan en knikte. "Kan je dan voor de zekerheid hier voor me op plassen? Je kan ook gewoon een griep hebben opgelopen, maar ik moet alles voor de zekerheid checken." Ik fronste, "Maar we hebben het heus wel veilig gedaan hoor." zei ik maar pakte het staafje toch aan. Ze knikte, "Maar dat wil nog niet zeggen dat het voor de 100 procent gelijk wordt gesteld." Ik keek de vrouw aan en liep naar de wc om daar op het staafje te gaan plassen. Nadat ik dat had gedaan gaf ik het de vrouw terug en ik ging weer zitten.
    Na een tijdje keek ze me ernstig aan en ik schrok. Nee, dit kon niet waar zijn?! Ze liet me het staafje zien en ik nam het met trillende handen aan.
    De test was positief.
    Wat moest ik nu doen? "Ik haal de jongeman er weer bij, je mag het hem zelf zeggen."

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:31 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Penumbra schreef:
    |Moet gaan, ga naar de 'kermis'. Ben er vanavond weer. Bye Amparo. (doeg) |


    Veelplezier :33 ! tot vanavond !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {moet even gaan.. Huiswerk en stuf}


    Don't be like the rest of them, darling

    [baaay baay]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare Eastwood.

    "Valt wel mee, mijn zus is er erger aan toe." zei hij zonder vele details. Timo glimlachte flauw naar me,"Dat hoor ik wel vaker," mompelde hij zachtjes en zei toen,"Bedankt, Amaar. Voor die knuffel." Ik glimlachte. "Ik laat je nu wel alleen." zei ik en gaf hem nog een knuffel om vervolgens mijn schoenen te pakken en liep weer naar de plek waar het gisteren gebeurde. Ik slikte en liep naar de coulissen toe en wachtte op Nathan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    {moet even gaan.. Huiswerk en stuf}


    Goodluckk xx


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [TAMTAMTAMMMMMM, Engel en Demon maken een kindje XD]

    Jonathan Fields
    Ik ben gewoon aan de kant gaan staan, leunend tegen de muur en kijk toe. De vrouw praat wat met Rachelle maar ik let niet echt op dus hoor ik ook de woorden niet. Dan komt de vrouw naar me toe en vraagt of ik buiten wil wchten. En ik knik en ga dan de deur uit en ga buiten tegen de muur zitten. Ik zucht en wacht af. Zal vast niets belangrijks zijn. Misschien iets te veel drank gisteren of dat haar eten verkeerd gevallen is in combinatie met weinig slaap. Niets belangrijks.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (TUMMTUMMTUUMMMM. )

    Rachelle Lemmons.

    Ze haalt John er weer bij en ik had het staafje weggestopt. Hoe moest ík dit vertellen!? Ik slikte en keek hem aan en ik stond er maar verschrikt bij. "Ik.." begon ik toen, maar had het staafje er weer bij gepakt en liet het hem verslagen zien. Ik ging met mijn ene hand naar mijn buik, en ik wist niet wat ik moest doen. Ik slikte en toen ik naar de grond keek viel er een traan uit mijn oog. Wat moest ik nu doen?! John en ik waren niet eens samen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik word er weer bijgehaald en zie dan dat Rachelle verschrikt kijkt. Is er soms iets mis? Is die vrouw erachter gekomen dat Rachelle een demon is? Dan zegt Rachelle iets, maar ze maakt haar zin niet af. Dan laat ze me iets zien. Ik kijk ernaar. 'Wat is dit?' mompel ik dan. Ik herken het niet. Maar dan leg ik ineens de link als Rachelle haar hand op haar buik legt. Ik kijk haar een en zie dan een traan lopen over haar wang. 'W-wat?' vraag ik dan. Dit kan niet. Nee, dit mag niet. Ten eerste vermoorden mijn ouders me omdat ik iemand zwanger heb gemaakt. En dan laten ze me weer leven en zullen me elke dag pijnigen omdat ik een demon zwanger heb gemaakt. Het meest verboden ding voor een engel. 'Nee,' mompel ik. En ik kijk haar aan. Dit kan niet. Dit mag niet. Nee. Nee. Nee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga ook maar eens huiswerk maken. BAAYYY]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Alles wat John zegt gaat langs me heen en ik laat het staafje vallen terwijl ik in tranen uitbarst en mijn handen naar mijn gezicht breng.
    Dit mocht niet gebeuren. Het was ten strengste verboden om met een engel een kind te krijgen. Ik was een schande en ik zou de komende tijd alleen maar problemen erbij krijgen.
    Het probleem was, dat als ik een abortus zou gaan plegen ze dat niet toe zouden laten. Ten eerste omdat ze dan zo erachter kwam dat ik een demon was en het kind in mijn buik niet menselijk was én ten tweede omdat mijn ouders me zouden laten straffen. Ik slikte dit mocht niet gebeuren. Ik snikte zachtjes en was voor het eerst zo doorbroken dat ik geen woord meer kon uitbrengen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Ik ben ook al huiswerk aan het maken XD Doeii dooeii Jaimess !)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Lize, haha ik sta hier tussen met Prisoner, Sirens en Carmenta. xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.