• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( hij is echt erg D: )

    Rachelle Lemmons.

    Ik kijk hem aan. 'Het spijt me. ' zeg ik dan gemeend. Ik zucht. 'Ik had je niet mogen slaan. Het spijt me echt. ' Mijn blik gleed over hem heen en ik liet hem rusten op de rode afdruk op zijn wang. Ik beet op mijn lip en keek naar de grond. 'Dit is gewoon te veel in een keer denk ik. '
    Hoe moet ik een kind krijgen van iemand die me niet eens vertrouwt? Of die ik niet vertrouw? Ik bedoel maar. Ik weet dat als John iemand anders heeft om mee te zoenen en te flikflooien hij het ook zal doen. Hoe moet ik nu hem gaan vertrouwen dat hij me niet laat vallen. Hij kan zo veel zeggen, maar het ook echt menen?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:39 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik glimlachte, terwijl ik haar zag kijken.
    "Wil je vooraan zitten?" vroeg ik grijnzend, toen ik ook op het jacht stond.


    Alexi
    Ik glimlach en ga vooraan zitten op de grond. Ik sla mijn armen om mijn knieën en kijk naar het eiland. Ik zal het missen volgens mij. Raar eigenlijk omdat we er maar een paar uren geweest zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Ja is goed :3 Vindt je het erg als ik de pijn bij Les nog iets langer laat duren :Y) zodat Jake bang is dat het niet meer over gaat :Y) laten we het erop houden dat ze 5 minuten langer pijn lijdt :3]

    Leslie Day
    Ik kan gewoon niets meer voelen behalve de pijn. Ik voel me uitgeput, maar telkens als je denkt dat je flauw valt komt de pijn zo snel terug die je hart lijkt te doorboren dat je gewoon helemaal weer bij komt. En dit gaat voor mijn gevoel lang en eeuwig door.


    Jake
    Eindelijk stopt de pijn bij mij en zie ik weer alles helderder en zijn mijn gehoor, neus en smaakpapillen weer versterkt waarschijnlijk. Maar Leslie blijft gillen en ik kijk haar verschrikt aan en houd haar vast. 'Alles komt goed, Les.' zeg ik zachtjes en wrijf gerustellend door haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Goodmorning :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [goodmorning :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De pijn blijft aanhouden en echt, dit voelt verschrikkelijk. 'vermoord me,' zeg ik zwak tussen het gillen door. Dit wil ik niet langer meemaken. Waarom gaat het bij mij nog door? Misschien dat het bij mij niet werkt en ik dood ga aan de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik kijk haar aan, haar blik gaat een keer naar mijn wang. Die zal vast wel rood zijn. Ze zegt dat ze denkt dat het teveel in een keer is. Ik schraap een keer mijn keel. 'En wat verwacht je nu van mij?' Vraag ik aan haar. Ik blijf haar gewoon straks aan kijken. Waarschijnlijk zoiets als dat ik bij haar blijf. Met de baby. Ik voel niets voor Rachelle, en ook niets voor die baby. Dat ding. Ik zou het niet als mijn eigen kind kunnen zien. Maar wat ik met Rachelle aan moet. Eerst zeg ik haar dat ik haar niet alleen zal laten en vervolgens slaat ze me in mijn gezicht. En ja, ze zegt dat het haar spijt. Maar ik wil niet elke keer die zwangerschapshormonen shit over me heen krijgen omdat zij haar emotie's niet onder bedwang kan houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik lachte. Ik moest gewoon lachen. Wat dacht hij nou? Dat ik het deed zodat hij bij me zou blijven? We hadden niks, dus ik verwachtte ook vrij weinig. 'Dat ik je weer normaal aan kan kijken. ' zeg ik simpel. 'Als ik het nog niet tegen je had gezegd, ik heb geen verwachtingen over mensen. ' Ik zucht en rol met nijn ogen. Het boeit me ook daadwerkelijk geen ene flikker. Dat zeg ik natuurlijk niet, maar oke. Voor mij was het tien keer erger als voor hem. Hij kon van alles gaan ontkennen, maar ik? Ik droeg het ding.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb geen reactie gezien van Rachelle? x'D ben ik echt zo scheef?]

    Luna Day
    Hij verslikt zich zowat en ik kijk naar hem met een geamuseerd lachje. Dit heeft hij duidelijk niet verwacht. Hij vraagt aan me hoe hij heet. 'Ach, doet dat ertoe?' vraag ik dan aan Jake. Ik kijk hem aan. Hij heet Nick. Maar wat maakt Jake dat uit. Nick en ik hadden nog niet iets, maar ik was wel verliefd op hem. En toen kreeg zij iets met hem. Dat rotwijf.


    {Nick nick? Mijn Nick? -wbw- XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    Ik loop weer door de gangen in eerste instansie gewoon rondkijkend tot ik iemand hoor gillen van pijn, een gil die ik al snel herken als die van Leslie en loop zonder aan te kloppen de kamer binnen om Leslie en Jake vervolgens te zien. Jake houd haar vast en Leslie gilt het uit 'Wat is er gebeurt?' Vraag ik vervolgens

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 15:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja jouw Nick :') het paste goed in het verhaal.

    Ik ben nog even in de bieb. De leuke jongen is er niet :\ en ik ga zo naar huis dus ben ovr ong. Een uur online. :3

    Oja, en Les ligt op de grond en Jake houdt haar in zijn armen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ohhh.. We can have a Nick-fight! :D En anders worden Luna en Nick gewoon weer vrienden :D]}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben er weer :3 en sorry, Luna is niet meer verliefd XD ik laat Les wel even wat typen. Alleen ze kan niet praten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Vrienden dan? *Zet een zielig pruillipje op* Ze vonden elkaar vroeger wel aardig toch?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Denk het? :3]

    Leslie Day
    Ik wil dat de pijn stopt, ik voel het door heel mijn lichaam heen en ondanks dat Jake me stevig vast heeft kronkel ik nog steeds van pijn. Ik hoor een deur open gaan en dan een stem. Nick. Ik schreeuw en gil het weer uit van de pijn. 'vermoord me,' smeek ik zachtjes. Deze pijn is ondraaglijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.