• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Wat is er gebeurt?' Herhaal ik nog een keer tegen Jake terwijl ik Leslie zachtjes 'Vermoord me' Hoorde smeken en het vervolgens weer uit schreeuwde en gilde.


    Don't be like the rest of them, darling

    [En nu moeten we wachten op Lize _O_ want Les kan geen antwoord echt geven :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( tralala thuuiiss)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik lachte. Ik moest gewoon lachen. Wat dacht hij nou? Dat ik het deed zodat hij bij me zou blijven? We hadden niks, dus ik verwachtte ook vrij weinig. 'Dat ik je weer normaal aan kan kijken. ' zeg ik simpel. 'Als ik het nog niet tegen je had gezegd, ik heb geen verwachtingen over mensen. ' Ik zucht en rol met nijn ogen. Het boeit me ook daadwerkelijk geen ene flikker. Dat zeg ik natuurlijk niet, maar oke. Voor mij was het tien keer erger als voor hem. Hij kon van alles gaan ontkennen, maar ik? Ik droeg het ding.


    Jonathan Fields
    Ze lacht en ik kijk haar strak aan zonder emotie. Ze lacht verdomme. Alsof dit een grap is. En ik begrijp haar niet. Het ene moment is ze verdrietig, bang, kwaad, en nu lacht ze. 'Nou, laat ik dan toevallig ook geen mens zijn maar een engel,' zeg ik dan. 'en volgens mij heb je nu al last van zwangerschapshormonen.' Ik schud mijn hoofd en kijk weg. 'als je me normaal aan wilt kijken moet je normaal doen. Niet me eerst slaan om vervolgens sorry te zeggen en om daarna te gaan lachen.' Ik kijk haar weer aan. 'En ik geloof niet dat je helemaal geen verwachtingen hebt. Je verwacht toch dat ze je gaan uitlachen als je ze vertelt dat je zwanger bent. Dat ze je gaan verafschuwen als je zegt dat het van een engel is.' Ik blijf haar aan kijken. 'En van mij verwacht je dat ik bij je blijf zodat je niet alleen in de shit zit.'

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 16:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ze lacht en ik kijk haar strak aan zonder emotie. Ze lacht verdomme. Alsof dit een grap is. En ik begrijp haar niet. Het ene moment is ze verdrietig, bang, kwaad, en nu lacht ze. 'Nou, laat ik dan toevallig ook geen mens zijn maar een engel,' zeg ik dan. 'en volgens mij heb je nu al last van zwangerschapshormonen.' Ik schud mijn hoofd en kijk weg. 'als je me normaal aan wilt kijken moet je normaal doen. Niet me eerst slaan om vervolgens sorry te zeggen en om daarna te gaan lachen.' Ik kijk haar weer aan. 'En ik geloof niet dat je helemaal geen verwachtingen hebt. Je verwacht toch dat ze je gaan uitlachen als je ze vertelt dat je zwanger bent. Dat ze je gaan verafschuwen als je zegt dat het van een engel is.' Ik blijf haar aan kijken. 'En van mij verwacht je dat ik bij je blijf zodat je niet alleen in de shit zit.'


    {Wat knap! Want zover ik weet ligt Leslie nogsteeds schreeuwend en gillend in Jake's armen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [*headdesk*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:




    [Je weet ook precies welke ik bedoel :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    [Je weet ook precies welke ik bedoel :P]


    {'Always' Jaimes :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waarom ben ik trouwens altijd degene die wacht :') eerst wachtte ik met Lize op jou. En gisteren met jou op Lize. En nu wachten wij weer op Lize. Wachten jullie ooit weleens op mij? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Lize is online :Y)

    Yeah.. Maar jij bent vaak online en doet alles keurig optijd :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Ze is aan het terugveranderen, maar de pijn moest al gestopt zijn.' zeg ik iets wanhopig. 'Ze heeft de kruiden op hetzelfde moment als ik in genomen.' Ik blijf haar vasthouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lizeeeeeeeee. I missed youuuuuu :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Fijn, daar had ik iets aan. 'Terugveranderen? Veranderen duurt toch meestal 3 dagen?' Vraag ik hem verwart terwijl ik nogsteeds naar Leslie's gezicht kijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'Blijkbaar kan dat ook door inname van een bepaalde soort kruiden in plaats van bloed en dat duurt maar een paar uur.' zeg ik en kijk naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'