• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte, terwijl we terug liepen.
    "Met de boot naar het strand, of vliegen, of flisten?" vroeg ik, terwijl ik haar kleedje nam en aan haar gaf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik nu nog kan terug krabbelen, en dan kust hij mijn wang zachtjes. Ik bijt op mijn lip. 'Nee, ik krabbel niet terug,' mompel ik dan. Ik kijk hem aan en druk dan nog een keer mijn lippen op die van hem. Ik sluit dan mijn ogen en zucht een keer. 'Tellen we af? 3..' en zodra we bij 0 zijn zal ik het drankje achterover gooien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [Femke hoe heet je zus? Want ik ben naar de "zo man zo vrouw" 's aant kijken die we opgenomen hebben en wil weten wie het is xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Tineke en haar vriend heet Robin ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Boot.' zeg ik glimlachend. Ik hou vanaf nu van varen. Ik trek mijn kleedje aan en geef hem zijn sneakers. 'Alsjeblief, ik kan ze niet houden want ze zijn van jouw.' grinnik ik en kus hem weer even.

    Jake
    '2...1...0' tel ik af en gooi het drankje achterover. Het brand in mijn keel en baant een weg naar beneden. Overal waar het komt brand het.

    [Jaimes, je moet het laten werken voor Nick xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik begin geirriteerd te raken en sla hem in zijn gezicht. 'Godverdomme, dringt het niet tot je door?!' Roep ik dan terwijl ik in een keer losbarst. 'Er groeit een kind in me dat me misschien wel mujn fucking leven gaat kosten en er zal niemand zijn die ons wil helpen. Wees eens realistisch man. Wat denk je nou dat ze ons zielig gaan vinden?!' Ik kijk jem door mijn tranen aan en haal geirriteerd mijn armen op. 'Bij de demonen ben ik al een fucking lachertje. Als mijn moeder dit hoort ben ik niet meer welkom in mijn familie. Het is al een dat ik zwanger ben, maar ook nog eens van een engel. Ik weet niet hoe het met jou zit maar gebeurd er niks bij jou ofzo?!' Schreeuw ik dan. 'En je kan vinden van me wat je wil, maar ik ben hier niet blij mee. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [aar haar is bere mooi op teinde en die kleren van haar zag ik ook graag maar wat heeft Robin met Geel? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Je kan ze me teruggeven als we op de kamer zijn." glimlachte ik en drukte de sneakers terug in haar handen. Dan drukte ik ook een kusje op haar lippen en liet ondertussen de boot al draaien, zodat we straks meteen zouden vertrekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okay xd. Ik zal het laten werken :')]

    Leslie Day
    We tellen verder af en dan gooien we beiden het drankje achterover. In eerste instantie voel ik niets en denk ik dat het niet werkt, maar dan klap ik dubbel van pijn en val op de grond neer. Ik probeer niet te schreeuwen, maar ik kan het niet inhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hahaha, ik weet niet.
    Hij houdt van geel?
    Ik vond die commentaar in ieder geval supergrappig! Haha, maar af en toe wel grof, maar dan moet je gewoon vergeten dat het je zus is, want dan is het niet fijn om te horen... xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik doe de sneakers terug aan en loop naar het strand. Ik zie het motorbootje liggen en ren er naartoe, hem half met me meeslepend. Ik stap er dan voorzichtig in en wacht tot hij er ook in zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik voel de pijn ook maar het doet me nog meer pijn om Les te horen gillen en ik klem haar vast in mijn armen. Ik concentreer me op haar en niet op de pijn. Ik bijt hard op mijn lip en krijg een bloedsmaak in mijn mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ineens slaat ze me in mijn gezicht. Pardon? En dan valt ze ook nog eens helemaal tegen me uit. Dit slaat echt álles. Ze schreeuwt tegen me en doet net alsof dit mijn schuld is. Ik word kwaad. 'Nou moet jij eens heel goed luisteren,' sis ik naar haar. 'ik heb dit niet gewild. En jij maakt er zo'n big deal van dat het allemaal niet meer te overzien is. Ik houd het gewoon rustig, zodat ik erover kan nadenken.' niemand heeft het recht om mij zo maar te slaan. 'En weet je wat, zoek het dan maar lekker zelf uit.' en ik sta op en loop dan de kamer uit en gooi de deur achter me dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Hoofdschuddend ga ik erin zitten en stuurde het dan richting het jacht.
    "Je bent zo enthousiast, waarom dat?" vroeg ik grijnzend. Maar eigenlijk, waarom niet?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach. 'Waarom zou ik het niet zijn? Ik ben zwanger, heb het perfecte vriendje en ben verloofd.' zeg ik en kijk hem breed glimlachend aan. 'Ik ben gewoon zo gelukkig op dit moment.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'