• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sylvesti schreef:
    (...) (ik wel)


    |Okay, wie wil je. ^-^ Harry of Charlotte? |


    kindness is never a burden.

    [kies jij maar]


    Bowties were never Cooler

    |Harry dan. ;D |


    kindness is never a burden.

    [begin jij of ik?]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    Harry liep fluitend het huisje uit en stak zijn handen diep in zijn broekzakken. Buiten op het gras zat een meisje te slapen over haar gitaar heen. Het was Maxentia. "Wake up, sunshine." zei Harry grijnzend en gaf haar ene tikje tegen haar hoofd. Hij plofte naast haar neer en keek grijnzend toe.


    kindness is never a burden.

    |Sorry, ik had je post niet gezien. Ik heb dus al een stukje gepost. ;D |


    kindness is never a burden.

    [is goed :p]

    Maxentia Aemillia Korthoef
    Ik werd wakker door een tik op mijn hoofd en een bekende stem. Ik keek opzij, recht in Harry's stralende ogen. Ik glimlachte een klein beetje. Op een vreemde manier kon ik rond hem niet chaggie blijven. "Waarom ben jij zo vrolijk?" Dat had ik natuurlijk niet hoeven vragen aan zo'n rasoptimist, maar het was beter dan direct beginnen met klagen. Daar werd niemand beter van. Ik ging rechtop zitten en zette mijn gitaar achter ons neer, met de band nogsteeds om mijn schouders.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 16:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    Harry haalde zijn schouders op. "Always look at the bright side of life?" Hij grijnsde. "Ik zie het leven als een grote grap, Max." Hij gaf haar een speelse por. "Dat zou je onderhand al moeten weten." Hij knikte naar de gitaar. "Wat was je aan het spelen?" vroeg Harry aan Max.


    kindness is never a burden.

    Maxentia Aemillia Korthoef
    Ik grinnekte zachtes. Dat wist ik ook wel. "Geen idee." Ik pakte de gitaar weer op en begon nu een vrolijk deunte te spelen. Na een tijdtje betrapte ik me erop dat ik That's what makes you beautiful aan het spelen was. Ik grinnekte en keek hem aan. Ik begon zacht mee te neurien. Het was nou net echt mijn smaak, maar ik kende alle liedjes wel. Dat kwam ervan als je lang met elkaar zat opgescheept.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    Harry herkende meteen het bekende deuntje van What makes you beautiful en klapte mee op het ritme. Maxentia begon zacht te neuriën maar Harry nam de leiding en zong de tekst luidop mee. "Baby you light up my world like nobody else. The way that you flip your hair gets me overwhelmed. But when you smile at the ground it aint hard to tell. You don't know oh oh," zong Harry en gaf Max een por. "Zing nou mee! You don't know you're beautiful!"

    |Ik ga naar Belgiums Got Talent kijken. ;D |


    kindness is never a burden.

    (veel plezier)

    Maxentia Aemillia Korthoef
    Ik gaf hem een por toen hij aan het zingen was. Ik vond het best leuk, maarja, vaak zorgde dat voor zoveel anderen die zouden komen, al leek er nu rustig. Ik pakte alle accoorden een toon hogen en begon helder te zingen met mijn sterke Welshe accent. Ik was er trots op, maar velen hadden me er altijd om uitgelachen, waardoor ik vrij onzeker erover was geworden. Als ik op het podium stond met de rest was het niet heel goed te horen en viel het ook best wel mee, maar zo alleen met hem was het heel erg. "If only you saw what I can see. You'll understand why I want you so desperately. Right now I'm looking at you and I can't believe. You don't know" Ik glimlachte naar hem. "You don't know you're beautiful oh oh" De laatste zin pakte ik een halve octaaf hoger. "But that's what makes you beautiful." Ik sloeg nog een paar accoorden aan en sloeg het liedje af.


    Bowties were never Cooler

    |Dank je. ^-^ |
    Harry Styles.
    Max gaf Harry een por tijdens het zingen. Ze begon de akkoorden een toon hoger te spelen en begon te zingen. Helder en luid. "If only you saw what I can see. You'll understand why I want you so desperately. Right now I'm looking at you and I can't believe. You don't know. You don't know you're beautiful oh oh." De laatste lijn van het nummer zong ze op een halve octaaf hoger. "But that's what makes you beautiful." Ze speelde nog een aantal akkoorden en beëindigde toen het lied. Harry klapte lachend in zijn handen. "Je kunt zo mooi zingen, Max." complimenteerde hij haar.


    kindness is never a burden.

    Maxentia Aemillia Korthoef
    Ik bloosde licht toen hij me het complimentje gaf. "Nu eens kijken of jij deze kent." Ik glimlachte en begon Jasey Rae van All Time Low te spelen. Dit was een stuk meer mijn straatje. Ik moest moeite doen om dit niet mee te gaan zingen. Ik keek hem aan, hopend op een of andere droge reactie. Dit liedje kende ik van binnen en van biten. Zelfs achterstevoren. Het was het eerste liedje dat ik ooit mezelf had leren spelen als klein meisje. Harry zou hem waarschijnlijk niet kennen, maar toch vond ik het fijn om deze te spelen.


    Bowties were never Cooler

    {shit, sorry dat ik zo lang niet poste. wat heb ik gemist??}


    Do what people say you can't.

    [niet zo heel veel o ja Jake is op zoek naar Jessy xd hij mist haar]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'