• Ik zat voor de lol allerlei testen in te vullen, en toen kwam ik bij deze; IQ
    Ik had alles goed, lol. :'D
    Doe deze test! Ik wil weten wat jullie krijgen. ^^

    Lol, 6 van de 10 (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn uitslag:

    Je had 7 van de 10 vragen goed.

    Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    6 van de 10 en ik ben maar 12 (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    OUTNUMBERED schreef:
    Mijn uitslag:

    Je had 7 van de 10 vragen goed.

    Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb alles goed(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    ik heb alles goed(:

    Yay! Me too haha. *O*

    Curlies schreef:
    6 van de 10 en ik ben maar 12 (cat)


    Het heeft niets te maken met je leeftijd. Het is een kwestie van trainen, dan kan je al ver komen. Je kan je eigen IQ flink verbeteren en omhoog schroeven.

    Ontopic.
    Je had 9 van de 10 vragen goed.

    Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.


    Bedankt btw. nu ben ik allemaal van die psychologische testen aan het maken :')

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 19:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik had 9 van de 10 goed. Waarschijnlijk een fout gemaakt in een van die reeksen/verbanden zien, want daar ben ik altijd heel slecht in.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    9 van de 10, nu ja, de test opnieuw gedaan, 10 van de 10. Ik weet waar mijn fout zat.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 19:17 ]


    Ex astris, sciencia

    10 van de 10 :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Yay! Me too haha. *O*

    Yeah:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Bedankt btw. nu ben ik allemaal van die psychologische testen aan het maken :')

    Haha you're welcome! (krul)

    8 van de 10 (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Histoire schreef:
    10 van de 10 :Y)

    Niceee. (banana)

    Arthur schreef:
    Lol, 6 van de 10 (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife