• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    'Ik heb geen flauw idee, ik hoop iets omtrent gevoelens maar geen haat anders word dat moeilijk aangezien iedereen verliefd is.' lach ik zachtjes. 'Daniël op Jade, Jake en Jessy, Drew en zijn vriendin en ons 2.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'ik hoop meer dat het iets is waarin je vrij de ruimte hebt om te doen waar je goed in bent, je kunt niet een classicband een hardrocknummer laten doen' zeg ik, en ik geef hem een kusje op zijn hand.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik kijk hem zielig aan. 'En mijn lippen?' vraag ik en kijk even naar de weg. Niet zo gevaarlijk, de hele tijd rechtdoor.
    Ik kijk hem weer even aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik kijk hem stralend aan en druk een kusje op zijn lippen maar trek me daarna snel weer terug, hij moet rijden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik zie dat we er bijna zijn en glimlach. 'Klaar om te oefenen morgen?' zeg ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [waar kan ik weer inspringen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [vanavond krijgen ze de eerste opdracht en ik denk dat Louis en Zayn nog steeds aan het gamen zijn.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis Tomlinson
    We waren overgestapt van gamen naar de serie van the walking dead zelf. Ik zelf had deze al veelste vaak gezien maar Zayn zat op het puntje van de bank. 'Maak hem dood!' riep hij terwijl, Daryl een pijl door het hoofd van een zombie schoot. Ik stond op om nog een fles cola en zak ships te pakken. Ik ging terug in kleermaker zit op de stoel zitten en propte een hand ships naar binnen terwijl ik naar Zayn keek die niet eens door had gehad dat ik even weg was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik loop met mijn andere kleren terug het huis in om verder af te wassen en hoor dat ze naar een film kijken. Ik kijk heel even welke het is als ik veel zombies en pijlen zie en ril. Juist... horror in mijn ogen. Ik sluit de deur weer zodat ik het niet moet zien en zet de spullen netjes weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis Tomlinson
    Uit mijn ooghoeken zie ik dat Allie weer terug is en naar de keuken loopt. Ergens vraag ik me af wat ze komt doen, maar besluit me er niet druk om te maken en draai de dop van de fles cola om er daarna een grote slok uit te nemen. Zayn begon te schelden omdat Rick en shane ruzie hadden en ik grinnikte. 'Zayn.' zeg ik met volle mond. De jongen knikt om te laten zien dat hij luisterd maar laat zijn ogen geen seconde van het beeld los. 'maak je niet zo druk, Shane gaat in de laatste aflevering van seizoen 2 toch dood.' even was het stil en toen vloog een van de lege flessen die op tafel stonden tegen mijn hoofd. 'Klootzak!' schreeuwde hij. Maar ik kon alleen maar gieren van het lachen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik hoor Zayn 'Klootzak!' roepen en Louis hard lachen. Ik grinnik en loop even stilletjes naar de living. Ik schud mijn hoofd grinnikend. Ze zijn nog niets verandert. 'Wat heeft Louis nu weer gedaan?' lach ik en kijk Zayn aan. 'Volgens mij heeft iedereen je wel horen roepen.' Ik laat me naast hem vallen en kijk hen met opgetrokken wenkbrauwen aan. Jongens toch. Slordige jongens alleszins. Mooi niet dat ik deze living ook nog opruim.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik had niet eens opgemerkt dat Allie weer terug was tot ze naast me kwam zitten en vroeg wat er aan de hand was. 'deze jongen hier.' begon ik terwijl ik opstond en een kussen van de bank griste. 'heeft het einde verklapt.' grijnsde ik terwijl ik het kussen vol in zijn gezicht mepte. Louis dook lachend in de grote stoel
    Waardoor ik met mijn knieën aan weerszijden van hem kom steunen en vervolgens op hem in mepte. Louis kon alleen maar lachen en uiteindelijk schoot ik zelf ook in de lach. 'Sukkel.' grijnsde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik lach zachtjes en kijk hen aan. Wie verklapt er nu het einde? Dan is alle fun weg... ja Louis blijkbaar. Kussengevecht, schiet het even door me heen maar ik blijf mooi zitten. Ik kijk terug naar het scherm en probeer niet te schrikken door wat er gebeurt op het scherm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    Zayn was Gestopt met slaan, maar hing nogsteeds boven me. En hikkend van het lachen keek ik hem aan. 'echt niet, Er gebeurt nog veel meer op het einde zoals Rick die.' maar ik werd onderbroken door het kussen die alweer mijn hoofd raakte en ik schoot weer in de lach. 'je waagt het.' dreigend hing het kussen boven mijn hoofd en met onschuldige ogen keek ik Zayn aan. 'Allie, help. Ik denk dat hij me gaat vermoeden.' piepte ik lachend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik ga wat beter zitten en kijk lachend naar Louis. 'Hm, wil ik je wel helpen?' zeg ik en tik tegen mijn kin met een vinger alsof ik nadenk. Eigenlijk ziet het er wel pest raar uit. Louis lachend op de zetel met Zayn half op hem. Ik schud mijn hoofd even en kijk hen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'