• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik ga helemaal op in de film en vind het geweldig. Ik vind het jammer als het pauze is en besef dat ik de hele tijd met een open mond naar het scherm heb zitten kijken en dat Sam in zijn eentje de popcorn heeft opgegeten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik zie dat ik de halve pot heb opgegeten in mijn eentje. 'Oeps' grinnik ik en kus hem zachtjes op de lippen. 'Mooie film?' vraag ik hem en kijk hem met schitterende ogen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'Geweldig!' Roep ik duidelijk enthousiast. 'Die vecht scène, die met die weerwolf' ik voel me echt een klein kind die net een verjaardagscadeau heeft gekregen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik lach 'Blij dat je hem leuk vind.' Ik heb zelf niet echt naar de film gekeken. Ik werd de hele tijd afgeleid door de jongen op mijn schoot. Ik druk plagerig mijn lippen eens in zijn nek en kijk hem grijnzend aan dan;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'wist je dat die hoofdpersoon in deel een iemand heeft neergestoken?' vraag ik, en het blijft maar door gaan, ik raak niet uitgepraat over dit soort films.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik luister glimlachend en schud even mijn hoofd en knik op de gepaste momenten. Dan gaan de lichten weer uit. Ik grinnik 'Stil nu kleine de film begint.' zeg ik plagerig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik kijk nep-boos, maar daarna vestig ik me weer helemaal op de film. Het lijken een paar minuten, maar het is een uur en een kwartier. Daarna is de film afgelopen en heb ik een sms 'je van Dan, 'het thema wordt zo verteld.' zeg ik tegen Sam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik zucht en pak zijn hand vast. Ik trek hem zachtjes recht. 'oke dan maar...'

    [kmoe eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik druk mijn lippen op de zijne en ga dan van zijn schoot af. 'ik hou van jou' fluister ik in zijn oor, en dan loop ik naar de uitgang van de zaal.

    [tot zo]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik glimlach en loop met hem mee. 'As long as you love me.' zing ik zachtjes lachend.

    [Moet weg, één uur zonder pc, ben rond 20 u terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Samuel zingend en ik bewonderend luisterend, lopen we naar Sams auto. Ik wil niet dat hij stopt, het is zo mooi.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik start de auto en leg de radio aan. 'Nu jij!' zeg ik enthousiast. Hij moet niet afkomen dat hij niet kan zingen of zo want hij zit in een band. Met mij. Dus die smoes gaat niet werken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik begin mee te zingen met het liedje. Het is een bekend liedje dat ik al vaker heb gehoord op de radio. Daarom dat ik zo makkelijk mee kan zingen; geen andere verklaring.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik glimlach breed en luister naar zijn stem terwijl ik me concentreer op de weg. ik leg mijn hand even op zijn been en knijp er even zachtjes in. Gewoon om iets te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Midden in het refrein stop ik. 'wat zou het thema zijn?' vraag ik peinzend aan Sam, die me heel lief aankijkt.


    Spoiler alert: you will save yourself