• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [das ni je laatste reactie xd dit wel :

    Daniel Dylan Jason
    Ik lach een beetje stijfjes. 'dat beloof ik als jij belooft dat het weer goed is' stel ik voor met een scheve glimlach.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd. "Het was al goed. Of in ieder geval een soort van." Zei ik bedenkelijk en stopte mijn mobielin mijn broekzak. Was het eigenlijk wel goed? Zou ik niet weer verschrikkelijk boos worden als we niet zouden winnen doordat hij niet kon dansen? Wat hij trouwens ook niet geweldig kon als hij niet in een rolstoel zat, maar ik kon niet zeggen dat ik nu zo een geweldige danser was. Ja, balroom en tango had ik geleerd, net als de rest van mijn familie, maar echt gewoon dansen.... Ik kon het hem zowiezo niet kwalijk nemen dat hij in een rolstoel zat.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel Dylan Jason
    'we hoeven geen vrienden te zijn, maar ruzies in de band hebben we niet echt nodig en je bent wel goed' ik merk dat het melodramatisch klinkt en besluit het iets luchtiger te maken door te glimlachen. 'dat klonk echt melodramatisch' grijns ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Frans
    'en, wat wil je met de rest van onze dag doen?' vraag ik aan Sam terwijl we hand in hand de sportschool uit lopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Bij jouw zijn natuurlijk.' glimlach ik en druk vrolijk een kus op zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'en ik bij jou' Ik knuffel hem heel even. We lopen wat door de stad en ik zie een bioscoop. 'zullen we naar de bioscoop gaan? Het blijkt dat er een nieuwe horrorfilm uit is' Mijn blik verraad mijn poging om nonchalant te doen, ik ben helemaal enthousiast over die film, het is deel twee van mijn lievelingsfilm.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik lach en pak zijn hand vast. 'Oke oke.' lach ik en trek hem mee. '2 kaartjes alsjeblief.' zeg ik tegen de vrouw achter de kassa en betaal. 'Wil je popcorn of zo?' vraag ik Frans dan. Ik heb wel zin daarin maar als hij niet wil dat pak ik er ook geen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'ja, ik betaal' zeg ik, en ik haal mijn portomonee tevoorschijn om te betalen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik duw zijn hand weg. 'Nee ik betaal.' zeg ik en grijns 'En we gaan hier niet over discussiëren.' Ik betaal 1 grote bak popcorn en drank en geef hem de drank. 'Ik draag de popcorn wel'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    Ik kijk naar Sam, wat is hij toch lief. 'je weet toch wel dat ik nu bij je in de schulden zit?' vraag ik met een serieuze lach (kan je dat wel hebben?) aan Sam, mijn vriendje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik grinnik. 'Daar hoef je je geen zorgen om te maken.' zeg ik vrolijk en trek hem mee naar de zaal. Ik laat me op mijn stoel vallen en kijk dan glimlachend naar Frans.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik knik lachend. "Gelukkig hou ik van drama." Zeg ik gemeend. Ik krab even achter mijn oor en sta op. Ik wou wat drinken gaan pakken, dus liep ik de kamer uit. Bij de deur blijf ik nog even staan en draai me om. "Moet ik emh?..."


    (Wanneer beginnen we met de repetities?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [de volgende dag, deze avond krijgen ze het thema]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'eehhm, sorry, ik begrijp je even niet, ik voel me heel dom nu' zeg ik met een lach op mijn gezicht.

    Frans
    In plaats van een eigen stoel te pakken ga ik bij Sam op schoot zitten. 'dit zit lekkerder' zeg ik, en ik geef hem een kus. Ik zie mensen naast ons raar naar ons kijken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    'Oke dan maar.' grinnik ik en laat hem tegen mijn shouder leunen anders zie ik het scherm niet meer. Ik zet de popcorn op zijn schoot en de drank naast me. 'Zo, nu gelukkig?' vraag ik grinnikend en kus hem lief op zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'