• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepayde jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHopeMediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBetaDierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHopeBoekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroftSupermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of minimuisbeta mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:18 ]

    (mijn topics)

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie
    Er gaat een tinteling door mijn obder buik, als hij mijn shirtje iets omhoog trekt en figuurtjes met zijn duim tekent, ik blijf hem door zoenen, ik weet niet wat hij van plan is hier met mij op de bank, maa ik weet wel dat ik het fijn vind.


    Brandon Jason Jefferson
    Ik wisselde kleine kusjes af met passionele zoenen en legde voorzichtig 1 hand op haar billen, de andere hield ik netjes op haar inmiddels ontblote onderrug. Met mijn wijsvinger tekende ik kleine figuurtjes net boven de rand van haar broek en ik beet even plagend op haar onderlip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik stop even met zoenen, niet dat ik het niet lekker vind. 'wat ben je nou van plan met mij?Zeg ik grijnzend. 'ik bedoel iedereen kan ons hier zo zien, straks komt je moeder nog thuis'

    Brandon Jason Jefferson
    'We hebben nog een half uur' zeg ik als ik zachte kusjes in haar nek begin te plaatsen. Even zuig ik op een stukje huid en een donkerrode vlek ontstaat.
    'Wil je dit niet dan?' vroeg ik toen ik haar losliet en haar bezorgd aan keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    'tuurlijk wel,,maar ik heb als cheerleader nogak snel een slechte naam, aangezien ik alle spelers van het football team al heb gehad' ik geef hem weer een zoen op zijn mond en trek zijn shirt uit, ik laat mijn handen over zijn bovenlichaam glijden.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik pak haar handen vast en keek haar serieus aan.
    'Dus ik ben gewoon een van de vele voor je? Gewoon de volgende en morgen heb je weer een ander?' zeg ik ongelovig als ik haar handen nog steeds stil heb op mijn gespierde buik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik kijk hem ongelovig aan. 'ik zeg toch GEHAD, dus dat betekent verleden tijd, kijk dit bedoel ik nou, altijd word er zo gereageerd, ik had beter niks kunnen vertellen dan was het nog beter geweest' ik trek mijn handen los.

    Brandon Jason Jefferson
    'Jolie je bent pas de tweede die ik mee naar huis neem om Austin te ontmoeten. Dat zegt echt wel dat ik je leuk vind hoor, en als jij me belooft dat het verleden tijd is, dan is het goed.' zeg ik zachtjes als ik voorzichtig weer haar handen vastpak en met mijn duimen eroverheen strijk.
    'Ik vind je echt leuk.' Gaf ik blozend toe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (lol xkim124x je hebt bovenaan heb je gewoon overgenomen wat ik ook geschreven had bij the best friends quest 1 dus nu staat er
    alleen ik of xkim124x mag een nieuw topic openen
    dat moet je nog even veranderen in MinimuisBeta:X)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Boos kijk ik toe hoe ze me expres negeert. Ik ren de deur uit en duw daarbij expres hard tegen haar schouder aan. Woedend blijf ik rennen, op de een of andere manier helpt het me om rustig te blijven en niks te slopen. Als ik bij het parkje ben blijf ik even staan. Nee, niet alweer. Net nu het allemaal voorbij is. Ik dacht dat ik de toekomst achter me kon laten, maar blijkbaar laat de toekomst mij niet achter. Ik zie op een bankje een stelletje, en dat doet me pijn. Ik besluit naar Jack te gaan, heb ik even rust, nou ja, kan ik even mijn gedachten negeren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk raar op als Zack ineens weg rent. Ik wil hem nog achterna gaan maar ik zie aan Tim dat het niet z'n goed plan is. Ik loop naar buiten en loop een beetje rond. Na denkent. Ik snap het echt niet meer en het is echt nodig om het te weten. Ik ben echt z'n persoon die alles wil weten als het met haar te maken heeft. Snel pak ik mijn mobiel en verstuur een smsje:

    Kunnen we niet gewoon ergens rustig praten?

    Ik loop naar het kerkhof om nog even langs mijn ouders te gaan. Dat heb ik al lang niet meer gedaan. Ik ga naast het graf zitten en begin zomaar te praten. Ik gooi alles eruit en begin dan zachtjes te snikken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik besluit naar de begraafplaats te gaan om te "praten" Met Mary. Als ik er ben, zie ik Lieke praten tegen twee grafstenen. Ik blijf staan en moet even slikken als ik alles hoor. Ik kom te vaak voor in haar problemen. Ik ben niet goed voor haar en daarom is het goed zo. Ik haat mezelf, en anderen mogen daar niet onder lijden. Ik zie opeens de rails naast de begraafplaats. Toen ze doodging, was ik bijna er op gaan zitten. Toen was het maar één iemand, nu is het iedereen die ik nis, nou ja, eigenlijk mis ik mezelf. Perongeluk maak ik iets te veel geluid, en ze heeft me door.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk om en zie Zack. Wist hij dat ik hier was? Ik veeg snel de tranen weg en leg de roos die ik gekocht had neer. Ik loop naar hem toe. Hij is wat witje en ik heb het idee dat hij veel verdriet heeft. Ik sla mijn armen om hem heen en hoop dat hij niet weer weg rent. Ik had geen idee waar ik mee bezig was maar ik zag dat hij niet goed in zijn vel zat. Ik dacht als ik hem los liet hij voor altijd weg zou zijn.

    (lol dikke treurige inspiratie)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:54 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    ik kijk hem verwonderd aan. 'Hoe kun je nu al weten, dat je me zo leuk vind, ik bedoel, ik waardeer het heel erg hoor, en ik vind jou ook een hele leuke jongen, maar je kent me toch nog niet zo lang?' vraag ik aan hem.