• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (doeg :()


    Bowties were never Cooler

    {hhaalllooo, waar kan ik met Jessy inspringen?? en did i some missed??}


    Do what people say you can't.

    [Jake zoekt haar :) ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (hoe laat is het in de RPG?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [avond net]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (hebben ze het thema al gekregen?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max Korthoef
    Ik rolde mijn ogen. "Weet je het zeker? Wij zijn veel meer Rock 'n Roll dan jullie." Op dat moment liep ik tegen een muur aan van een combinatie van mannendeo en zweet. Ik deed moeite ok niet direct te gaan hoesten. Ik trok mijn t-shirt hals over mijn neus heen en liep zo het huisje in. Het was er echt een bende. Overal lag was en afwas en troep en bandleden. "Zal ik je helpen opruimen en schoonmaken? Ik denk toch dat ondanks wij veel ruiger zijn, dat niet opweegt tegen deze jonngensbende."


    Bowties were never Cooler

    |OMG Sjojjie! Ik had even geen inspiratie en was het dan glad vergeten. Even reageren op een ander topic en dan krijg je je reactie. ;D |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    |OMG Sjojjie! Ik had even geen inspiratie en was het dan glad vergeten. Even reageren op een ander topic en dan krijg je je reactie. ;D |


    |dank je <3|


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    "Weet je het zeker? Wij zijn veel meer Rock 'n Roll dan jullie." zei ze en Harry grinnikte. "Wat jij wil." Toegegeven, het huisje was een vuilnisbelt. Niet dat iemand überhaupt maar de moeite zou doen de boel wat op te ruimen. Behalve Max dan. "Zal ik je helpen opruimen en schoonmaken? Ik denk toch dat ondanks wij veel ruiger zijn, dat niet opweegt tegen deze jongensbende." En Harry blijkbaar. "Wel, als je niks anders te doen hebt: graag."


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik grinnekte naar hem. "Doe jij de afwas? Dan doe ik de rest wel." Ik begon de ramen open te zetten om de stank eruit te laten. Daarna begon ik met de slaapkamer. Die was het schoonst van allemaal. Ik ging verder met de badkamer en de woonkamer, dat echt een puinzooi was. Bij ons was het toch altijd snel wat schoner. Waarschijnlijk omdat wij meiden waren. Ik haalde een hand door mijn haren en begon zacht voor mezelf te zingen onder het poetsen. Ik was geen huishoudster, maar iemand moest het toch een beetje leefbaar houden. Hierna mijn huisje nog en dan hoefde het een tijd niet meer.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    Harry knikte en begon meteen al het vaat naar de keuken te brengen. Het meeste waren borden en glazen, wat veel hadden de jongens niet gekookt. Pizza's opgewarmd was het zo'n beetje, en dan waren de meeste pizza's nog van Niall ook geweest. Harry liep water in de gootsteen lopen en deed er wat zeepsop bij. Al snel waren alle borden, glazen en andere spullen schoongepoetst en afgedroogd. Harry stak ze een voor een in de kasten terug en ging toen verder met het opruimen van al het vuilnis in de keuken. Lege pizzadozen, voedsel hier en daar, lege flesjes water. Kort samengevat, de keuken werd stukje bij beetje terug woonbaar.


    kindness is never a burden.

    [nee nog geen thema... verveel me... kan Frans met Sam praten of Daniel op zoek gaan naar Jade of zo?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TOPIC


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |BOEM! |


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    kindness is never a burden.