• Hallo,

    Ik heb een apart account gemaakt om een nieuwe story te kunnen schrijven, namelijk een 16+ verhaal. Ik zit nog een beetje met de titel, maar ik vroeg me eigenlijk af of er nog wel mensen geïnteresseerd zijn in een nieuw 16+ verhaal. Er zal wel veel 16+ scenes in voor komen, maar het zal nog steeds om een verhaallijn draaien. Anyway een klein tipje van de sluier:

    Rosa werkt al jaren bij een advocatenbureau en is een mooie dame om te zien. Ze weet niet dat veel van de mannen van haar kantoor dat ook over haar denken en graag een kunstje op haar zouden doen. Als één van deze man wel heel gevoelig materiaal over haar in handen krijgt, begint er een lange achtbaan van chantage, angst en geile ontmoetingen. Ze wordt er zover ingezogen dat ze op het eind niet meer weet of ze alles doet omdat ze het moet, of omdat ze het wil. Zal ze hier ooit uit komen?

    Ik hoor graag wat jullie vinden!


    Just listen.

    Het klinkt wel interessant, zeker als je het op een originele manier uitwerkt. Anders heb ik toch het gevoel dat het dan op zo veel andere 16+ verhalen op deze site gaat lijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als je de verhaallijn zuiver houdt en niet alleen 16+ stukjes erin zet (zoals vele stories hier), dan lijkt het me wel een goed idee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zal mijn best doen om de verhaallijn zuiver te houden! Het was in ieder geval niet mijn bedoeling om een seksverhaal te schrijven. Voor de geïnteresseerden ik ben gestart:

    [16+] Verboden verlangen


    Just listen.

    Lijkt me wel leuk. Ik ga een kijkje nemen. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Iemand nog meer tips/ideeën om een ander type 16+ verhaal te schrijven?


    Just listen.

    Klinkt erg leuk, ik ben benieuwd hoe je het gaat uitbouwen! Misschien moet je voor je zelf de verhaallijn goed uitwerken voor je de 16+ stukjes gaat schrijven?