• Ik wil heel graag uggs bestellen, maar ik weet echt niet welke maat ik moet nemen. Ik heb normaal van hakken/laarzen 40 en van sneakers 41. Dus welke maat zal ik van uggs bestellen, en hoe bevalt het jullie?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik heb geen uggs, wou ik graag houden zo. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Bah, Uggs. Misschien naar de winkel gaan en ze passen? .__.

    Ik zou ze net zo goed even gaan passen, weet je zeker dat ze goed zitten.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik zou gewoon even je stad ingaan en ze daar kopen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Maar ze hebben bij ons geen uggs winkel in de buurt,
    sorry ik doe en beetje moeilijk:$


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Haha nou, ze verkopen vast wel ergens Uggs, dan pas je daar gewoon een paar zodat je weet welke maat je ervan hebt en dan bestel je ze op internet :)


    We need to start feeling our heart <3

    Heeft een van je vriendinnen geen paar dat je kan passen? Misschien kan je er op die manier achter komen welke maat je zou moeten hebben.

    Ik heb er zelf ook en het is alsof je op wolkjes loopt (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zou 40 nemen, want bij mij vallen mij (neppe) uggs groot uit.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ga naar de winkel en pas ze gewoon, met de smoes: Ik krijg UGG's van mijn ouders, maar ze willen mij verassen. Ik moet een maat doorgeven dus ik pas alleen. Dat vinden ze altijd wel goed. Pas verschillende modellen en maten zodat je de goede keuze maakt, enneh: vergeet de smoes niet. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bemiddelaar schreef:
    Bah, Uggs. Misschien naar de winkel gaan en ze passen? .__.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hou niet zo van uggs :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Passen, dat is het handigst. Gewoon naar een winkel gaan waar ze (nep)Uggs verkopen en een paar passen, en dan pas op internet kopen.

    Ik heb een paar Le Coq Sportif's, die redelijk veel op Uggs lijken, en bij mij vielen ze heel klein en moest ik +/- 2 maten groter nemen.


    Destroy what destroys you.