• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'geen ruzie maken, ik snap best dat Jake daar ongerust over is, dat ben ik namelijk ook Jade' zeg ik, en ik pak Jades cola af met een grote grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Goedemorgen........)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (goedemorgen)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik kijk hem met open mond aan. Telt dan alleen deze fucking wedstrijd?! Ik sta zuchtend op en loop naar buiten. Ik heb geen zin om hier te zijn. Het is toch alleen om de wedstrijd te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Hoe kan ik inspringen??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jake en Daniel zitten in het huisje en Jade is iets kwaad naar buiten gelopen. Dus miss kan je iets met drew of Saphire doe of zo?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ik kan een van de twee tegen haar op laten botsen of in ieder geval zien.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [is goed ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Hoestend loop ik naarbuiten. Als het maar niet erger werd of zo. Ik had geen idee waar de andere waren en vroeg me af wat er allemaal gebeurd was de afgelopen dagen. Ik zie hoe Jade boos wegloopt uit de hut van de jongens en loop naar haar toe.Ik trek een klein sprintje tot ik naast haar ta. "He, Jade, gaat het?"

    Drew Nathaniel Hope
    Ik kijk hoe Jade boos weg loopt uit onze hut. Laat het gaan Drew, laat het gaan. Hoofd schuddend loop ik de hut binnen waar ik Dan en Jake zie zitten. "Fijn dat je weer terug bent, gast." Zeg ik megt een glimlach. Ik loop door naar mijn slaapkamer om mijn telefoon te pakken en loop dan terug naar de kamer waarik op een stoel ga zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    'Draait het dan voor iedereen enkel om die vervloekte wedstrijd!' roep ik en stamp ergens tegenaan. Ik voel een pijnscheut door mijn been schieten maar negeer het. 'Dan is ontvoert, gemarteld en het enige waar ze zich zorgen over maken is dat hij dat fucking podium op kan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik zet een grote stap achteruit als ik zie dat Jade een beetje heel erg boos is. Ik steek mijn handen in de lucht. "Nee, ik geef echt om hele andere dingen dan deze wedstrijd." Zeg ik een beetje paniekerig. "En ik wist dat van Dan echt niet. Gaat het wel weer met hem?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    Ik wrijf door mijn haren en ga op de grond zitten terwijl ik weer probeer rustig te worden. 'Ja, hij zit wel in een rolstoel.' zeg ik beheers mezelf weer. 'Sorry dat ik zo schreeuwde.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Geeft niet. Mensen schreeuwen wel vaker tegen mij." Zeg ik zacht en haal mijn schouders op. Ik ga tegenover haar zitten. "Wat naar. Dat Dan in een rolstoel zit en dat zijn vrienden dan alleen maar geven om het feit dat hij het podium op kan. Ik weet zeker dat ze het goed bedoelen." Zeg ik en glimlach even.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    Ik zucht. 'Ik ben moe Saph, het voelt wel alsof ik 10 jaar kan slapen.' zucht ik en knipper even met mijn ogen. 'Maar ik kan het niet omdat ik bang ben dat er iets met hem zal gebeuren als ik dat doe.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik knik even begrijpelijk. "ik weet zeker dat Jake en Drew goed opletten en Sam en Frans natuurlijk." Ik wou er geeneens aan denken hoe het zou zijn om niet te slapen. Het leek me echt vreselijk. "En ze zullen ook goed op jou letten. Maar als je zo moe bent gaat het ook ooit een keertje mis met jou."


    We've lived in the shadows for far too long.