• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Corallo
    Quinto Thomas Reynolds - Corallo
    Rhett Zane Colt - Cocon
    Dana Charlotta McGuire - Corallo
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Nog 2 mannelijke en 3 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 12)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Khione
    Ruby Maeve Valentina - Cocon
    Ruya Aichi - Assassin
    Blythe Durance - Khione
    Alicia Joan Beaton - Porcelaneous
    Luca Jones - Assassin
    Davy Ruben Carter - Corallo
    Tye Shade Steele - Cocon
    Cameron Blake Welling - Khione
    Nog 2 mannelijke gevangenen en 0 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Maya Juliëtte Adams en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Ruya Aichi.
    Cell 3: Blythe Durance en Alicia Joan Beaton.
    Cell 4: Luca Jones en Tye Shade Steele.
    Cell 5: Davy Ruben Carter en Cameron Blake Welling.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:22 ]

    Ik heb ook telkens gevraagd waar Rhett of Tye heen kunnen hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik heb geen idee hoe ik met Nathalie zomaar op Cameron af kan stappen. :c]


    Your make-up is terrible

    [ ik kan Cameron wel iets aan haar laten vragen maar dan krijg je pas rond 4 uur een post{


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat is prima! :3]


    Your make-up is terrible

    [Waar is ze?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uh... Doe maar in de kantine.]


    Your make-up is terrible

    Cameron Blake Welling
    Verveeld zit ik in de kantine aan één van de tafeltjes. Het ontbijt is al even bezig maar er is, volgens mij tenminste, nog niks gebeurd. Wat op zich wel een wonder is. Hoewel, ik ben hier nog maar een paar dagen, dus erg veel ervaring of er elke dag iets gebeurd heb ik niet. Gister waren er wel twee voedsel gevechten maar als ik eerlijk ben hoop ik dat dat vandaag niet gebeurd. Die vieze troep dat ze hier eten noemen hoef ik niet in mijn haar te hebben. Dan kan ik weer gaan douchen.
    Mijn blik glijdt over de mensen in de kantine en blijft hangen op een vrouwelijke cipier met blond haar. Na even haar kant opgekeken te hebben kom ik overeind, loop ik naar haar toe en tik ik haar op haar schouder. 'Hoe laat mogen we ook alweer naar buiten?' vraag ik.

    [Sorry, ik kon echt niks verzinnen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathalie Leyla Alix

    Ik kom kwaad terug naar de kantine nadat ik bij Tye geweest ben, de klootzak. Als ik de kantine in loop, is het nog rustig, waar ik erg blij om ben. Maar Rhett is nergens te bekennen. Zou hij nog bij Ruya zijn? Misschien heeft wel iets los gelaten. Mijn lippen krullen om bij die gedachte en ik bedenk al meteen wat ik de dader aan ga doen. De kleine ongelukjes die gebeuren op weg naar de isoleercel. Ik word alleen gestoord door iemand die mij op mijn schouder tikt, waar door ik me een stukje omdraai om naar de jongen te kijken. Inschattend kijk ik hem aan. Cameron Welling, huurmoordenaar. Die mag nog wel even lekker zitten.
    "Hoe laat mogen we ook alweer naar buiten?" vraagt hij aan mij. Ik frons even en kijk rond. Hij is inderdaad nog redelijk nieuw, dus zal ik hem eerst even de regeltjes leren, voor zijn eigen bestwil. "Nooit geleerd om met twee woorden te spreken, jongeman?" vraag ik brommend aan hem. "Om twee uur, een uur na het middag eten. Wat betekent, nog lang niet." vertel ik hem daarna op een botte toon. "Wees maar gerust, je mag zometeen met je lego spelen in je cel."


    Your make-up is terrible

    Cameron Blake Welling
    De vrouwelijke cipier fronst en kijkt rond met haar donker opgemaakte ogen. 'Nooit geleerd om met twee woorden te spreken, jongeman?' bromt ze vragend. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Oké,' zeg ik. 'Mevrouw,' voeg ik er wat spottend aan toe.
    'Om twee uur, een uur na het middageten. Wat betekent, nog lang niet,' meldt ze op een botte toon. 'Wees maar gerust, je mag zo meteen met je lego spelen in je cel'. Nu grinnik ik zachtjes. 'Helaas,' zeg ik dan op een quasi-verdrietige toon. 'Ze hebben mijn lego afgepakt toen ik hier aankwam, sommige stukjes zijn nogal scherp en ze waren bang dat ik er iemand mee zou verwonden,' vervolg ik op een serieuze toon. 'Dus zou ik misschien je barbie's mogen lenen? Dan heb ik iets te doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathalie Leyla Alix

    "Oké. Mevrouw." zegt hij wat spottend, wat ik totaal negeer. Soms hebben die gevangenen een klein gevoel van macht nodig, terwijl ik toch altijd de baas over ze zal blijven. Als het nodig is, is het leuk om hen dat in te wrijven. Cameron zal dat ook nog wel snel genoeg te weten komen.
    "Helaas." zegt hij op een quasi-verdrietige toon na mijn opmerking over lego. "Ze hebben mijn lego afgepakt toen ik hier aankwam, sommige stukjes zijn nogal scherp en ze waren bang dat ik er iemand mee zou verwonden." volgt hij op een serieuze toon. "Dat zal best." brom ik er zacht achter aan. "Dus zou ik misschien je barbie's mogen lenen? Dan heb ik iets te doen."
    Ik trek mijn wenkbrauw een stuk omhoog als ik hem aan kijk. "Zo jij durft. Ten eerste ben ik een 'u' voor jou en ten tweede, je mag best met mijn barbies spelen." Nu laat ik een spotten, geheimzinnig lachje horen. "Als je zometeen mee gaat naar het cipiers gedeelte en je ze allemaal en je luie kont steekt." vervolg ik achteloos en ik kucht zacht. Ja, ik moet nog altijd eens gaan roken.


    Your make-up is terrible

    Ruby Maeve Valentina, Morbid.
    Uitdrukkingsloos was mijn gezicht nog altijd wanneer ik mijn weg inzette naar mijn cel, aangezien ik op dit moment niemand anders wilde zien en hopelijk was mijn celgenoot er niet. Al had ik geen idee wie dat nu weer was, de cipiers vertelde me enkel dat het een meisje was en ik sinds vandaag een cel met haar moest delen. Niet dat ik veel keuze had om er tegen in te gaan, of ze dan überhaupt naar me zouden luisteren. Niemand merkte ik op terwijl ik terugliep naar mijn cel, mijn voeten zette stap voor stap voor zich uit en mijn gedachten waren nu blanco. Het was alsof een leeg iets van mij bezit nam om vervolgens mijn lichaam vol te stoppen met een dikke mist, waardoor ik alles en iedereen even niet meer zou zien. Luca die langsliep, merkte ik dan ook heel vaag op, echter deed het mij niets. Het leek wel alsof mijn leven al voorbij was en niemand mij daarom iets kon maken.
          Wanneer ik uiteindelijk bij mijn cel kwam, zag ik vaag een Aziatisch meisje op het bed zitten. Levenloos staarde mijn ogen, die ondertussen leeg en troosteloos waren geworden, alsof de ziel het verlaten had, haar aan. Hierna draaide ik me afstandelijk en koel om, om mezelf vervolgens langzaam naar de badkamer te begeven. Tegelijkertijd liet ik de kapotte, witte blouse op de grond vallen, terwijl mijn benen zich door bewogen en al mijn bewegingen houterig waren. Zelfs toen ik in de badkamer was en de deur op slot deed, acteerde ik nog steeds doods. De geur en aanrakingen van Luca wilde ik van me af wassen, schrobben totdat het pijn deed en ik kon voelen dat het werkte. Het zou weer net zoals vanouds worden, toen ik verkracht was door die jongen in de achterbuurt van mijn vriend. Ik wilde mezelf daarna desnoods open schrobben, als ik maar merkte dat het schoon maken gewerkt had. Het beangstigde me een klein beetje dat dit weer hetzelfde geval zou worden, want ik wist niet hoe ik mezelf hier heel uit kon werken. Al was ik nooit echt één gezond geheel gewist, mede door alle mensen die mij naar de klote hebben gemaakt.
          Ondertussen had ik het bad vol laten lopen en terwijl ik mezelf in het water baadde, merkte ik nauwelijks hoe lauw het water was. Het plonzende geluid van het doorzichtige water kalmeerde me ergens, terwijl ik vaag het water stopte en mijn handen door mijn haren liet gaan. Hierdoor werden mijn donkere lokken nat en plakten tegen mijn huid aan, maar het deerde me allemaal niet meer. Toch had ik door dat met elke stap die ik had gezet, de flashbacks terugkwamen van mijn vader. Het verhaal had desondanks een effect op me gehad. Zo zag ik weer voor me hoe hij zich klem zoop met verschillende flessen sterke alcohol, hoe dat telkens erger werd en hoe ik hem altijd moest verzorgen. Dit had juist het tegenovergestelde moeten zijn, maar ik leefde al heel lang niet meer in een leugen van het sprookje. Het gelukkige leven waar in velen mensen gewaand zijn en denken te leven. Dat was enkel het begin van een horror verhaal, dat moet je echter nog mee maken, wil je geloven dat de echte wereld een hel is. Één flashback komt duidelijk in mijn gedachten terug naar voren, juist diegene die ik niet gewild had.
          “Waar is hij?” Mijn stem klonk geïrriteerd, maar voornamelijk verveelt door het vele zoeken van mijn vader. De straat op dit punt van tijd was altijd gevaarlijk, mannen en vrouwen die je liever niet tegen zou willen komen loop je dan tegen het lijf. Op deze leeftijd was ik er echter al aan gewend, aangezien mijn vader het elke keer flikte om weg te gaan. Een keer was hij zelfs een hele week weggebleven zonder wat van zich te laten horen. Het is maar goed dat ik al op jonge leeftijd voor mezelf kon zorgen, anders wist ik niet waar ik het zoeken moest. Mijn dunne, korte benen begaven zich door de mensenmassa van de kroeg. In deze herinnering was ik nog maar twaalf, twee jaar voor het ongeluk van mijn vader. Natuurlijk had ik hem niet echt vermoord, mijn vader stierf door het vele drinken en wat hij allemaal wel niet nog meer deed.
          “Waar is hij?” Riep ik, proberend over de zware stemmen bij de bar te komen, welke allemaal afkomstig waren van potige mannen. Je kon duidelijk merken dat sommige bij een bende hoorde. Het was slecht dat ik ze bijna allemaal bij hun naam kende, zo vaak kwam ik hier. En telkens zaten deze mannen precies op dezelfde plek, alsof het van hen was. Het zou me niet veel verbazen, eigenlijk. “Je vader zit weer in die hoek, klein meisje,” grijnsde een breedgeschouderde, oudere man die bij een motorbende hoorde. Hij had een zonnebril op met zwarte glazen, terwijl het pikkedonker in de kroeg was, een kapot spijkerjack en een kaal geschoren hoofd. Ook had deze man vele tatoeages op zijn lichaam en bovendien een hele zware stem. Een diepe zucht verlaatte mijn lippen, terwijl ik kort met mijn blauwgrijze poelen rolde in hun kassen, waarna ik een ‘bedankje’ mompelde.
          Hierna draaide ik mezelf om en liep naar de hoek van de bar, opende een deur en kwam in een klein kamertje terecht. In de kroeg lag een dikke laag rook, welke gelijk in het kamertje stroomde wanneer ik deze had geopend, waardoor ik snel de deur weer dichtdeed. Mijn vader had ik al zien zitten ook al was het donker en drukkend hier. Zacht liep ik naar hem toe, twijfelend in wat voor bui hij nu weer was, aangezien ik altijd voorzichtig omging met hem. Niet omdat ik bang was om hem pijn te doen, want dat deerde mij niets. Het was meer dat ik de hele tijd met het gevoel leefde dat hij me op een gegeven moment op plekken aan zou raken wat ik liever niet had. “Kom mee.” Mompelde ik naar hem, maar hij was natuurlijk te bezopen om een goed, duidelijk antwoord te geven, waardoor ik enkel gemurmel hoorde uit zijn richting. Zijn arm pakte ik op om hem overeind te helpen, maar hij had duidelijk andere plannen, want hij trok me op zijn schoot. Zo zaten we beide in de hoek van het kleine kamertje op de grond. Dit kamertje gebruikte mijn vader als een soort hotelkamer, er stond dan ook een bed in gepropt met vieze, stinkende dekens.
          Zijn adem rook ik goed, hij stonk naar alcohol en volgens mij had hij zichzelf dagen niet gewassen. Ik voelde me vies en probeerde door mijn hand voor mijn neus en mond te doen, mezelf overeind te houden door niet over te geven van de stank. “Missy, je ruikt lekker… rozen…” Het kwam er tussen hikken en lange pauzes uit, maar ik kon het in elk geval verstaan. Rozen waren mijn lievelingsbloemen, dus probeerde ik dus ook er naar te ruiken door me zoveel mogelijk ermee te omgeven. “Ik ben je dochter, Ruby, en blijf van me af,” gromde ik boos, terwijl ik meerdere keren omhoog probeerde te komen. Het lukte echter niet, hij trok me telkens terug met zijn vieze handen, welke hij vervolgens hoog op mijn benen legde en om mijn middel. “Ah!” slaakte hij uit, zijn vieze adem kwam gelijk weer in mijn neus terecht, waardoor ik een bijna kots neiging kreeg en snel mijn handen voor mijn neus en mond deed. “Maeve, jij… jij bent het…” Hij mompelde het heel plats uit, waardoor ik mijn ogen weer rolde en hem ruw van mij afduwde. Nu lukte het gelukkig wel, waardoor een opgeluchte zucht mijn mond verliet.
          Snel ging ik aan de andere kant van het kleine kamertje staan en fatsoeneerde mezelf, probeerde zijn geur van me af te krijgen door meerdere malen over mijn kleding te strijken. “Kom verdomme mee,” Het woord ‘pa’ wilde ik niet eens meer uitspreken, ik verachtte het. Zoals bijna altijd negeerde hij mij weer, ging weer over iets anders lullen, al was het dit keer echter iets waar ik niet zo blij van werd – verdrietig zelfs. “Jij bent naïef, Maeve… erg naïef…” grinnikte hij vuil uit, alsof hij zich wel vermaakte ermee. Wat bedoelde hij er sowieso mee? “Dat ben ik niet, houd op om me zo te noemen en kom –” Hij brak me af door te grommen als een wild beest. Zijn doodse, kille blik boorde in die van mij waardoor ik direct stil hield. “Niet sterk…” schudde hij zijn hoofd, “Die mannen… bar… willen jou allemaal –” Dit keer was ik diegene die hem onderbrak door mijn handen tegen mijn oren te drukken en een korte gil te slaken, waardoor ik zeker wist dat hij zijn kop zou houden. Tijdelijk. Ik wilde niet horen wat ze allemaal met me wilden doen, ik wilde het niet weten, want ik moest de volgende keer weer hier komen. Alsof ik nooit die vieze, perverse blikken in mijn rug voel prikken.
          “Ik wou… dat ik nooit… een kind had gehad,” mompelde hij, en verbazend genoeg kwam dit er sneller uit. Al had het nog steeds erg veel gemompel en onverstaanbaar gemompel ertussen. Toch hoorde ik het en een pijnscheut voelde ik door mijn hart gaan, waardoor mijn tanden zich in mijn lip boorde. Het ging bloeden, een ijzersmaak proefde ik in mijn mond. “Maar je… je moeder…” Hij gromde en ik hield me in om hem niet nu te vermoorden met mijn handen. Hij gaf mijn moeder de schuld, van alles waarschijnlijk. Hij zat hier toch bezopen op de grond? Zijn doodse, vieze blik boorde zich weer in die van mij. Dit keer kon ik er echter ook wat anders in zien en dat was meer pervers, mijn vermoedens en angsten kwamen uit en ik was zo bang dat ik in elkaar zakte op de grond.

          Ondertussen was ik, terwijl ik deze flashback had, onder water gedoken nadat ik een flinke haal adem had genomen en mijn ogen dicht had gedaan. Als ik hier en nu dood zou gaan, zou het mij niets uitmaken. Mijn ziel was toch allang weggevlogen uit mijn lichaam, het voelde nooit goed. Het voelde alsof ik toch nooit gelukkig kon worden. Misschien zou alles anders zijn geweest als mijn moeder nog geleefd had, maar ik betwijfelde het. Het water was ondertussen koud geworden, daardoor wist ik dat ik er al heel lang in lag.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 1:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ruya Aichi

    Rhett kijkt nog even naar mij en sluit de deur van mijn cel dan. Hij had nog gezegd dat ik echt gewoon niet Drew moest hebben en ik begreep de hint wel, ik wilde het alleen zeker weten. Nu de deur dicht is voel ik mij ineens een heel stuk veiliger. Ik kijk even om mij heen, ga op een bed zitten dat er nogal onbeslapen uit ziet en trek mijn benen op. Mijn armen sla ik er over heen terwijl ik voor me uit aan het staren ben. Nu pas breek ik los, nu pas besef ik wat er echt gebeurd is. Ik voel de schrijnende pijn, het lijkt alsof ik veranderend ben maar de wereld doorgaat met zijn normale gangetje. Niemand zal hier verder wat van weten, ik zou niet weten aan wie ik het moet vertellen en dan nog, wie geeft er wat om? De cipiers ja, maar dan krijg ik straks die jongens op mijn dak en word het nog veel erger... Ik zucht zacht en trillerig, mijn hele lichaam is aan het trillen ondertussen.
    Dan leg ik mijn hoofd op mijn knieën neer en begin ik zacht te snikken. Hard op vloeken ligt niet echt in mijn aard dus doe ik dat ook niet. Het duurt even tot ik besef dat ik nu mijn échte maagdelijkheid kwijt ben. Niet dat ik die speciaal bewaard had voor iemand ofzo, ik had gewoon nooit seks gehad. Maar dat is toch niet erg als je zeventien bent? In ieder geval, online was ik die al vele malen kwijt geraakt. Ik deed veel aan role playing games en andere online spellen waar in dat soort dingen wel eens gebeurde, om het echte leven te leven, daar had ik nou eenmaal gewoon geen lef voor, dus gebeurde het niet. Toch moet ik toegeven dat ik het erg vind dat het op deze manier moest gebeuren. Ik bal mijn vuisten en druk mijn afgebeten nagels in mijn palmen, iets wat ik maar amper voel.
    Ik weet niet precies hoeveel tijd er voorbij is gegaan als er opeens iemand de cel in komt. Ik schrik me werkelijk te pletter, mijn hart lijkt wel in mijn keel te kloppen. Als ik op kijk door mijn tranen heen zie ik dat het geen mannelijk postuur is. Haastig veel ik mijn tranen uit mijn ogen en kijk ik naar een mooi, donkerharig meisje. Is dit die Ruby die ik met een korreltje zout moet nemen, zoal Rhett zei? Mijn celgenoot. Er is alleen iets vreemds aan haar, haar ogen, haar bewegingen. Ik wil iets zeggen, maar ze lijkt me amper op te merken. Haar bewegingen gaat houterig als ze door loopt naar de badkamer en onderweg een blouse laat vallen. De deur gaat dicht en word op slot gedraait. Ik hoor het geluid van water en besef me dat ik enorm verlang naar water, om mijn gezicht te wassen, mijn lichaam af te schroppen en te inspecteren op de verwondingen en om te drinken, wat heb ik ineens een dorst...
    Het duurt even voor ik me durf te bewegen. Mijn ledematen zijn stijf geworden omdat ik al zolang stil zit, waar door ik me pijnlijk en langzaam beweeg. Dat is natuurlijk niet het enige wat pijn doen, er is nog veel meer. Dat negeer ik als ik me een beetje probeer uit te strekken en meerdere lichaamsdelen kraken. Als ik game zit ik ook veel, maar nooit stil. Ik zit eigenlijk helemaal nooit stil, dat kan ik gewoon niet. Een aparte vorm van ADHD, want verder ben ik niet zo druk. Langzaam pak ik de witte blouse op van de grond en zie dat deze kapot is. Hier door begint mijn ademhaling ineens te haperen en tegelijk hoor ik niets meer uit de badkamer komen. Plotseling bang door wat er zich kan afspelen loop ik naar de deur toe en klop ik er zachtjes op, daarna nog eens maar iets harder. Ik ben bang voor wat er met haar gebeurd is, een gevecht? Ik probeer me het meisje voor de geest te halen, ze leek wel catatonisch geweest te zijn toen ze binnen kwam.
    Ik schud langzaam met mijn hoofd, het zou hier toch niet zovaak gebeuren? Dat was onmogelijk... Onmogelijk dat het zo ongestraft zou kunnen blijven. Misschien moest ik er toch maar een melding van maken, niet voor mezelf maar voor de rest. Wat kan mij het wat schelen wat er met mij gebeurd als de rest straks hetzelfde overkomt terwijl ik ervoor kan zorgen dat het niet gebeurd! Ik bijt hard op mijn lip omdat ik nu hevig begin te twijfelen, ik weet niet tot wat ze in staat zullen zijn als ze merken dat ik degene ben die haar mond open getrokken heeft. Ik besluit dat ik nu nog niet hoef te kiezen, een andere keer misschien. Misschien heeft het meisje wel raad voor mij. Of misschien moet ik er achter komen wat die jongens van plan zijn als ik het doe, maar hoe? No way dat ik ooit nog in hun buurt zal komen. Ik heb het gevoel alsof ik voor de rest van mijn tijd hier nooit verder dan een halve meter bij één van de cipiers vandaan zal gaan.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 1:40 ]


    Your make-up is terrible

    Cameron Blake Welling
    Ze trekt haar wenkbrauw op. 'Zo jij durft. Ten eerste ben ik een 'u' voor jou en ten tweede, je mag best met mijn barbies spelen'. Er komt een gehemizinnig lachje over haar volle lippen. 'Als je zo meteen mee gaat naar het cipiers gedeelte en je ze allemaal in je luie kont steekt'. Ze kucht zacht.
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat lijkt me nog al pijnlijk dus nee dank je, ik vind wel iets anders om mee te spelen'. Als ik merk hoe dubbelzinnig dat klinkt kan ik mezelf wel voor me kop slaan. 'En ik noem je pas u als je mijn respect hebt verdient, en tot nu toe heb je dat nog niet gedaan'. Ik laat mijn blik van haar wegglijden en steek mijn handen in de zakken van mijn lichte spijkerjeans. Als ik zie hoe een meisje met donker haar en bord met eten in het gezicht van een wat tengere jongen duwt grinnik ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 8:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathalie Leyla Alix

    Cameron schud met zijn hoofd, dat had ik al verwacht. "Dat lijkt me nog al pijnlijk dus nee dank je, ik vind wel iets anders om mee te spelen." zegt hij, iets wat zo dubbelzinnig klink dat ik er zacht om moet grinniken, al klink ik niet erg vermaakt. "Watje." mompel ik er op.
    "En ik noem je pas u als je mijn respect hebt verdient, en tot nu toe heb je dat nog niet gedaan." Hij laat zijn blik weg glijden van mij, met zijn handen in de zakken van zijn broek. Ik frons duidelijk en volg zijn blik kort, waar ik zie hoe Davy een bord eten in zijn gezicht krijgt. Die jongen moet zichzelf een leren redden, dus laat ik het nog even. Als het uit de hand loopt, grijp ik in.
    "Excuse me?" vraag ik lichtelijk beledigd. "Sorry, maar ik hoef niet het respect van een huurmoordenaar te krijgen. Je hebt me maar u te noemen." grom ik zo half, waarna ik een wat dominante houding aan neem tegenover hem. Hij mag dan wel groter en gespierder zijn, ik ben en blijf hier de baas, niet hij.


    Your make-up is terrible

    Cameron Blake Welling
    'Excuse me?' vraagt ze verbaasd. 'Sorry, maar ik hoef niet het respect van een huurmoordenaar te krijgen. Je hebt me maar u te noemen,' zegt ze half grommend waarna ze een nogal dominante houding aanneemt.
    Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Als je mijn respect niet wil dan zal ik je ook geen u noemen,' meld ik haar. Hierna haal ik een hand door mijn donkere haar waardoor het nog warriger gaat zitten.
    'Maar goed, ik mag je barbie's dus niet lenen?' vraag ik dan met een lichte grijns. 'Of ben je zo'n meisje dat actiefiguren heeft?' vervolg ik met de nadruk op "meisje".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered