• Ehm ja. 1D stories actually c:
    Drop je Story hier en misschien willen jullie ook even naar de mijne kijken? Dat zou heel fijn zijn (:
    Alvast bedankt




    Niall Horan love story.


    Niall Horan fanfic. Ik heb de jongens nooit ontmoet, ik heb geen idee hoe ze zijn, maar naar filmpjes en interviews is dit het beeld dat ik van ze heb gekregen en ik ga zo goed mogelijk gebruiken.


    De hoofdpersoon is Anne (als in mijzelf) en de rest van de karakters zijn fictief (behalve 1D en de bekende mensen om hen heen zoals managers etc). Het verhaal speelt zich grotendeels af in New York.

    Anne
    Journaliste
    19 jaar
    Leeft samen met Katy in een appartement in Brooklyn
    Jullie komen vanzelf wel achter haar karakter


    http://www.quizlet.nl/stories/97677/torn--ripped-apart-but-our-hearts-will-beat-as-one/

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 0:32 ]


    Lose yourself to find what you're looking for.



    Wat als je de Olympische Spelen in Londen kan halen?
    En daarmee je droom in vervulling gaat?
    Maar wat als blijkt dat je binnen een paar maanden op de begrafenis van je beste vriendin kan staan?
    Is die droom dan nog evenveel waard?
    Is het leven dan nog evenveel waard?

    Er is maar één ding dat de pijn kan verzachten, liefde.


    Een verhaal over liefde en afscheid.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:



    Wat als je de Olympische Spelen in Londen kan halen?
    En daarmee je droom in vervulling gaat?
    Maar wat als blijkt dat je binnen een paar maanden op de begrafenis van je beste vriendin kan staan?
    Is die droom dan nog evenveel waard?
    Is het leven dan nog evenveel waard?

    Er is maar één ding dat de pijn kan verzachten, liefde.


    Een verhaal over liefde en afscheid.


    Thank youu (:


    Lose yourself to find what you're looking for.

    Nog een paar:
    You steal my heart • One Direction
    The girl named 111 KZ ~ Harry Edward Styles
    Stand Alones
    War of love • Zarry Stalik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Nog een paar:
    You steal my heart • One Direction
    The girl named 111 KZ ~ Harry Edward Styles
    Stand Alones
    War of love • Zarry Stalik.


    Dankdank c:


    Lose yourself to find what you're looking for.

    ik heb eentje om aan te bieden maar het is niet van mij, maar ik vind het echt enorm leuk.

    Skyscraper || Nouis, van Seconds


    -

    anders heb ik ook nog Justin bieber story voor je? dan is deze iets voor jou!

    Bedankt (:


    Lose yourself to find what you're looking for.

    The Dream Trip || One Direction


    The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.

    Dit is het verhaal van Allison Susan Stelling wiens leven veranderd door haar droomvakantie die ze maakt met haar vriendin Nikita Iris Kenneth. Twee doodgewone meisjes van 16 jaar uit Nederland die van hun lieve ouders kaarten hadden gekregen voor de One Direction Arena Tour 2013 in Londen.


    Hoop dat je het leuk vindt! :D


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    She's broken ~ Zayn J. Malik

    Abbigail Adams is een paar jaar terug haar ouders verloren aan een motor-ongeluk. Alles wat ze haar hebben nagelaten is een paard: Spirit. Een jaar terug verliet haar oma haar ook nog eens. Abbigail probeert haar leven weer op te pakken, maar het lukt niet altijd. Dan ontmoet ze een jongen genaamd Zayn. Hij helpt haar met van alles. Zou ze haar normale leven weer kunnen oppakken?



    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:06 ]


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Ik heb wel een story waar later misschien nog 1D in gaat voor komen, mag ik hem hier neer zetten?


    Physics is awesome

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson/love is forever


    Deel 1 :
    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.



    Deel 2:
    Het leven gaat door, ook al zit er soms iets tegen. Zolang de liefde maar blijft bestaan…

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Daaaank allemaal (:


    Lose yourself to find what you're looking for.

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!