• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal

Ik grinnik even. 'Bedankt, heel bijzonder is het niet.' zeg ik dan en grijns en druk ook een kusje op zijn lippen als hij dan voor me staat en zijn armen om me heen slaat leg ik even mijn hoofd tegen zijn borst als hij dan een handdoek pakt en die naast me neerlegt grinnik even. 'Ik heb al mijn privé verwarming.' zeg ik dan lachend en ga dicht tegen Ian aan staan en leg mijn hoofd dan op zijn borst en grinnik even.

Joshua Gayle

Ik kijk haar even quasi boos aan. 'Mijn probleem dan.' zeg ik dan en grijns even. 'Ja, je bent aardig opwindend.' zeg ik dan en grijns weer. Ánders zou ik hier niet nu zo liggen.' zeg ik dan. Dan legt ze haar hand weer op mijn kruis en ik grom even. 'Je maakt het er zo niet beter op.' zeg ik dan hees. 'En ik stout??' vraag ik dan grijnzend. 'Dan ben ik graag stout.' zeg ik dan zacht grijnzend in haar oor.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[BEN ER WEER! HOOOI! :Y)]

[Ahahahha, ik ben echt aan het falen op mijn mobiel xD

Maar mijn mobiel werkte nie echt mee, want internet valt steeds uit (T_T) met mijn mobiel.. op school. En de bel ging bijna.. Dus ik wilde ff snel een reactie typen voor ie uit zou vallen xD En dan krijg je dat xD]

[ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:13 ]

Stop acting normal. It gets bored.

JokerBaby schreef:
    {Niet Leslie, Nala ;p}
    Nala
    "Die vrouw die helemaal in het begin ook tegen ons komen zeggen is dat we hier waren om te dansen. Ze kwam met een stuk of 4 mannen het auditorium binnen, toen ik net op het podium aan het dansen was..."
    Ik dacht terug aan haar woorden. Aan hoe ze geklapt had en werkelijk bewonderend leek, maar daar tegenover had ze me wel laten straffen. Het was natuurlijk net dan dat Sam me gered had, op risico van zijn eigen leven.

Mars
    "O, zij.." De bijna-baas mens. In ieder geval staat ze zo hoog dat zelfs wij respect voor haar moeten hebben. Al daagt ze voortdurend uit om ons op de proef te stellen.. "Dat kan nooit goed afgelopen zijn"

[Moet weer gaan -,-']

Leslie Day
    Hij gromt even als ik mijn hand op zijn kruis leg en ik lach. Hij fluistert in mijn oor dat hij dan graag stout is. Er trekt een rilling door mijn lichaam heen. Ik kijk op naar hem. 'Dus nu ben je gemeen en stout?' vraag ik uitdagend. Ik steun op mijn onder armen, heb mijn hand weer weggehaald bij zijn kruis, en bijt dan zacht op zijn onderlip waarna ik er een kus op druk.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nala
    "Nou, dat viel wel mee." mompelde ik. "Nu ja, in het begin dan. Ze was best mild gezind, denk ik. Ze stuurde een man met me mee voor een lichte straf, haar woorden... Maar ik gilde om die man te irriteren en Sam hoorde het. Hij kwam me dus redden en toen kregen we een leger aan mannen achter ons en toen kwam Leslie ons ook helpen en wonder boven wonder zijn we allemaal kunnen ontsnappen." En toen heb ik ontdekt dat ik een soort van verlatingsangst heb.

[En daar is Leslie weer XD

MARCELL HET IS EEN VOORTEKEN :P Dex heeft het over Les gehad, Nala meerdere malen :P Okay, 1 keer op mijn verzoek, maar dit keer deed ze het uit zich zelf XD]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Wat voor een voorteken?]

Mars
    "Wonder boven wonder ja.." Mompel ik. "Wanneer en waarom moest je dan Russische roulette spelen?"

[OVER RUSSISCHE ROULETTE GESPROKEN! Nu snap ik dat liedje van Rihanna! En ik vind um leeuuuwk ;P]

Eleadora Amora Alonso

Eleadora nestelden zich tegen hem aan terwijl haar ogen gesloten waren. En ze meer leefden in het verleden dan in het nu.
    Rode blosjes zaten als twee rode appels op haar wangen terwijl hun lippen zachtjes het spel van de liefden speelden. Eleadora kroop dichter tegen hem aan terwijl ze vederlicht met haar vingertoppen door zijn haren streelden, en af en toe een van zijn bruine lokken om haar vinger krulden, waarna ze zachtjes haar handen uit zijn haar haalden en deze liet rusten op zijn onderrug, zachtjes strelend met haar duimen. Zachtjes beet ze op zijn onderlip waarna ze haar lippen terugtrok en een kusje op het puntje van zijn neus drukten.

The expert in anything, was once a beginner.

Nala
    "Dat was vlak voor ik die zweepslagen kreeg." zei ik, terwijl ik met mijn duim over mijn schouder wees, naar mijn rug.
    "Ik liep gewoon in de gang dus, om naar de danszaal te gaan, maar keek niet waar ik liep. Ik botste tegen die man op en hij was angstaanjagend kwaad. Toen nam hij me mee naar de martelkamer en haalde een geweer boven..."

{moet zo gaan dansen!}

[Ik moet nu ook gaan dansen, wat die je voor dansen Femke... Ik doe meerdere dingen. :Y)]

[ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:21 ]

{euhm nou het is een eerste proefles
    en het is gewoon 'dansen op hedendaagse muziek' zoals het op de folder stond, dus ik weet niet xD}

[Man ik ben nu al te laat, maar veel plezier, ik moet nu hiphoppen en ik doe nog reggeaton en streetdance en bij die laatse 2 zit ik in een show/wedstrijd groep, ben nu echt te laat... Maar veel plezier, tot straks!! X]

{ben terug!
    Dat was supersaai! xD

Maar het was ook eigenlijk gewoon dansen voor senioren, pff...

Wat is reggeaton eigenlijk? Want ik zoek iets om te doen...}