• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics, maar @Alainn:]

    Alainn schreef:
    Dexter Levi Loover
    "Ach ja, de arme man kan het niet meer alleen." zeg ik schersend. Ik wrumelde wat aan de riemen. "Maar als je me even wil excuseren, ga ik even rechtzitten want zo tussen die riemen." zeg ik en wrijf over mijn polsen en maak mijn benen los.

    Alainn schreef:
    Luke Ian O'Shea
    Ze zegt dat ze mee gaat, dus moet ik het wel vannacht doen. ik heb geen zin dat zij ook betrapt wordt.


    [Ik snap alleen nog steeds niet wat je bedoelde met dat zul je hem moeten vragen, als hij zichzelf niet eens los kán krijgen.. wat nu wel in je reactie staat ;p
    En dat van Luke ging over dat Amy zei dat ze meeging, maar waarheen is me eigenlijk best wel ontgaan..]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:13 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    [Mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik knikte zacht.
    "Leuk. Hoe vierde jij het?" vroeg ik dan.
    Ik ging weer tegen hem aan liggen, met mijn hoofd op zijn schouders en tekende weer wat op zijn borst.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een kleine glimlach danste op Eleadora haar lippen terug denkend aan dat ene moment. Zijn zachte vertederende lippen, zijn handen in haar nek en op haar onderrug terwijl ze met haar andere hand zachtjes door zijn haar streelden en met haar andere hand zachtjes over de huid van zijn schouder streek terwijl ze een van zijn lokken zachtjes om haar vinger wenden. Minuten, misschien zelfs wel uren waren voorbij gegaan voordat Eleadora het eigen hef in handen nam en zachtjes haar lippen terugtrok. Een kleine blos sierden haar wangen terwijl pretlichtjes in haar ogen dansten en ze zachtjes en verlegen op haar onderlip beet waarna ze zonder iets te zeggen haar hoofd in het kuiltje van zijn hals begroef, haar armen om hem heen zachtjes strelend over zijn rug genietend van het uitzicht en het moment koesterend.
    "Te amo" fluisterden ze in zijn oor, haar hoofd rustend in het kuiltje van zijn nek, half gekanteld zodat ze hem wel aan kon kijken. Eleadora plaatsten haar hand op zijn wang strelend met haar duim waarna ze een kus op het puntje van zijn neus drukten, haar voorhoofd steunend tegen de zijne, gevolgd door een kus op de ruimte tussen zijn neus en lippen en uiteindelijk een vertederende zoen op zijn lippen, waarna ze deze zachtjes terug trok hem aankijkend in zijn ogen zonder ook maar een enkel woord te spreken.


    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik, waarna er een kleine glimlach om mijn lippen speelt. "Pero usted ya lo sabía" Mijn duim gaat zachtjes op en neer over een bekend stukje van haar huid, maar ik geef er niks om dat het hetzelfde plekje is. Het is fijn om haar zo toch lichtjes aan te kunnen raken. En het doet me terugdenken aan het moment ná onze eerste kus.. We zaten samen op het dakje, keken uit naar de kleine lampjes, de lichtjes in het donker. Net zoals ongeveer elke dag zaten we zo, maar er was een verschil. We leunden tegen elkaar aan alsof het altijd al zo geweest is, alsof we elkaar al lang geleden de liefde verklaard hebben. Maar dat was niet zo. Het was nog maar vijf minuten geleden geweest dat we elkaar lieten merken dat we van elkaar houden.. Hoewel er genoeg mensen zijn die het er niet meer eens zouden zijn. Waarvan mijn ouders het ergst.. Maar het kon me absoluut niet schelen. Eleadora wist niet dat ik hier problemen mee zou krijgen, dat dit in mijn hoofd speelde.. En dat hoefde ook niet. Ik kan het nog wel een tijdje geheim houden, ik zal enkel wat meer weg kunnen zijn.. En dat doet er niet toe. Zolang we niet gezien worden is er niks of niemand die me in de problemen kan krijgen, behalve ikzelf.. Dus problemen komen er niet. En anders maar wel. Ik moet nu gewoon genieten van het moment.. Van het feit dat we tegen elkaar aan kunnen leunen, dat Eleadoras lichaam heel anders lijkt als wanneer we elkaar aanraken bij de dans, het feit dat Eleadora ook van mij houdt en dat ik mijn gevoelens ontward heb, van het feit dat we hier samen zitten en gelukkig zijn.. Dat we alles aan onze laars lappen, -bij wijze van, we hebben niet eens allebei laarzen- dat we tegen alles in gaan omdat we van elkaar houden.. Dat er een warm gevoel door me heen stroomt.. Ik leg mijn hoofd zachtjes op de hare, met mijn arm om haar heen, en strijk zachtjes met mijn duim over een stukje van haar huid, terwijl we als één persoon naar het donker kijken. "Te amo" Fluisteren mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:24 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Mijn topics, maar @Alainn:]

    (...)

    [Ik snap alleen nog steeds niet wat je bedoelde met dat zul je hem moeten vragen, als hij zichzelf niet eens los kán krijgen.. wat nu wel in je reactie staat ;p
    En dat van Luke ging over dat Amy zei dat ze meeging, maar waarheen is me eigenlijk best wel ontgaan..]
    [Laat mars verbaasd zijn ofz, en het hem vragen, kan nog voor spanningen zorgen ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [True, maar.. Dexter kan zichzelf überhaupt niet los krijgen, dus hoe kan ik Marcell dan laten reageren op iets wat niet kan gebeuren? :P
    Maar wat vragen?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [True, maar.. Dexter kan zichzelf überhaupt niet los krijgen, dus hoe kan ik Marcell dan laten reageren op iets wat niet kan gebeuren? :P
    Maar wat vragen?]
    [HOe hij los kwam, Waarom denk je dat ik hem liet zeggen mooie garderobe, nooit iet zal loslaten, ookal martelen ze hem dood? Just write and ask some questions ;)]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Maar hij zag de marteltuigen niet eens :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Maar hij zag de marteltuigen niet eens :Y)]
    [Nee dat was een foutje van me, maar ik liet het hem zeggen alsof hij alles kende etc. schrijf nu maar gewwon]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik weet alleen totaal niet wat ik kan schrijven ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Ik weet alleen totaal niet wat ik kan schrijven ;S]
    [Maak het dan kort ik doe de rest wel zodat het beter gaat]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcell/Man
    Hoewel ik heel erg verbaasd ben dat hij zichzelf zomaar los krijgt -Leslie lukte het zelfs niet- laat ik dat niet merken. Beroepsdingetje. "Meer tactieken?" Zeg ik emotieloos. "Denk maar niet dat wij niet getraind zijn. We hebben er waarschijnlijk niet heel erg veel aan.. Maar ik wil het wel graag weten. Hoe kom je aan zo'n goede aanvals- en ontsnaptechnieken, aangezien deze riemen ondoordringbaar zijn?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik, waarna er een kleine glimlach om mijn lippen speelt. "Pero usted ya lo sabía" Mijn duim gaat zachtjes op en neer over een bekend stukje van haar huid, maar ik geef er niks om dat het hetzelfde plekje is. Het is fijn om haar zo toch lichtjes aan te kunnen raken. En het doet me terugdenken aan het moment ná onze eerste kus.. We zaten samen op het dakje, keken uit naar de kleine lampjes, de lichtjes in het donker. Net zoals ongeveer elke dag zaten we zo, maar er was een verschil. We leunden tegen elkaar aan alsof het altijd al zo geweest is, alsof we elkaar al lang geleden de liefde verklaard hebben. Maar dat was niet zo. Het was nog maar vijf minuten geleden geweest dat we elkaar lieten merken dat we van elkaar houden.. Hoewel er genoeg mensen zijn die het er niet meer eens zouden zijn. Waarvan mijn ouders het ergst.. Maar het kon me absoluut niet schelen. Eleadora wist niet dat ik hier problemen mee zou krijgen, dat dit in mijn hoofd speelde.. En dat hoefde ook niet. Ik kan het nog wel een tijdje geheim houden, ik zal enkel wat meer weg kunnen zijn.. En dat doet er niet toe. Zolang we niet gezien worden is er niks of niemand die me in de problemen kan krijgen, behalve ikzelf.. Dus problemen komen er niet. En anders maar wel. Ik moet nu gewoon genieten van het moment.. Van het feit dat we tegen elkaar aan kunnen leunen, dat Eleadoras lichaam heel anders lijkt als wanneer we elkaar aanraken bij de dans, het feit dat Eleadora ook van mij houdt en dat ik mijn gevoelens ontward heb, van het feit dat we hier samen zitten en gelukkig zijn.. Dat we alles aan onze laars lappen, -bij wijze van, we hebben niet eens allebei laarzen- dat we tegen alles in gaan omdat we van elkaar houden.. Dat er een warm gevoel door me heen stroomt.. Ik leg mijn hoofd zachtjes op de hare, met mijn arm om haar heen, en strijk zachtjes met mijn duim over een stukje van haar huid, terwijl we als één persoon naar het donker kijken. "Te amo" Fluisteren mijn lippen.

    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    Hoewel ik heel erg verbaasd ben dat hij zichzelf zomaar los krijgt -Leslie lukte het zelfs niet- laat ik dat niet merken. Beroepsdingetje. "Meer tactieken?" Zeg ik emotieloos. "Denk maar niet dat wij niet getraind zijn. We hebben er waarschijnlijk niet heel erg veel aan.. Maar ik wil het wel graag weten. Hoe kom je aan zo'n goede aanvals- en ontsnaptechnieken, aangezien deze riemen ondoordringbaar zijn?"


    [Even mijn reacties bij elkaar. Ik ga zometeen, dus wel zo handig]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:43 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter Levi Loover

    Ik wandel traag in een kringetje om hem heen nadat ik van de tafel was gesprongen.
    "Niet genoeg," zeg ik. Ik loop naar een of andere kast- ding en trok hem open.
    "Mooie garderobe, missy," zeg ik sarcastisch. "Is dat alles waar je mee wilt tegen houden?" zeg ik en haal hem onderuit.
    "Denk je nog altijd genoeg traing gehad te hebben? Or did you chance your mind?" zeg ik en kijk hem dreigend aan.
    "Kijk groentje, ik ben nu 18, laat me zeggen twaalf jaar jonger als jij laten we afronden op tien. En wil je weten vanwaar de technieken? Trainig vanaf je kunt lopen, op legerbassisen, en missies en denk maar niet dat je me ook maar kunt verraden. Want dan ben je dood." zeg ik hem nog na.
    "EN JA, dat mag ik."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque